Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525214 keer)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1160 Gepost op: 28-09-2012, 14:18:16 »
Om een misverstandje recht te zetten: De schrijver van de column is Nico Dijkshoorn (Hij en Giphart schrijven de column om de week).

Hij kan het uit zijn duim gezogen hebben, maar eerder dit jaar zei hij ook al iets over WIDM in Cuba. Als je in januari verzint dat je ergens voor gevraagd bent, zou je dan in september nog weten wat je in januari verzonnen hebt? Van mezelf kan ik het me in ieder geval niet voorstellen.

De volgende zin in de column is trouwens "Het kijken naar shows waar je voor bent gevraagd, dat vind ik wel erg leuk om te doen." Dus als hij oprecht is, vindt hij het leuk om WIDM te kijken. En riep hij vorig jaar of het jaar daarvoor de kijkers van DWDD niet op om op WIDM te stemmen voor de Televizierring?
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1161 Gepost op: 28-09-2012, 14:31:46 »
Ik weet het niet hoor, maar als je sympathiek tegenover WIDM staat, dan laat je je mijns inziens anders uit over WIDM.

Ik bedoel, dan zie je toch wel dat WIDM iets heel anders is dan bijvoorbeeld zoiets als Sterrenslag?


Ik vergelijk het bijvoorbeeld absoluut niet met Fort Boyard. Daarin wordt fysiek heel wat meer gevraagd dan in Sterrenslag.   

Voor wie niet weet waarom ik Sterrenslag noem, google er maar eens op.


Ik heb het fragment nog eens gelezen, en eerlijk gezegd haal ik er niet letterlijk uit dat hij bedoeld had dat een van de reeds uitgezonden edities oorspronkelijk in Cuba zou plaatsvinden, ik denk dat hij het meer overdrachtelijk bedoelde.


Laat onverlet dat ik de omschrijving met die autobanden niet bepaald op zijn plaats vind. Het doet het programma gewoon tekort, omdat het zo min of meer wordt afgedaan als het zoveelste spelletje om BN-ers van de straat te houden.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2012, 14:37:47 door Bodejos »

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1162 Gepost op: 29-09-2012, 12:17:10 »
Het kan eventueel ook nog zo zijn dat Nico WIDM nog niet kende toen hij gevraagd werd en dat hij daarom Sterrenslag-achtige beelden erbij had. Maar ja, ironie is natuurlijk een veelgebruikt stijlmiddel voor schrijvers, en zeker voor schrijvers als Nico, dus zeker weet je het nooit.

Afijn, ik ben wel een beetje klaar met deze discussie en daarom is hier een grappige natuurkundige link die ik ontdekte (helaas wel in het Engels) over wat er zou gebeuren als je een mol mollen op één plaats zou verzamelen: A Mole of Moles.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1163 Gepost op: 29-09-2012, 15:36:27 »
Hier kwam Toet (onze rode jeweetwel kater) net mee aanzetten... ::schaam::


Toet heeft vanmiddag de Mol ontmaskert by Miek37, on Flickr

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1164 Gepost op: 29-09-2012, 16:23:39 »
Hier kwam Toet (onze rode jeweetwel kater) net mee aanzetten... ::schaam::

En doet ie het nog? ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1165 Gepost op: 29-09-2012, 17:05:30 »
Hier kwam Toet (onze rode jeweetwel kater) net mee aanzetten... ::schaam::

Agossie toch :o

Heb je haar de naam Janine gegeven?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1166 Gepost op: 29-09-2012, 17:18:17 »
Nee, Janine doet ut niet meer, ligt nu in de groene bak..   ::schaam::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1167 Gepost op: 29-09-2012, 17:51:03 »
Jaja, het forum wordt drukker. Gezellig!
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1168 Gepost op: 29-09-2012, 18:00:18 »
Nee, Janine doet ut niet meer, ligt nu in de groene bak..   ::schaam::

zeer gezellig

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1169 Gepost op: 29-09-2012, 18:24:19 »
Voor iedereen die tijd over heeft, wat tijdverdrijf:
Code: (morsecode) [Selecteer]
-... . ... - . / -- --- .-.. .-.. --- - . -. .-.-.- / -.. . / - .. .--- -.. / -.. .. . / .--- . / -. --- -.. .. --. / .... . -... - / --. . .... .- -.. / --- -- / -.. .. - / - . / --- -. - -.-. .. .--- ..-. . .-. . -. / .... .- -.. / .--- . / --- --- -.- / -.- ..- -. -. . -. / ... - . -.- . -. / .. -. / .... . - / -. --- --. / . . -. / -.- . . .-. / ... - . -- -- . -. / --- .--. / .-- .. . / .. ... / -.. . / -- --- .-.. / ...- --- --- .-. / -.. . / --. --- ..- -.. . -. / - . .-.. . ...- .. --.. .. . .-. .-. .. -. --. .-.-.- / .--- . / -.- ..- -. - / .--- . / .- .-.. ... / .--- . / .... . -... - / --. . ... - . -- -.. / .-- . . .-. / .- ..-. -- . .-.. -.. . -. / . -. / -.. .- .- .-. -. .- / --- .--. -. .. . ..- .-- / ... - . -- -- . -. / -- . - / . . -. / .- -. -.. . .-. / -- .- .. .-.. .- -.. .-. . ... .-.-.- / ... ..- -.-. -.-. . ... .-.-.- .-.-.- .-.-.-

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1170 Gepost op: 29-09-2012, 18:29:02 »
Voor iedereen die tijd over heeft, wat tijdverdrijf:
Code: (morsecode) [Selecteer]
-... . ... - . / -- --- .-.. .-.. --- - . -. .-.-.- / -.. . / - .. .--- -.. / -.. .. . / .--- . / -. --- -.. .. --. / .... . -... - / --. . .... .- -.. / --- -- / -.. .. - / - . / --- -. - -.-. .. .--- ..-. . .-. . -. / .... .- -.. / .--- . / --- --- -.- / -.- ..- -. -. . -. / ... - . -.- . -. / .. -. / .... . - / -. --- --. / . . -. / -.- . . .-. / ... - . -- -- . -. / --- .--. / .-- .. . / .. ... / -.. . / -- --- .-.. / ...- --- --- .-. / -.. . / --. --- ..- -.. . -. / - . .-.. . ...- .. --.. .. . .-. .-. .. -. --. .-.-.- / .--- . / -.- ..- -. - / .--- . / .- .-.. ... / .--- . / .... . -... - / --. . ... - . -- -.. / .-- . . .-. / .- ..-. -- . .-.. -.. . -. / . -. / -.. .- .- .-. -. .- / --- .--. -. .. . ..- .-- / ... - . -- -- . -. / -- . - / . . -. / .- -. -.. . .-. / -- .- .. .-.. .- -.. .-. . ... .-.-.- / ... ..- -.-. -.-. . ... .-.-.- .-.-.- .-.-.-


Ligt eraan waar het over gaat?

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1171 Gepost op: 29-09-2012, 18:35:24 »
Ligt eraan waar het over gaat?
Tsja... Als je slim Googelt heb je de 'vertaling' al binnen een minuut.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1172 Gepost op: 29-09-2012, 18:42:46 »
Voor iedereen die tijd over heeft, wat tijdverdrijf:
Code: (morsecode) [Selecteer]
-... . ... - . / -- --- .-.. .-.. --- - . -. .-.-.- / -.. . / - .. .--- -.. / -.. .. . / .--- . / -. --- -.. .. --. / .... . -... - / --. . .... .- -.. / --- -- / -.. .. - / - . / --- -. - -.-. .. .--- ..-. . .-. . -. / .... .- -.. / .--- . / --- --- -.- / -.- ..- -. -. . -. / ... - . -.- . -. / .. -. / .... . - / -. --- --. / . . -. / -.- . . .-. / ... - . -- -- . -. / --- .--. / .-- .. . / .. ... / -.. . / -- --- .-.. / ...- --- --- .-. / -.. . / --. --- ..- -.. . -. / - . .-.. . ...- .. --.. .. . .-. .-. .. -. --. .-.-.- / .--- . / -.- ..- -. - / .--- . / .- .-.. ... / .--- . / .... . -... - / --. . ... - . -- -.. / .-- . . .-. / .- ..-. -- . .-.. -.. . -. / . -. / -.. .- .- .-. -. .- / --- .--. -. .. . ..- .-- / ... - . -- -- . -. / -- . - / . . -. / .- -. -.. . .-. / -- .- .. .-.. .- -.. .-. . ... .-.-.- / ... ..- -.-. -.-. . ... .-.-.- .-.-.- .-.-.-

Succes!  ;D
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1173 Gepost op: 29-09-2012, 18:48:10 »
BESTE MOLLOTEN. DE TIJD DIE JE NODIG HEBT GEHAD OM DIT TE ONTCIJFEREN HAD JE OOK KUNNEN STEKEN IN HET NOG EEN KEER STEMMEN OP WIE IS DE MOL VOOR DE GOUDEN TELEVIZIERRING. JE KUNT JE ALS JE HEBT GESTEMD WEER AFMELDEN EN DAARNA OPNIEUW STEMMEN MET EEN ANDER MAILADRES. SUCCES...

 ::rofl:: ::rofl::

De tijd die jij nodig had dit te maken  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1174 Gepost op: 29-09-2012, 19:20:25 »
BESTE MOLLOTEN. DE TIJD DIE JE NODIG HEBT GEHAD OM DIT TE ONTCIJFEREN HAD JE OOK KUNNEN STEKEN IN HET NOG EEN KEER STEMMEN OP WIE IS DE MOL VOOR DE GOUDEN TELEVIZIERRING. JE KUNT JE ALS JE HEBT GESTEMD WEER AFMELDEN EN DAARNA OPNIEUW STEMMEN MET EEN ANDER MAILADRES. SUCCES...

 ::rofl:: ::rofl::

De tijd die jij nodig had dit te maken  ::zwaai:: ::zwaai::
Ik heb al 36 keer gestemd :-)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1175 Gepost op: 30-09-2012, 07:23:44 »
Vanaf nu weer op de radio te beluisteren bij Vroege Vogels:



Janine Abbring........

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1176 Gepost op: 30-09-2012, 15:20:54 »


Ik zit hier echt te kippenvellen, bij het zien van deze ontknoping!  ::rofl::

Ik dacht ik deel het even met jullie.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1177 Gepost op: 30-09-2012, 17:17:42 »


Ik zit hier echt te kippenvellen, bij het zien van deze ontknoping!  ::rofl::

Ik dacht ik deel het even met jullie.

Grappig, ik heb vanmiddag precies hetzelfde gehad! Afgelopen dagen seizoen 11 teruggekeken. Echt een heel mooi seizoen met (een van) de leukste groep ooit.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1178 Gepost op: 30-09-2012, 17:40:48 »


Ik zit hier echt te kippenvellen, bij het zien van deze ontknoping!  ::rofl::

Ik dacht ik deel het even met jullie.

Nu heb ik ook weer mol kriebels XD Mooie ontknoping was dat!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1179 Gepost op: 30-09-2012, 17:42:26 »
Nu heb ik ook weer mol kriebels XD Mooie ontknoping was dat!

Ik had de combinatie van de twee afleveringen nog niet op deze manier gezien, vandaar!

 ::bravo::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)