Auteur Topic: Big Brother US 10  (gelezen 16115 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Big Brother US 10
« Gepost op: 8-05-2009, 15:40:25 »

Big Brother US 10

Over de gehele wereld is het bekende format van John de Mol uitgezonden; Een bepaald aantal mensen gaat voor een bepaald aantal dagen een huis in. In dit huis hangen tientallen camera’s, die beelden maken die direct live het internet op worden gestuurd. Een samenvatting van deze beelden volgt op TV. Elke week moet een bewoner het huis verlaten. Het spel is al in verschillende variaties te zien geweest, maar de winnaar is altijd degene die als laatste nog in het huis woont.

In Amerika is in de herft van 2007 het tiende seizoen uitgezonden. En inmiddels is ook het elfde seizoen al in aantocht.


Check de bewoners ;D HIERRR  ;D en de speluitleg   ;D DAARRR  ;D (ja, het is anders dan in Nederland, lees: leuker :D ) en praat in dit topic mee over een fantastische tiende seizoen van Big Brother ::bravo:: !!!
« Laatst bewerkt op: 23-04-2012, 14:59:33 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 10
« Reactie #1 Gepost op: 22-05-2009, 20:35:12 »
De US Big Brother is zeker stukken interessanter dan bij ons. Heb een paar reeksen gezien, maar ga de oudere ook bekijken.

BB US 10 was ook leuk. Eén van de dingen die ik onthouden heb is het hilarische verjaardagsfeestje van Keesha, waarbij iedereen eigenlijk ruzie had met iedereen en elkaar aan het afbekken was, maar daar even mee stopte om het zieligste Happy Brithday To You ooit te zingen!  ;D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 10
« Reactie #2 Gepost op: 22-05-2009, 21:59:08 »
De US Big Brother is zeker stukken interessanter dan bij ons. Heb een paar reeksen gezien, maar ga de oudere ook bekijken.

BB US 10 was ook leuk. Eén van de dingen die ik onthouden heb is het hilarische verjaardagsfeestje van Keesha, waarbij iedereen eigenlijk ruzie had met iedereen en elkaar aan het afbekken was, maar daar even mee stopte om het zieligste Happy Brithday To You ooit te zingen!  ;D

Woehahahaha ja geweldig inderdaad ::rofl:: en dan die zure gezichten erbij ::rofl::
 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
als America's Player was ook geweldig.

Echt een heel leuk seizoen!
The sun came up and reality set in.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 10
« Reactie #3 Gepost op: 3-06-2009, 10:16:21 »
*gaat weer negatief doen*

Dit was niet mijn favoriete seizoen, maar ik vond de twee finalisten dan ook verschrikkelijk. Had liever de nummer 3 of 4 als winnaar gezien.

Dat verjaardagsfeestje was wel één van de hoogtepunten ja. Jammer dat ze toen een ruzie van een paar uur in een paar minuten moesten stoppen.
Nog even niks.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Big Brother US Seizoen 10
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2012, 16:53:11 »
Ik reageeer meestal niet zo vaak maar nu moet dit toch wel even. Ik ben nu na de eliminatie van Jessie aan 't kijken, en ik HAAT die oude man. OEGGH! ::niet-ok::
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 10
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2012, 15:42:52 »
Ik reageeer meestal niet zo vaak maar nu moet dit toch wel even. Ik ben nu na de eliminatie van Jessie aan 't kijken, en ik HAAT die oude man. OEGGH! ::niet-ok::

Is dat die eliminatie dat hij zijn tshirt in tweeen trekt?
The sun came up and reality set in.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US Seizoen 10
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2012, 23:51:28 »
Is dat die eliminatie dat hij zijn tshirt in tweeen trekt?
dat doet ie toch altijd, te pas en te onpas. UGH ::kots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 10
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2012, 16:11:02 »
dat doet ie toch altijd, te pas en te onpas. UGH ::kots::

Klopt inderdaad. Walg idd.
The sun came up and reality set in.