Auteur Topic: Boer Zoekt Vrouw  (gelezen 35655 keer)

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #140 Gepost op: 25-05-2025, 22:04:33 »
Wat een ongelooflijk saai seizoen was dit, zelfs nog korter dan de vorige keer (de reünie was maar een halve aflevering), maar er gebeurde ook echt niets.

Martijn en Ciska zijn superleuk samen. Alleen hebben ze elkaar 3 maanden niet gezien, dus moet de echte kennismaking nog komen (hoe ze in elkaars dagelijks leven passen).

Deedry en Roy blijven ongemakkelijk met elkaar. Daar moet nog heel veel gebeuren om stand te houden. Hoeveel winterjassen heeft Deedry eigenlijk? Ik heb nog nooit iemand met zoveel winterjassen gezien.

Jan en Dorien zagen er heel gelukkig uit. Direct trouwen had ik niet verwacht, dat voelt wel erg wanhopig om het perfecte plaatje te creëren. Aan de andere kant is het ze gegund.

Jammer voor de overige boeren, maar niet onverwacht. John en Eileen waren erg ongemakkelijk, bij Roel was het niet eens echt van start gegaan en Julius leefde in een andere versnelling dan Kaylee dus ook niet onverwacht dat hun relatie niet is gelukt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 25-05-2025, 22:18:59 »
Jan leek echt zo gelukkig. Dat snelle trouwen is hem gegund. Ik denk dat je op die leeftijd anders kijkt naar dat soort dingen.

Toch nog 50% in een relatie! En dat had ik toch niet verwacht van Deedry en Jan.

Eileen is wat mij betreft ontsnapt. Die uitspraak tijdens de citytrip 'ik heb nog geen eigenschappen gezien waarvan ik denk dat er aan gesleuteld moet worden'. En dat vond zij nog lief ook, brrr.

Ik denk dat Roel vooral nog wel wat brieven krijgt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 27-05-2025, 09:27:07 »
Ik vond die Jan nogal een hork. Meer nog dan John.

Denk dat het ook met uiterlijk te maken heeft of zo'n boer de publieke opinie dan tegen zich krijgt ...of juist een publiekslieveling is. Een vriendelijk ogende, uit de klei getrokken boer vs. eentje met geniepige oogjes.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #143 Gepost op: 27-05-2025, 20:23:42 »
Ik heb slechts af en toe gekeken, maar ik was vooral benieuwd naar het stel dat naar Madeira mocht. Niet zozeer vanwege Julius en Kylie, maar om te zien hoeveel ik nog van het eiland kende. Ik kan zeggen: best wel veel.

Toch keek ik met verbazing naar hoe de twee met elkaar omgingen, en je kon gewoon zien dat ze allebei geen stap durfden te zetten.

Wat hield ze tegen? Een teleurstelling die nog niet helemaal verwerkt was? We zullen het vooralsnog niet te weten komen.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 27-05-2025, 22:02:18 »
Online is een filmpje verschenen waarin Jan vertelt dat hij verantwoordelijk is voor de metamorfose van Dorien (hij zou haar over de drempel geduwd hebben omdat hij haar grijze haar niet mooi vond). Zoals hij over haar praat (alsof ze een een soort pop is die hij haar believen kan aankleden) geeft mij echt de kriebels. Ik zou bijna zeggen 'Ren Dorien Ren'.

Online Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #145 Gepost op: 27-05-2025, 22:53:14 »
Online is een filmpje verschenen waarin Jan vertelt dat hij verantwoordelijk is voor de metamorfose van Dorien (hij zou haar over de drempel geduwd hebben omdat hij haar grijze haar niet mooi vond). Zoals hij over haar praat (alsof ze een een soort pop is die hij haar believen kan aankleden) geeft mij echt de kriebels. Ik zou bijna zeggen 'Ren Dorien Ren'.

Een beetje zoals John die zei 'Daar hoeft weinig aan gesleuteld te worden'.
Allebei gewoon een prototype hork
You'll never walk alone