Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 248161 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Survivor 17: Gabon
« Gepost op: 2-09-2008, 22:28:49 »


Every day millions of Americans go about their familiar routines with friends and family in safe surroundings. But this fall eighteen of them will be thrust into a land beyond their wildest imaginations. This is Gabon, Earth's last Eden. Located in equatorial Africa, Gabon is one of the world's last remaining sanctuaries for pure untouched wilderness. The culture of Gabon reflects the beauty of this ancient land with rituals and dances as pure today as they were generations ago. Gabon is the only place on the planet where surfing hippos ride the waves. And elephants roam with gorillas as leopards keep watch. Eighteen Americans will be caught in the midst of natures fierce battle for survival as they live among some of the world's most dangerous animals.



Gabon is bordered by the Atlantic Ocean, Equatorial Guinea, Cameroon and the Congo. The 800km long sandy coastal strip is a series of palm-fringed bays, lagoons and estuaries. The lush tropical vegetation (which covers much of the interior) gives way in parts to the savannah. There are many rivers along which settlements have grown. Many of the Bantu people are concentrated in coastal areas and villages along the banks of the many rivers. The main cities are Libreville, Port Gentil, Lambaréné, Moanda, Oyem, Mouila and Franceville.

Trailer Survivor Gabon: http://www.youtube.com/watch?v=dc7OHNyu-1k
« Laatst bewerkt op: 15-12-2009, 19:24:39 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2008, 22:30:24 »
Survivor Gabon: Here's The Cast!



Marooned in the wilderness, 18 individuals will embark on an amazing African adventure, battling extreme conditions and interacting with wildlife such as elephants and gorillas, while attempting to forge alliances with strangers from diverse backgrounds.

"In a strange coincidence to Earth's Last Eden - good vs. evil emerges as a major theme this season. I think the audience will quickly identify with one group or the other," host Jeff Probst teases.

Will the group of deceitful castaways outlast those individuals who play from their heart or will the forces of evil prevail? Will temptations interfere with logical decision-making? More importantly, which side will come out on top?

Ace Gordon (27):



Corinne Kaplan (29):



Robert "Bob" Crowley (58):



Crystal Cox (29):



Charlie Herschel (29):



Gillian Larson (61):



Dan Kay (32):



Jacque Berg (25):



Danny "GC" Brown (26):



Jessica "Sugar" Kiper (29):



Ken Hoang (22):



Kelly Czarnecki (22):



Marcus Lehman (28):



Michelle Chase (24):



Matty Whitmore (29):



Paloma Soto-Castillo (24):



Randy Bailey (49):



Susie Smith (47):

« Laatst bewerkt op: 2-09-2008, 22:33:22 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #2 Gepost op: 2-09-2008, 23:05:08 »
Ze hebben weer een flink vat borsten en wasborden opengetrokken daar in Amerika.   ;D Ik vind dat oude vrouwtje wel grappig in de 'Meet the cast'-filmpjes op Youtube. Ben ook benieuwd wat de twists gaan zijn dit jaar!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2008, 20:10:09 »
Ze hebben weer een flink vat borsten en wasborden opengetrokken daar in Amerika.   ;D Ik vind dat oude vrouwtje wel grappig in de 'Meet the cast'-filmpjes op Youtube. Ben ook benieuwd wat de twists gaan zijn dit jaar!

Ik ben elk seizoen weer benieuwd naar de twists, zelfs na al die seizoenen weet de productie nog genoeg variatie in de twists te brengen. De beschrijving van Probst belooft in ieder geval veel goeds. De strijd tussen goed en kwaad is een thema dat uitermate geschikt is voor Survivor. Iedere echte fan herinnert zich nog wel the Axis of Evil uit Guatemala of The Four Horsemen uit Fiji en zo zijn er nog talloze allianties of deelnemers te noemen die heerlijk gemeen waren!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2008, 22:06:33 »
Maar op het eerste seizoen na heeft het kwaad altijd verloren, dus het kan ook een hele saaie serie worden. ;)
Nog even niks.

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #5 Gepost op: 4-09-2008, 06:57:13 »
en waar is deze serie te zien?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Gabon
« Reactie #6 Gepost op: 4-09-2008, 08:50:33 »
Mag ik even opmerken dat het gehalte lekkere wijven (sorry voor de uitdrukking, maar ik noem het beestje graag bij de naam ;O) erg hoog ligt in deze Amerikaanse versie van ER. Waar kan ik dit programma zien? 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #7 Gepost op: 4-09-2008, 10:22:10 »
Je kan het programma zien op CBS, een Amerikaanse televisiezender. De meeste Nederlandse fans downloaden de serie echter. In de eerdere Survivor topics op het Expeditie Robinson forum staan complete handleidingen daarvoor, deze zijn te vinden onder 'oudere seizoenen'. De beste opties zijn torrent sites (mininova.org bijvoorbeeld) of het gebruiken van mIRC (Klik hier voor een uitgebreide uitleg).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #8 Gepost op: 4-09-2008, 10:24:05 »
Maar op het eerste seizoen na heeft het kwaad altijd verloren, dus het kan ook een hele saaie serie worden. ;)

Ik heb nog nooit een saai Survivor seizoen gezien, zelfs Thailand vond ik niet saai ! ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #9 Gepost op: 4-09-2008, 18:30:59 »
Fiji zou ik wel saai noemen. De winnaar was overduidelijk en er waren te weinig kandidaten om voor te supporteren. :)
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #10 Gepost op: 4-09-2008, 19:28:32 »
De meeste Nederlandse fans downloaden de serie echter.
De Belgische ook. :-) (en Amazing Race ook, begint eind deze maand ook!)

En Marquesas was voor mij het saaiste seizoen.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #11 Gepost op: 4-09-2008, 19:49:17 »
Leuk! Weer een Survivor. Wel interessant dat het in Gabon is: ik weet namelijk helemaal niets van dat land. :D
Afgaand op uitstraling op de foto's ben ik nu nog voor Danny en Paloma. ::ok::
Ik vind Survivor eigenlijk nooit echt saai. Fiji was wel saaier dan de rest en in Palau was het jammer dat mijn favoriete team op een gegeven moment maar uit één persoon bestond, waardoor de samensmelting bijna compleet uit het andere team bestond. Maar verder vind ik het eigenlijk altijd wel spannend. :)

Ik kijk overigens de afleveringen gewoon op youtube en download dan later de hele serie in één keer.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #12 Gepost op: 4-09-2008, 23:21:06 »
Mag ik even opmerken dat het gehalte lekkere wijven (sorry voor de uitdrukking, maar ik noem het beestje graag bij de naam ;O) erg hoog ligt in deze Amerikaanse versie van ER. Waar kan ik dit programma zien? 

Waar je hem hoogst waarschijnlijk sowieso gaat vinden is op deze torrentracker. Uitleg over hoe je met torrent moet downloaden vind je hier. Het nieuwe seizoen begint overigens op 25 september, dus vanaf dan zul je pas de afleveringen van Survivor Gabon daar vinden.

Wat ik, naast de twists, aan Survivor ook altijd leuk vind, is hoe ze de hele show aankleden in het thema van dat jaar. Van kampnamen tot eilandraadset, van proeven tot twists, van 'snuffer' tot 'immunity idol'. De intromuziek vind ik ook geniaal. Die brengt me veel beter in de juiste stemming dan die van Expeditie Robinson. En natuurlijk Jeff Probst die met zijn hoed als een soort drill-instructor verslag doet van de challenges.   ;D

Heel leuk vond ik trouwens de 'achter de schermen'-filmpjes van Jeff Probst in Survivor China op Youtube:

- A Tour of Base Camp
- A day in the life of Jeff Probst
- What is a Dreamteamer?
- Tribal Build
- Anatomy of a Challenge
- The Walk to a Challenge

Ze geven een goede indruk van wat een monsterlijk grote productie het eigenlijk is.
« Laatst bewerkt op: 4-09-2008, 23:39:41 door honeymaker »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Survivor Gabon
« Reactie #13 Gepost op: 5-09-2008, 18:04:12 »
Paloma lijkt me best wel een leuke meid, gezien de foto ;D

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #14 Gepost op: 6-09-2008, 17:47:28 »
Maar op het eerste seizoen na heeft het kwaad altijd verloren, dus het kan ook een hele saaie serie worden. ;)
Het seizoen Favourits vs. Fans waren de laatste 4 deelnemers wel erg "kwalijk" vond ik. Dan kijk ik ook met minder plezier.

Wat ik absoluut niet leuk vind is dat uitgebreide jureren aan het eind. Jakkes wat een blablabla allemaal.

Die Immuniteits idol zoeken (voor individuen) is ontzettend leuk, vind ik

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #15 Gepost op: 7-09-2008, 20:00:52 »
Maar Cirie was bij die slechte vier, dus dat maakte het voor mij een supergeweldigefantastische vier. :P

Maar je hebt wel gelijk, maar misschien was de insteek meer 'slim' vs. dom dan goed vs. slecht vorig jaar.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #16 Gepost op: 7-09-2008, 21:45:49 »
Maar Cirie was bij die slechte vier, dus dat maakte het voor mij een supergeweldigefantastische vier. :P

Ik was niet echt tevreden met de laatste vier in Survivor Micronesia, maar had in tegenstelling tot Panama wel veel respect voor de manier waarop Cirie zich staande heeft gehouden. Toch blijft het voortijdige vertrek van Jonathan Penner me een beetje dwars zitten. Het resultaat was een machtsvacuüm waar vooral Parvati van geprofiteerd heeft. Joel Anderson moest helaas ook veel te vroeg van het strijdtoneel verdwijnen, hij was zo onvoorspelbaar dat er een constante vorm van spanning aanwezig was.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #17 Gepost op: 7-09-2008, 21:53:01 »
ik vond Survivor Micronesia wel een van de vetste seizoen , samen cook islands.

Maar ja , ik vind het meestal wel leuk , alleen soms is het echt zo amerikaans overdreven , maar ja ik kijk het toch trouw :D

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #18 Gepost op: 7-09-2008, 21:53:55 »
Waar je hem hoogst waarschijnlijk sowieso gaat vinden is op deze torrentracker. Uitleg over hoe je met torrent moet downloaden vind je hier. Het nieuwe seizoen begint overigens op 25 september, dus vanaf dan zul je pas de afleveringen van Survivor Gabon daar vinden.

Wat ik, naast de twists, aan Survivor ook altijd leuk vind, is hoe ze de hele show aankleden in het thema van dat jaar. Van kampnamen tot eilandraadset, van proeven tot twists, van 'snuffer' tot 'immunity idol'. De intromuziek vind ik ook geniaal. Die brengt me veel beter in de juiste stemming dan die van Expeditie Robinson. En natuurlijk Jeff Probst die met zijn hoed als een soort drill-instructor verslag doet van de challenges.   ;D

Heel leuk vond ik trouwens de 'achter de schermen'-filmpjes van Jeff Probst in Survivor China op Youtube:

- A Tour of Base Camp
- A day in the life of Jeff Probst
- What is a Dreamteamer?
- Tribal Build
- Anatomy of a Challenge
- The Walk to a Challenge

Ze geven een goede indruk van wat een monsterlijk grote productie het eigenlijk is.

By the way, thanxs voor de filmpje :D interesant om een keer gezien te hebben

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #19 Gepost op: 7-09-2008, 22:12:03 »
ik vond Survivor Micronesia wel een van de vetste seizoen , samen cook islands.

Mijn favoriete seizoen is nog altijd Survivor Vanuatu!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."