Auteur Topic: The Traitors (UK) 2  (gelezen 1646 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
The Traitors (UK) 2
« Gepost op: 19-02-2024, 11:15:19 »
Bespreek hier het tweede seizoen van de Britse versie!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The Traitors (UK) 2
« Reactie #1 Gepost op: 1-06-2024, 15:13:51 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

ik vond tweede seizoen vele malen beter dan het eerste!
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Traitors (UK) 2
« Reactie #2 Gepost op: 2-05-2026, 15:41:40 »
Omdat we sinds kort een Videoland abonnement hebben ben ik deze serie aan het bingen. Net als bij ons ook weer veel kuddegedrag, maar daarnaast ook spelers die het spel goed analyseren. Maar ook grappig dat je er niet 100% vanuit kan gaan dat de verraders elkaar altijd trouw blijven. Het blijven per slot van rekening verraders. Aardig ook dat er een moeder en zoon meedoen wat niemand doorheeft.

Ik blijf het storend vinden dat er zo lang mag worden verleid. Met nog 8 kandidaten over, waaronder 2 verraders mag er nog steeds een getrouwe worden verleid. Ik zou me kunnen voorstellen dat je dat toestaat als er nog maar 1 verrader is, maar met 2, dat vind ik vals spel. En de getrouwen die worden verleid hebben wel door dat ze niet kunnen weigeren, dus je zou het niet verleiden moeten noemen, maar aanstellen van een nieuwe verrader. In UK versie noemen ze het ook niet verleiden, maar rekruteren, wat de lading ook beter dekt.
Waar ik mij ook aan stoor is dat ze niet alleen mogen verleiden op het moment dat een verrader wordt verbannen, maar ook één of meerdere moorden hierna.
In deze UK versie startten ze zelfs met 4 verraders, zodat er nog minder redenen zijn om getrouwen te verleiden. Aan dat verleiden moeten ze echt eens paar en perk stellen. Anders is er maar één goede strategie voor de getrouwen: de verraders wel ontmaskeren maar zolang mogelijk in het spel houden. Gewoon de schaapachtige getrouwen die niet bijdragen aan het ontmaskeren van de verraders er zo snel mogelijk uitwerken.
Edit Zojuist de finale gezien. Heel leuke en spannende serie. Alleen begrijp ik dit niet:
« Laatst bewerkt op: 2-05-2026, 23:15:43 door MartinJ »