Auteur Topic: The Mole Australia 1  (gelezen 1411 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
The Mole Australia 1
« Gepost op: 13-12-2020, 22:29:36 »
Leuk seizoen! Heerlijke old school vibes, lekker simpel en puur :) Was ook erg tevreden met de volgorde van afvallen, mijn favorieten bleven er lang in :D
Prima eerste Mol, voor een ervaren kijker natuurlijk wel heel makkelijk te vinden.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
is echt de enige die ik ooit verdacht heb en ook van het begin. Zelfs toen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
, die de Mol steeds verdacht, afviel kon ik echt geen alternatief vinden. Leuk om te merken dat je, als je veel (internationale) Molseizoenen hebt gezien, eigenlijk alles wel zo'n beetje doorhebt in zo'n eerste serie. Benieuwd naar de volgende seizoenen, ik heb 2 t/m 5 nog niet gezien en ik heb veel goeds gehoord over de Australische editie :) Ik heb zin om er weer een keer compleet naast te zitten, zoals bij
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hoop dat dat erin zit de komende seizoenen, maar ook van dit soort seizoenen kan ik enorm genieten.

Zoals ik al zei vond ik het een prima eerste Mol, maar ik was vooral onder de indruk van de winnaar. Wat heeft zij het onwijs goed gespeeld, en dat in seizoen 1! ::bravo:: Haar manier van spelen heeft zowel de Mol als haarzelf enorm geholpen ::jaja::

Favorieten dit seizoen waren Jan, Josephine, Abby en Bev ::joehoe::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: The Mole Australia 1
« Reactie #1 Gepost op: 13-12-2020, 22:42:17 »
Ik vond de mol toen ook goed te vinden. Best prima opdrachten en ze worden steeds beter. Grant Bowler als presentator blijft ook erg goed en mysterieus.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Seizoen 2 heeft ook zeer leuke opdrachten. De escaperoom is mijn favoriet daar, maar ook de manier waarop één van de mensen in dat seizoen een persoonlijk voordeel wint is geweldig, grappig en onvergetelijk.
Geniet ervan  ::ok::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The Mole Australia 1
« Reactie #2 Gepost op: 13-12-2020, 23:01:26 »
Grant Bowler als presentator blijft ook erg goed en mysterieus.
Ja! Hij deed me wat aan Pieter Jan denken ;D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Seizoen 2 heeft ook zeer leuke opdrachten. De escaperoom is mijn favoriet daar, maar ook de manier waarop één van de mensen in dat seizoen een persoonlijk voordeel wint is geweldig, grappig en onvergetelijk.
Geniet ervan  ::ok::
Klinkt goed, ik ben heel benieuwd! :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.