Auteur Topic: Survivor 30: Worlds Apart  (gelezen 115725 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #160 Gepost op: 22-05-2015, 20:55:28 »
Ben ik de enige die dat 100% verwacht had?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #161 Gepost op: 22-05-2015, 22:50:33 »
Ik had er niet over nagedacht maar het was leuk ;D
Maar ik heb hem na de uitslag en eerste ronde reünievragen uitgezet omdat ik niet mocht kijken van jou :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #162 Gepost op: 22-05-2015, 23:36:27 »
Wat een finale...

Sierra haar exit was echt het bewijs dat ze toch niet zo geweldig was. Elke keer had ik nog een beetje hoop dat we dat vuur zouden zien toen lindsey werd weggestemd bij sierra, maar ze bleef kleurloos :(.

Dan en Will hun excuses waren toch een beetje dubbel. "Ja ik wist niet van je achtergrond". Nadat ze de opmerkingen hadden gemaakt wisten ze het wel, het werd zelfs besproken tijdens tribal, waar waren jullie excuses toen? Dan kreeg ook veel te veel screentime, ik snap dat Jeff boos was dat hij slecht over survivor loopt te praten. Maar er zitten ook mensen in die cast die veel positiviteit hebben gebracht die nu helemaal niets mochten zeggen ::niet-ok::.

Carolyn is echt ondergewaardeerd. Ze heeft het spel echt goed gespeeld en verdiende meer stemmen. De FTC was trouwens over het geheel best wel gehaast en slaapverwekkend. Alleen Jenn en Shirin hadden echt iets te zeggen en kwamen goed over ::jaja::.

Ik kijk over het geheel toch terug op dit seizoen als eentje die lichtelijk tegenviel. Werkt natuurlijk ook niet als Jeff vantevoren zegt dat het één van de beste seizoenen is ::). Winnaar wel goed en verdiend ::bravo::, dat red het toch een beetje.
« Laatst bewerkt op: 22-05-2015, 23:38:33 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #163 Gepost op: 27-05-2015, 18:07:37 »
De FTC was trouwens over het geheel best wel gehaast en slaapverwekkend. Alleen Jenn en Shirin hadden echt iets te zeggen en kwamen goed over ::jaja::.

Iets te zeggen tegen de rest van de jury ja... ik denk dat daar tijd genoeg voor was op Ponderosa. Is het trouwens niet de bedoeling zich tot de overblijvers te richten?


Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #164 Gepost op: 27-05-2015, 18:23:58 »
Je mag zeggen en doen wat je wilt. Waarschijnlijk mag je zelfs tot 100 tellen als je daar blij mee bent :P

En wat ik begrijp over juryhuizen enzo... Dat er veel onderling gepraat wordt over het spel is volgens sommigen een missconceptie, de mensen waarmee je op het eiland/in het spel niet mee praatte ga je in het juryhuis niet ineens wel veel mee praten (tenzij je er natuurlijk heel vroeg uit ligt)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #165 Gepost op: 27-05-2015, 18:36:10 »
Iets te zeggen tegen de rest van de jury ja... ik denk dat daar tijd genoeg voor was op Ponderosa. Is het trouwens niet de bedoeling zich tot de overblijvers te richten?


Iets toe te voegen tot de discussie over wie er zou moeten winnen, daar gaat het natuurlijk om tijdens de FTC.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #166 Gepost op: 28-05-2015, 14:13:53 »
Iets toe te voegen tot de discussie over wie er zou moeten winnen, daar gaat het natuurlijk om tijdens de FTC.

Is FTC een open discussie? Waarom probeert men mede juryleden eigenlijk te overtuigen? Frustraties? Zich beter achten dan de rest? De spotlights opzoeken? Ik begrijp het niet zo goed...
« Laatst bewerkt op: 28-05-2015, 14:45:26 door planetwave »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #167 Gepost op: 29-05-2015, 00:29:48 »
Is FTC een open discussie?
Ja
Citaat
Waarom probeert men mede juryleden eigenlijk te overtuigen?
Omdat die stemmen ::).
Citaat
Frustraties? Zich beter achten dan de rest? De spotlights opzoeken? Ik begrijp het niet zo goed...
Hun mening uiten? "jureren" en zeggen wat zei ervan denken? Ik snap het probleem niet zo goed  :-X.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #168 Gepost op: 1-06-2015, 14:27:30 »
Ik snap het probleem niet zo goed  :-X.
Geen probleem, ik snap gewoon niet goed waarom de desbetreffende juryleden zo bejubeld worden.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #169 Gepost op: 6-06-2015, 19:10:13 »
Omdat ze goede punten maakten
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #170 Gepost op: 6-06-2015, 23:41:02 »
Omdat ze goede punten maakten

Mijn punt is dat het aan de overblijvers is om punten te scoren :-)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #171 Gepost op: 18-10-2015, 16:11:05 »
Ik heb net de laatste aflevering van dit seizoen gekeken. Gezien de uiteindelijke afloop vond ik het toch wel een goed seizoen. Ik ging er eigenlijk al een aflevering of 5 vanuit dat er sowieso een slechte winnaar zou komen, omdat ik het niemand van die 'Axis of Evil' Alliance gunde (misschien met uitzondering van Sierra, maar die was zo passief...). Mijn favoriete kandidaten gingen er na de samensmelting allemaal snel uit.

Fantastisch dat Mike het hem dan toch flikt. ::ok:: ::ok::

Die Mama C speelde het tactisch gezien natuurlijk wel redelijk goed (hoewel het wegstemmen van haar maatje Tyler betekende dat ze het daarna niet meer in eigen hand had). Maar ik vond het erg zwak dat zij gewoon haar mond hield toen Will zo achterlijk tegen Shirin tekeer ging, zeker in haar hoedanigheid als 'Mama'.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #172 Gepost op: 29-04-2020, 18:57:59 »
Mike  ::bravo::
Jenn  ::bravo::
Shirin  ::bravo::

Sad dat Carolyn niet heeft gewonnen, die had het echt verdiend.

So zou ik ook graag nog eens terug zien.

Verder, wat een afgrijselijke mannen allemaal.
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #173 Gepost op: 29-04-2020, 19:19:34 »
Mike  ::bravo::
Jenn  ::bravo::
Shirin  ::bravo::

Sad dat Carolyn niet heeft gewonnen, die had het echt verdiend.

So zou ik ook graag nog eens terug zien.

Verder, wat een afgrijselijke mannen allemaal.

Mike, Rodney en Will waren inderdaad echt niet tof in het spel. (Tyler vond ik nog ok)
(Rodney heeft blijkbaar zijn leven gebeterd, is meer volwassen nu en heeft blijkbaar zijn eigen goede doel opgericht. Dus als dat zo is  ::ok::).

Mike en Jenn vond ik ook super, maar ik heb echt niets met Shirin.
Will ging veel te ver tegen haar, maar Shirin liet zich ook niet onbetuigd en zou Will in de discussie verscheidene keren vet en dik genoemd hebben (volgens spelers op het eiland). Daarbij vond ik haar opmerking bij haar stem in aflevering 5 (ver voor het incident er echt over: 'we need to win challenges and we need a lot more space in bed.'à Ook al bleek Will echt onaangenaam,zoiets doe je niet
klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #174 Gepost op: 17-07-2020, 10:54:39 »
Hij was niet een favoriet in words apart, maar Rodney is zeer goed in imitaties.

Hier doet hij er één van Dan



Hier één van Mike



en mijn favoriete imitatie



klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #175 Gepost op: 17-07-2020, 11:21:55 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hij is volgens mij een stuk leuker/aangenamer geworden trouwens. Als ik soms op zijn Instagram kijk is hij echt een goede guy  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #176 Gepost op: 17-07-2020, 11:30:44 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hij is volgens mij een stuk leuker/aangenamer geworden trouwens. Als ik soms op zijn Instagram kijk is hij echt een goede guy  ::jaja::

Hij is volwassener ook. Hij was 24 ( de jongste man van de cast en de jongste na Jenn en Lindsay) toen hij meedeed. Nu is hij 30 en idd leuker en aangenamer.
klaar voor de strijd

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #177 Gepost op: 11-04-2021, 22:10:43 »
Ze hebben weer een bijzonder stel bij elkaar gezocht ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #178 Gepost op: 12-04-2021, 21:52:20 »
Jammer dat Kelley er uit moest. Vond haar echt leuk en hoopte dat ze het tot het einde zou halen. Ze had het overigens niet slim gespeeld door na de switch bij die groep te zeggen dat ze niet met blauw ging samen werken en daarna het toch het overduidelijk doen. Zo houd je geen vrienden.
Jen heeft wel een goede zet gedaan door haar idol te spelen en ik verwacht dat zij nog wel ver gaat geraken. Enige minpuntje is dat ze zo triomfantelijk ging lachen toen ze de stemmen kreeg. Ik snap hem, maar voor een social game wellicht niet zo handig. Ben benieuwd hoe de rest daar op gaat reageren.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #179 Gepost op: 26-12-2021, 23:51:17 »
Wanneer je nu pas doorhebt dat Carolynn een FB-vriend is van je, en je een gelukkige verjaardag wenst :)
klaar voor de strijd