Auteur Topic: Survivor 30: Worlds Apart  (gelezen 115757 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Survivor 30: Worlds Apart
« Gepost op: 19-12-2014, 22:05:48 »


3 tribes, Blue Collar vs White Collar vs No Collar. Oftewel zoiets als advocaten vs timmermannen vs hippies. Verder komt er nog een compleet nieuwe twist en moet het volgens Jeff Probst een van de beste seizoenen ooit worden.

De première is alweer op 25 februari 2015 in de VS, dus de 26e kunnen wij ook weer beginnen :D
« Laatst bewerkt op: 21-01-2015, 18:26:10 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #1 Gepost op: 19-12-2014, 22:10:29 »
Hmm, ik weet het nog niet. Ik ben wel benieuwd of deze deling heel veel verschil gaat maken in de kampen, dat ze bij white collar allemaal gaan vechten om de leiding en dat het bij no collar comlete chaos wordt ofzo. Zal wel meevallen denk ik.  :P

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #2 Gepost op: 19-12-2014, 22:15:54 »
Ik denk dat dit heel interessant kan worden. Er wordt ook te pas en te onpas geroepen dat dit het beste seizoen wordt sinds Heroes vs Villains. Nou vond Jeff RI ook een goed seizoen maar het beste seizoen sinds HvsV is echt wel een gedurfde uitspraak want dan zou het beter moeten worden dan Philippines, Blood vs Water en Cagayan :o
Zou ik niet zomaar durven beweren als je niet zeker weet dat fans ervan gaan houden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #3 Gepost op: 19-12-2014, 23:54:25 »
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, de beelden van de cast lijken mij wel cava maar de verdeling van teams vindik een beetje raar.

Hierna nogeens een allstar? Heroes vs villains 2?
#teamamaimiljaarde

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2014, 13:31:44 »
Dat er geroepen wordt dat dit het beste seizoen wordt sinds HvsV zou ik niet te veel waarde aan hechten. Het was tenslotte een van de meeste recente seizoenen:

Maar de enige mensen die weten hoe het seizoen zal zijn, zijn de makers en die hebben er natuurlijk veel belang bij dat dit als een goed seizoen gezien wordt. Ik zou dan hetzelfde roepen :P

Dat gezegd hebbende, moet ik zeggen dat dit een heel interessant seizoen kan worden. Ben benieuwd naar hoe divers het binnen de kampen zal zijn.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #5 Gepost op: 21-12-2014, 14:05:33 »
Dit is echt typecasting 3.0. Tuurlijk zit er bij dit soort mensen een verschil in attitude, maar als ze willen dat gebeurt wat ze voor ogen hebben moeten ze enorme stereotypen casten die allemaal zo stug zijn in hun visie dat ze die ook continu uitdragen. De coke snuivende, betaalde dames verleidende Zuid-As-types bijvoorbeeld. ;D Of de losgeslagen vrije geest. Ga je een stapje terug hebben ze al teveel overeenkomsten met andere collars volgens mij. En typecasting betekent meestal mensen die hun rol spelen of uitvergroten. Bij voorbaat dus al weinig realistische cast denk ik, maar laat me graag verrassen. ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #6 Gepost op: 21-12-2014, 17:27:45 »
Had gelezen dat ze voor dit seizoen juist eerst 18 mensen hebben gezocht en deze daarna in 3 tribes hebben ingedeeld. De twist is dus gebaseerd op de cast ipv andersom ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #7 Gepost op: 23-12-2014, 14:31:34 »
Ik weet het niet; deze twist lijkt mij nou niet heel bijzonder of zo. Had voor het dertigste seizoen toch wel iets anders verwacht. Maar goed, we wachten wel af tot het weer begint met oordelen...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #8 Gepost op: 25-12-2014, 23:06:38 »
Ik heb net de reünie van s29 gezien en ik ben erg benieuwd naar dit seizoen. Lijkt me een interessante twist.

Ik weet het niet; deze twist lijkt mij nou niet heel bijzonder of zo. Had voor het dertigste seizoen toch wel iets anders verwacht. Maar goed, we wachten wel af tot het weer begint met oordelen...
Opzich is het kijken naar het getal dat bij het seizoen staat niet het belangrijkste. Voor seizoen 5 en 10 deden ze ook helemaal niets super speciaals. Alleen seizoen 20 werd uitbundig gevierd met een tweede all stars seizoen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #9 Gepost op: 21-01-2015, 18:20:16 »
Ziet er veelbelovend uit :D



Ze hebben ook allemaal aparte filmpjes of course maar die kijk ik wel een andere keer. Heb die van Max wel gezien en die is een gingerversie van Rob C. met een baard :D

En omg Vince met z'n veren en So de cute Asian hou ik nu al van ::love::



Edit: Oke alle filmpjes gezien. Shirin, So, Carolyn, Max, Dan ::love::

Maar eigenlijk vind ik bijna iedereen wel leuk, Tyler is de enige die me stom lijkt en Sierra de enige die me saai lijkt.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2015, 20:03:04 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #10 Gepost op: 23-01-2015, 09:36:40 »



Voor mensen die zich afvragen waar Will het over heeft  ;D


Ugh, krijg het filmpje hier niet..? Dan alleen de link maar..
« Laatst bewerkt op: 23-01-2015, 17:54:41 door TheeZakje »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #11 Gepost op: 23-01-2015, 15:03:30 »
S weghalen uit de link en dan tussen yt-tags ;)

Ik vind deze cast nu al 20x beter dan SJDS ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #12 Gepost op: 23-01-2015, 17:54:54 »
S weghalen uit de link en dan tussen yt-tags ;)

Ik vind deze cast nu al 20x beter dan SJDS ::jaja::


Jeeeej  ;D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #13 Gepost op: 26-02-2015, 08:18:15 »
Het is begonnen ::bravo::

Goede première. Daarom werkt een extended premiere zo goed, iedereen heeft nu al screen time gehad en ik weet al wie iedereen is.

Dom van So en Joaquin om te liegen over de clue, dit is nu al zo vaak gedaan dat ze dit wel zouden moeten weten.

En volgende week, White Collar goes No Collar ::rofl::

Favorieten zijn nu Max, Carolyn, Shirin (the game is afoot lol), Mike, Lindsey en No Collar slut Jenn ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #14 Gepost op: 26-02-2015, 17:54:21 »
Mooie opening. Meteen veel spanningen bij Tribal Council; altijd lekker. En Jeff die ze vervolgens half uit staat te lachen  ::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #15 Gepost op: 26-02-2015, 21:47:21 »
Ik dacht echt: zet die idol nou in!

Zo zie je maar weer, wij zien lang niet alles  ;D

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #16 Gepost op: 27-02-2015, 18:52:15 »
Ik dacht echt: zet die idol nou in!

Zo zie je maar weer, wij zien lang niet alles  ;D

Niet alles maar toch genoeg. De leugenaars vielen door de mand en zo werd de alliantie gevormd. Leuk schouwspel trouwens bij de white collars, daar heb ik het wel voor Tyler.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #17 Gepost op: 1-03-2015, 15:23:06 »
Leuk begin, goede eerste tribal. Meteen toch wel spannend wie eruit zou gaan. Hoewel ik idd dacht dat Carolyn haar idol wel in zou zetten.

Favoriete tribe is no collar. Maar ik vind white collar eigenlijk ook wel leuk. Blue collar valt tegen. Hoe ze echt met z'n allen die ene (ben heel slecht in namen) gingen uitlachen, was echt kinderachtig en stom.  ::niet-ok::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #18 Gepost op: 1-03-2015, 21:19:46 »
No Collar  ::love:: Jenn ::bravo::
White Collar ::jaja:: Carolyn ::ok::
Blue Collar :-\\ Mike ::tandpastasmiley::

No Collar is denk ik de meest interessante groep. Heeft er ook mee te maken dat Jenn daarin zit en zij is tot nu toe mijn absolute favoriet. Aan de ene kant denk ik dat ze een toffe speler kan zijn die wel wat chaos kan veroorzaken en aan de andere kant zorgt ze nu ook al voor drama door midden in een bizarre driehoeksrelatie te zitten ::rofl:: Vince is een interessant figuur en Joe lijkt de Golden Boy van dit seizoen te worden. Ik hoop dat die twee nog flink gaan botsen ;) Will zou verder ook een grappige deelnemer kunnen zijn en Hali is lekker vaag (en een leuke afleiding ::love::). Nina is stunt casting, maar zo te zien gaat die stunt wel afleveren de komende week.

White Collar heeft Carolyn en die zegt en doet af en toe best wel interessante en slimme dingen (hii vinden), maar ook genoeg twijfelachtige acties. Tyler vertellen dat je een HII hebt bijvoorbeeld ::) Maar wie weet heeft dat haar wel gered. Over Tyler gesproken, een van de minder interessante kandidaten voor mij tot nu toe. Zelfde geldt voor Max, de Survivor professor. Het lijken me de typische slimme spelers die hun mondje dicht houden en andere mensen laten exploderen. Shirin vind ik dan wel weer grappig. "Ik ben super voorbereid!" Faalt bij de makkelijkste puzzel. So :\'( Ik dacht dat ze misschien wel de interessantste was van de White Collars en waarschijnlijk ook de meeste drama zou brengen ::jaja:: Joaquin zou ik een fan van kunnen worden :-X White Collar lijkt in ieder geval de groep met de meeste "spelers" en hoewel iemand die alleen maar gameplay biedt niet zo interessant is, vind ik het wel tof als iedereen het spel aan het spelen is. In de White Collar tribe is dat zeker het geval ::jaja::

Blue Collar. Mike is een beetje de Keith van vorige van deze groep ;D Dat kan hem dus een leuke one trick pony maken :P We zullen zien. Dan is duidelijk iemand die ze bij de editing leuk vinden omdat ze hem zoveel laten zien. Ik vond het op zich wel grappig om hem eerst heel sociaal onbewust iedereen te irriteren en daarna zich daar bewust van te worden en het proberen recht te zette. Wat dan uiteraard niet werkt ;D Hij zou dus een leuke underdog hierom kunnen zijn, maar op dit moment irriteer ik me toch aan hem om een of andere reden :P  Ik snap dan ook wel ergens de frustraties met Dan. Linsdey is het lieve meisje(?), Sierra heb ik niet echt veel van meegekregen. Kelly vond ik wel redelijk intelligent overkomen toen ze Dan's gedrag observeerde. Zij zou ook wel een favoriet kunnen worden ::jaja::

En dan Rodney. Hij doet me een beetje denken aan Boston Rob in zijn eerste seizoen. Hij komt zelfs uit Boston. Alleen vond ik Boston Rob in Marquesas geweldig en denk ik niet dat ik hetzelfde van Rodney ga vinden :P Hij mist het charisma en de humor. Hij doet zich dommer voor dan dat hij daadwerkelijk is en is van plan om de show te runnen tegen alle kosten. Verder vond ik het nogal plat om de dood van je zus op die manier te gebruiken en vooral om er op die manier over te praten. Het erge aan mij is dat ik het helemaal geweldig zou vinden als het een leugen was en als zijn zus helemaal niet dood was ::rofl:: Maar ik zou het dan ook echt een stuk minder erg vinden. (Ben ik raar of zijn er meer mensen die dit denken?)

Ik denk in ieder geval dat dit wel een tof seizoen kan worden ::tandpastasmiley::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #19 Gepost op: 2-03-2015, 01:18:21 »
Ik had hetzelfde dus je bent raar ja. Verder vind ik Rodney totaal niet op Marquesas Rob lijken tbh :P

Carolyn zie ik meer als geweldig karakter dan geweldige speler al doet ze het beter dan verwacht tot nu toe :D

En die puzzel van Shirin was echt niet zo makkelijk als Jeff zei, woog echt niet op tegen het aantal stukjes. Jeffs schuld.

Dan vind ik dus zoooo tegenvallen. Tries way too hard ugh. Snap Sierra en Lindsey wel een beetje eigenlijk. Ik denk niet dat Dan kan winnen maar ik denk ook niet dat dit gaat leiden tot een saaie eerste blue collar tribal waarin hij gaat. Dans storyline lijkt me er zo een dat hij zelf niet wint en nooit kans maakt maar wel zorgt dat andere mensen ook niet winnen.

En nu heb ik veel te veel over hem gepraat. Had ik al gezegd dat So de hottest first boot ever is na Debb Eaton?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.