Auteur Topic: Survivor 16: Micronesia  (gelezen 38343 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #20 Gepost op: 17-12-2013, 20:34:27 »
Joel Anderson!!!

Tezamen met Bob Dawg de kandidaat die ik het liefst zie terugkeren in de Survivor arena.

Echt waar?  :o Wat hebben zij het spel gebracht, behalve lomp zijn?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #21 Gepost op: 17-12-2013, 21:38:36 »
Echt waar?  :o Wat hebben zij het spel gebracht, behalve lomp zijn?

Veel te weinig gezien hun potentie en juist daarom zou ik ze graag nog een keer terug zien. Een herkansing vanwege de onuitwisbare indruk die ze bij mij hebben achtergelaten in de relatief korte speelperiode.

Joel Anderson is fysiek gezien hoogstwaarschijnlijk de sterkste kandidaat die ooit aan Survivor heeft meegedaan, enkel James en Tyrone staan op zijn niveau. Joel domineerde bij de fans het kampleven in sociaal en tactisch opzicht en is voornamelijk door de switch ten onder gegaan. Zijn stijl was weliswaar bruut en autocratisch maar daardoor plaatste hij zichzelf wel in het centrum van de macht. Hij was een eenmansleger en indien nodig bereid om overal dwars doorheen te gaan. In sociologisch opzicht vond ik het bovendien erg interessant om te zien welke invloed hij uitoefende op de groepsdynamiek. Joel Anderson was een alpha-man in iedere betekenis van het woord.

Bob Dawg aka Bobby Mason heeft zijn potentieel ook niet waar kunnen maken. Hij beschikte desondanks wel over de eigenschappen om in fysiek, tactisch en strategisch opzicht te kunnen domineren. Bobby is cum laude afgestudeerd in politieke wetenschap en daarna ook nog als advocaat op de Stanford Law School. Bobby is zeer belezen en fysiek nog altijd in topconditie. Brains en Brawn! Hij won tijdens zijn korte verblijf in Survivor Panama eigenhandig meerdere uitdagingen en leverde veel komische momenten én grootste quotes op (klik hier en hier voor een samenvatting). Helaas belandde hij in een team met dysfunctionele spelers als Courtney, Shane en Danielle en was hij niet in staat om daarbinnen zijn draai te vinden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #22 Gepost op: 18-12-2013, 13:52:27 »
Cirie:' If Ozzy would propose marriage to Erik right now.....done deal'  ::rofl::

Cirie is idd grappig  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #23 Gepost op: 21-12-2013, 22:36:03 »
Zoo... klaar :).

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wel een geweldig seizoen uiteindelijk ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #24 Gepost op: 10-09-2014, 16:08:54 »


 ::wenkbrauw::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #25 Gepost op: 7-01-2015, 17:28:49 »
Heb net die aflevering gezien dat Erik d'r uit ging. Echt... hoe dom kun je zijn, zeker na wat er bij twee eerdere tribals was gebeurd.  ::rofl::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #26 Gepost op: 7-01-2015, 19:06:32 »
Ik heb net dit seizoen afgekeken  :)

Superleuk, en dan vooral de eilandraden  ::rofl:: ::bravo::

Verder ook veel leuke mensen en gave proeven  ::bravo::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #27 Gepost op: 17-12-2017, 13:26:07 »
Amanda!

Top seizoen, ondanks de geforceerde quits. Ik gunde het Amanda ook, maar Parvati heeft het risicovoller gespeeld en had een sterkere juryspeech. Amanda probeerde in mijn ogen te veel het zielige meisje uit te hangen, wat in China nog erger was. Maar Amanda is gewoon cute ::love::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #28 Gepost op: 17-12-2017, 13:41:56 »
Cirie though ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #29 Gepost op: 9-05-2020, 23:34:17 »


 ::wenkbrauw::
::love:: :o

Ozzy  ::bravo:: hij was weer heel leuk in dit seizoen, hij blijft een van m'n favoriete survivor players ever  ::love::

Ik vond Tracy dus echt heeeeel leuk!!  Jammer dat ze er al voor de merge uit lag, vond ik echt heel jammer.

Vond Eliza dit seizoen een stuk leuker dan in Vanuatu, en vond James echt een stuk minder leuk dan in China. Ik snap de algehele James hype ook niet zo  ::ohno::

Ami tho  ::love:: zo sad dat ze er echt net voor de merge uit lag. Als ik iemand ooit nog terug wil zien is het Ami, echt wat een fantastische vrouw  ::bravo::

Hoopte dat Cirie zou winnen maar Parvati natuurlijk ook prima  ::ok:: ;D vond ze allemaal leuk in de F4, Nathalie ook.

Dus favorieten: Ozzy, Cirie, Ami, Eliza, Tracy, Parvati.

Amanda vond ik oké, maar huilde nogal veel en deed nogal zielig af en toe  ;D

Fantastisch seizoen  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: mede door de domste move ooit (van Erik).
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 16: Micronesia
« Reactie #30 Gepost op: 10-05-2020, 10:21:25 »
Ik ben niet zo hoog met dit seizoen als vele anderen. Het is geen slecht seizoen maar ik vind het ook geen superseizoen. Ik vond het nogal laag dat de F4 Eric aan het uitlachen waren nadat hij zijn move deed. (knap gespeeld, maar dat uitlachen vond ik echt  ::niet-ok::, dat is iets waar ik vrij gevoelig voor ben)

Dit was Ciries kans om een seizoen te winnen, F3 en dan een proef die draait om stabiele handen (toch haar beroep eigenlijk).
Het is wel grappig om te zien dat Amanda, Parvati en Cirie zo verbaasd waren dat er op dag 38 nog een proef zou komen. Ok, het was al een paar seizoenen F3, maar wat hadden ze verwacht, dat ze 2 dagen rust gingen krijgen? Ze hadden iets kunnen vermoeden aangezien Natalie eruit ging bij de F4 op dag 37.
(Kijk vb naar Spencer, die had in S28 perfect door dat het naar een F2 ging tijdens de F4).

Tracy was echt leuk, iemand die ik graag nog eens wil zien spelen. Ze was heel kort bij een Ozzy-blindside samen met Ami, Eric en Chet maar toen wou Chet weg (wat sowieso gebeurd zou zijn, Chet kon niet meer verder door dat koraal in zijn voet en zou eigenlijk geëvacueerd moeten worden. Hij stond erop dat hij zich kon laten wegstemmen; wat geweldig zou zijn als ze dat hadden gebruikt om Ozzy te blindsiden maar het is nu niet anders).

Ozzy vond ik net eigenlijk minder leuk dit seizoen, hij was nogal arrogant zeker zijn FTC-speech (ik krijg iets van mensen met de Hoe durven jullie mij weg te stemmen?)

Belangrijk ook om te weten over Ami: een goede vriend van haar heeft kort voor het seizoen zelfmoord gepleegd. Ze was daarom mentaal minder in dit seizoen.

Eric, slim was het niet, maar de domste move ook niet aangezien er nog een logica inzat. (een logica met gaten maar wel een logica) hij werd dagenlang gemanipuleerd in het geloof dat iedereen hem haatte. Jammer, want hij was mijn favoriet bij de fans.

Nog 2 toffe weetjes:

Parvati verloor met opzet de F3-proef omdat ze wist dat ze sowieso werd meegenomen als 2de finalist
Bij de F5 vond Parvati de idol, maar besloot ze die achter te laten. Ze had die toch niet nodig
« Laatst bewerkt op: 10-05-2020, 10:23:04 door wouterv »
klaar voor de strijd