Auteur Topic: Survivor 3: Africa  (gelezen 37608 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Het geheim van Gizeh 2013 & TAR 2015
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #60 Gepost op: 10.05.2014, 18:29:37 »
Jup dat wel indd, maar ja die sfeer ken je na een aflevering of 3 ook wel :P

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 10.05.2014, 20:09:18 »
Top dat je alles op volgorde kijkt! Heb ik jaren geleden ook gedaan en daar ben ik echt blij om! Enjoy  ::ok::

Offline Hadewychisdemol

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 10.05.2014, 20:56:36 »
Thanks, komt goed :D

Offline Hadewychisdemol

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 17.02.2015, 23:31:34 »
Net klaar met dit seizoen (ik kijk alles op volgorde, niet dat het me ineens wel een goed idee leek om dit seizoen te gaan kijken. Over een jaar of 3 verwacht ik wel bij te zijn) en Afrika zelf is wel vet maar ik vond Borneo en Australian Outback leuker. Deze cast was op Big Tom en misschien dan nog Lex na ronduit saai. Als er interessante kandidaten tussen zaten zijn die te vroeg afgevallen want ik kan er verder geen verzinnen.

Als final 2 had ik liever
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik had Africa vorige keer echt heel slecht gevolgd en de helft van de afleveringen niet gezien. Dit klopt ongeveer allemaal niet :P

Sws vind ik Africa nu echt veel leuker. En ik dacht dat Lex alleen stom was in AS maar hier dus ook al :P

Maar dit seizoen heb ik dus maar even een rewatch gegeven en daar ben ik echt blij mee. Africa is superleuk :D

Clarence, Tom, Kelly en heel Samburu ::love:: ::love:: ::love:: (zelfs de Younger Samburu Alliance want dankzij hun was hun tribe zo'n mess :D)

De grootste ontdekking was wel Kelly ::love:: Lex hater ::bravo:: (damn you Brandon)