Auteur Topic: Survivor 1: Borneo  (gelezen 80826 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #80 Gepost op: 25-05-2020, 23:46:34 »
vooral die reunie, daar kon ik gewoon de korrels tellen ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #81 Gepost op: 26-05-2020, 11:17:25 »
Te leuk dat je ook begonnen bent Chipie  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #82 Gepost op: 22-03-2021, 19:58:19 »
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit seizoen keek, maar toch is het leuk om er nog iets over te zeggen. Ik ben van plan om alle seizoen van Survivor op volgorde te kijken te beginnen met Borneo (ondertussen middenin Marquesas). Ik vond dit een geweldig seizoen. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen, zeker omdat ik oude Nederlandse seizoenen van Robinson heb gezien, en Survivor daarentegen helemaal niet langdradig was. Het waren leuke proeven, een goede sfeer en fijne mensen. ::joehoe:: ::love::

Mijn favorieten waren Greg en Colleen ::love:: en ook Kelly vond ik leuk ::joehoe::

Als ik een nadeel moest noemen, dan was dat de voorspelbaarheid van de Tribal Councils: voor de merge degenen die ouder waren, zwakker waren of niet goed meewerken in het kamp en na de merge één voor één de deelnemers van Pagong. Maar ergens was dat ook wel logisch. De alliantie van Richard heeft in ieder geval de toon gezet voor hoe het spel vandaag de dag gespeeld wordt.

Dit seizoen in één emoji: ::bravo::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 1: Borneo
« Reactie #83 Gepost op: 4-08-2021, 03:48:35 »
Omdat het lang geleden was en ik nu paramount plus heb via een big brother twitter friend, en betere sites heb, ben ik opnieuw begonnen met alles kijken en toch opnieuw begonnen, en wat een andere kijk beleving. De beelden waren 10 keer beter en begreep gelijk meer wat er gebeurt is en de kandidaten. zoals ik eerst Richard de beste vond, vond ik Kelly nu ook wel echt goed hoor. En die speech van sue ook echt ::rofl:: beetje zuur. en nu kon je gewoon duidelijk de reunie zien. ik ben blij dat ik dit gedaan heb. Richard blijft wel de winnaar als starter van een alliance. Voor de rest blijf ik bij dat dit een goed start seizoen is voor wat er komen gaat. met een goeie en leuke cast.
chipsverslaafde <3