Auteur Topic: Capture  (gelezen 10575 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Capture
« Gepost op: 31-07-2013, 20:59:43 »
Gister is een nieuw programma begonnen op The CW. Het heet Capture (eerst The Hunt) en het is soort van The Hunger Games waarbij 10 teams elkaar moeten zien te vangen.
Iedere twee dagen is er een ander team het hunt team. Die moet dan proberen andere teams gevangen te nemen. Dit doen ze door een of ander apparaatje tegen de jas van een lid van een ander team te houden. Elke dag hebben de hunters vier uur om te hunten. Als ze na die twee dagen 0 teams hebben gevangen gaan ze automatisch naar huis, hebben ze er één gevangen dan is dat team en zij zelf genomineerd. Vangen ze twee teams dan zijn die beide teams genomineerd.
Genomineerde teams hebben kans om naar huis te gaan. De overige teams zullen stemmen.

Het team dat uiteindelijk het spel wint verdient 250.000 dollar.


Ik heb zojuist de eerste aflevering gezien en het ziet er best leuk uit. Ik stoorde me aan het begin een beetje aan de film stijl (veel beelden waar de cameraman/vrouw als een dolle achter de teams probeert aan te rennen), maar later had ik daar geen last meer van. Verder is het spel leuk maar kan ik me voorstellen dat het uiteindelijk een beetje saai wordt. Vooral op het moment dat er minder teams zijn. De hunters komen bijna nooit teams tegen.
Ik blijf denk ik wel kijken, iig voorlopig wel. Maar het ziet er naar uit dat dit spel leuker is om te spelen dan om te bekijken :P.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Capture
« Reactie #1 Gepost op: 31-07-2013, 21:08:16 »
Was er in Nederland niet ook ooit een keer zo'n serie. Het klinkt wel spannend in elk geval.  ::ok::