Auteur Topic: Big brother US 23  (gelezen 1055 keer)

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Big brother US 23
« Gepost op: 8-07-2021, 01:45:41 »


Over een paar minuten begint het nieuwe big brother seizoen!

De cast lijkt me erg leuk en voor het eerst is de reality diversiteit toegepast waarbij de helft van de cast van cbs shows een andere huidskleur hebben. Ziet er echt goed en divers uit ::bravo::

1 castmember is alsnog gewisseld omdat ze corona heeft opgelopen (Die leek me echt zo leuk, hopelijk mag ze nu volgend jaar)

Wil je het zien? de afleveringen en oude seizoenen staan op videobrother.com en kan je daar ook live kijken als het bezig is. als je de livestream wilt zien dan kan je die bekijken om bmx-tv.net

Ik ga het ondanks ik alleen seizoen 2 nog gezien heb kijken ben echt benieuwd
chipsverslaafde <3

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big brother US 23
« Reactie #1 Gepost op: 10-07-2021, 19:23:20 »
Het is een grote mess! Chaos al om en het is nog maar dag 4..... Dit seizoen is nu al top
chipsverslaafde <3

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big brother US 23
« Reactie #2 Gepost op: 4-08-2021, 04:00:11 »
Ik kijk dit seizoen nog steeds, en het is echt top, de cast is fantastisch het spel is fantastisch, thank you god voor de veranderingen in het casting proces.

Faves zijn christian, Alyssa, Tiffany, Kyland, Britini, Sb en Claire. Maar iedereen is top wel qua spel

En ook verslaafd aan de live feeds. nu al mn favorite seizoen. en dit is mn 2e seizoen die ik kijk lmao.
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big brother US 23
« Reactie #3 Gepost op: 20-09-2021, 11:41:19 »
Het lijkt er naar uit dat ..

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big brother US 23
« Reactie #4 Gepost op: 20-09-2021, 22:41:37 »
Vond dit seizoen echt top, totdat vorige week m’n twee favorieten eruit vlogen. Mooi hoe de hele jury zo top reageert op de cookout, die reactie van Claire ook vooral ::love:: mad respect!

Nu hoop ik dat de underdog (Azah wmb) wint.
Nieky grab a life vest!

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big brother US 23
« Reactie #5 Gepost op: 21-09-2021, 01:20:25 »
Ik had als heel erg in dit seizoen kijkend persoon en zich erg bevind op big brother twitter. Geniet ik enorm van dit seizoen! De Cookout vind ik een mooi iets na het racisme en het gene wat er gebeurd is in alle vorige seizoenen. Alleen voor mij werd het steeds meer een beetje voorspelbaar en niet echt game.

Had het een Alyssa en claire gelijk vertelt en Tiffany had niet moeten liegen want zoals je zag beide begrijpen het super goed eigenlijk iedereen wel. dat verpest dit seizoen wel een beetje dat er niet echt terug werd gevochten en had ook gehoopt dat Alyssa de hoh won of veto bij de dubbel etc. Maar de boodschap is super goed en ben blij dat ze historie hebben gemaakt ::bravo::

Ondertussen nog steeds sad dat mn fave Christian er pre jury uit, Ookal was de drama er om heen op de feeds en de afleveringen wel leuk ::rofl:: Was beter voor iedereens game geweest als hij had gebleven dan was dx ook langer in het spel en won hij de hoh die sb won (grappig dat Christian en Alyssa er uit zijn gegaan door DX en Hannah, maar ook hun karma krijgen daarna ::rofl:: ) Ik zit nu ook in een groupchat op twitter en instagram met fans van christian en alyssa en hun daar ook in. Christian volgt me zelfs op instagram en praat best veel ::rofl:: Dus best gek zo. En is nog steeds dol op Alyssa dus im hyped for the ending  ::bravo::

Ik zat in tegenstelling van de rest te juichen bij het afscheid van Hannah omdat ze eigenlijk bijna net zo float als een azah. Ze volgt gewoon een dx tiffany en dat is het. je zag haar niet. wist niet dat ze er was vaak. En daarom ook super irritant dat iedereen haar leuk vind terwijl ze echt niks deed. Tiffany daar in tegen moet wel AFP winnen. Ze is ondanks haar nare uitspraken naar alyssa toe de beste speler op alle fronten van deze groep. Jammer ook dat ze als eerst ging van de cookout terwijl zei het begon en de strategie heeft bedacht waardoor ze daar zitten.

Nou ik kan niet wachten op volgende week. Dat big D in de finale staat is de grootste mindfuck van het seizoen. Ik hoop zelf dat het Azah en Xavier is, lijkt me best spannend van wie er gaat winnen dan. En Xavier moet winnen, vooral hoe hij het eerst speelde en nu na de cookout gelijk zijn plek claimt.

All met al top seizoen. veel spelers gaan terugkeren sowieso.
chipsverslaafde <3