Poll

Veel plezier met de ontknoping!

::boogie::
4 (50%)
::wijn::
4 (50%)

Totaal aantal stemmen: 8

Auteur Topic: [poll] Qui est la Taupe?  (gelezen 83757 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Qui est la Taupe?
« Reactie #120 Gepost op: 6-08-2015, 01:04:39 »
Ik denk dat ik jullie nu ga verlaten. Wie is de mol (nu QELT) is te intensief. Zorg dat je een geordende lijst bijhoudt van mogelijk de mol tot meest waarschijnlijk een kandidaat. En voor elke opdracht dat lijstje steeds evalueren.
« Laatst bewerkt op: 6-08-2015, 01:09:55 door Avogadro »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Qui est la Taupe?
« Reactie #121 Gepost op: 6-08-2015, 12:30:28 »
Ha, ik hoorde bij de vijf die op Muriel hadden gestemd! (Tegen beter weten in, ŕ la, maar toch gelijk gekregen!)

Feli! Ik ook  ;D Na Laura haar vertrek pas verdacht maar dus wel goed!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Qui est la Taupe?
« Reactie #122 Gepost op: 6-08-2015, 18:53:23 »
Ik denk dat ik jullie nu ga verlaten. Wie is de mol (nu QELT) is te intensief. Zorg dat je een geordende lijst bijhoudt van mogelijk de mol tot meest waarschijnlijk een kandidaat. En voor elke opdracht dat lijstje steeds evalueren.

Tegen januari ben je vast weer uitgerust voor een nieuwe moljacht toch? :D

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Qui est la Taupe?
« Reactie #123 Gepost op: 7-08-2015, 00:24:33 »
Quelle surprise, Mumu La Taupe! :o ::oink:: ::rofl:: Eeeek ... wat 'n supervillain. ::heks::

Wow, had echt Kévin verwacht, toen zij naar voren stapte met haar sneaky lachje sloeg mijn hart een keertje over. Dacht dat zij als enige de juiste mol had. Het kon toch niet dat ze allemaal juist zaten. Verkeerd gedacht. Kévin was dus echt bang, ...

Dat Mumu die immuniteit wisselde met Laurent was voor mij de dooddoener, en ook dat ze het raadsel wist op te lossen. Maar nu begrijp ik waarom ze dat soms deed, om de twee potten in balans te houden want dat was blijkbaar haar opdracht. Of zo liet ze het toch uitschijnen.

Voor een stuk herdefinieert dit spelconcept de rol van de Mol, die kan nu perfect dingen opzettelijk laten lukken. Als Muriel alles zou laten mislukken voor haar eigen pot valt ze meteen door de mand.
Haar eerste bekommernis is het niet ontmaskerd worden door de kandidaten. Dus als je daarvoor een paar opdrachten mét voorkennis laat slagen mag dat voor mijn part. Helaas heeft dat voor Muriel niet gewerkt want ze werd jammerlijk door alledrie de finalisten ontmaskerd. Best wel een bedroevend resultaat voor een eerste editie, dit ligt natuurlijk ook aan Ornella en Kévin die info deelden.
Het enige waar ik mee zit is dat ze Laurent eigenhandig verder heeft gebracht in het spel. En daar ook nog geld mee heeft verdiend. Rare actie voor een Mol, je geeft toch niemand zomaar een finaleticket tenzij ze zo ervoor wou zorgen dat een van haar verdenkers (Morad, Kévin, Ornella) eruit werd gewerkt.

Ikzelf was denk ik te erg gefixeerd op een Mol die bijna alles deed mislukken, ipv een Mol die af en toe ook wat goed doet.

Ach, ze stond in mijn top 2 ... ik troost me met de gedachte dat het nog maar aflevering 6 was. Normaal gezien hadden we nog tijd genoeg om de juiste mol te vinden. Een dikke proficiat aan al de dappere molloten die op Muriel durfden stemmen. ::ok:: ::confettie:: ::respect::

En ja ergens is het ook wel eens een fijn gevoel om er weer faliekant naast te zitten. Voetjes terug op de grond.

Merci Mumu! ::schaam:: ::rofl:: ::trots::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Qui est la Taupe?
« Reactie #124 Gepost op: 9-08-2015, 16:11:14 »
Tegen januari ben je vast weer uitgerust voor een nieuwe moljacht toch?

Als het te obsessief wordt, dan is cold turkey het verstandigst. Maar ja, ik blijf een verslaafde...