Auteur Topic: The Amazing Race 22  (gelezen 7981 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
The Amazing Race 22
« Gepost op: 12-03-2013, 12:08:11 »
Ik zag dat er nog geen topic was voor het huidige TAR seizoen.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 22
« Reactie #1 Gepost op: 12-03-2013, 12:12:20 »
Er zijn duidelijk een paar sympathieke teams en een paar onsympathieke teams:

Onsympathiek:
- De newly weds
- Dat jonge stel (John en ..?). IIg die gast met dat blonde haar dat stijf omhoog staat door de gel. Hoe deze gast met de express passes omgaan .. omg!


Sympathiek:
- De vader en zoon (met een beetje te veel drama geintroduceerd, maar toch wel ok)
- Die stel met die gast met dat vreemde kapsel (permanent en matje)
- De 2 blonde vriendinnen
- En ook al doen ze superoverdreven toch denk ik dat dat youtube gehypte stel wel ok is.. Is het eigenlijk wel een stel? Werd me niet helemaal duidelijk of ze samen beroemd waren op youtube of dat ze apart beroemd waren en maar in 1 team gemikt zijn. Dat nog even los van of ze ook echt een stelletje zijn.
- De ijshockeyers

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 22
« Reactie #2 Gepost op: 12-03-2013, 12:14:59 »
En waarom blijkt in al die shows (survivor, tar, etc) dat zwarte mensen niet kunnen zwemmen?

Ik heb begrepen dat blanke mensen een licht voordeel hebben qua lichaamsbouw bij zwemmen (groter bovenlichaam tov de lengte van hun benen), maar dat verschil is pas interessant als je wereldkampioen wilt worden. Ik vermoed dat ze gewoonweg niet op zwemles gaan in de VS.

De manier waarop de 2 broertjes (waarvan ik in het begin dacht dat ze best ver konden komen) de waterproef deden bij het duiken was patethisch! Ik moest serieus bijna huilen. Als reactie heb ik mijn oudste zoontje meteen de volgende dag op zwemles gedaan.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 22
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2013, 00:35:05 »
Ik denk inderdaad ook dat zwarte mensen minder snel of niet op zwemles gaan. Geen idee waarom, maar het blijkt telkens weer. Vaak zijn het de zwarte mannen die niet kunnen zwemmen.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 22
« Reactie #4 Gepost op: 1-04-2013, 14:23:28 »
Iemand hier die het nog volgt?  ;D
Ben in ieder geval wel fan van de youtube vrienden. Soms iets over the top, maar zijn wel het tofst om naar te kijken.
Ik vind het nogal erg hoe ze steeds worden zwartgemaakt door de rest.
Ik was zo blij dat Pam & Winnie weg moesten gisteren, ze waren echt onbeschoft en voelden zich veel beter dan de rest.
Teams die ook wel tof zijn: Chuck & Wynona, Roller Derby Moms en de countrysingers.
Over de rest heb ik niet echt een mening. Die hockeyspelers zijn vaak nogal saai en ze doen me niet echt iets.
Max & Katie zijn gewoon om te lachen, uit te lachen welliswaar  :-X

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 22
« Reactie #5 Gepost op: 3-07-2013, 14:25:30 »
Heb laatst dit seizoen gekeken.

Spoiler: Teams (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Afleveringen (klik om te tonen/verbergen)



Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 22
« Reactie #6 Gepost op: 20-06-2014, 21:24:30 »
Net de eerste aflevering gekeken, die newly weds zijn zo over the top verschrikkelijk, dat ik eigenlijk hoop dat ze er nog wel even in blijven  ;D

'In real life we don't have any friends'.   :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 22
« Reactie #7 Gepost op: 21-06-2014, 21:21:56 »
Wat is die Chuck een onaangenaam persoon zeg.  Ik heb het gevoel dat Wynona alleen meedoet om zijn droom te vervullen en dan loopt hij nog alleen tegen haar te schreeuwen en te roepen dat ze waardeloos is. Ik hoop dat ze inmiddels bij 'm weg is.  ::niet-ok::