Auteur Topic: The Amazing Race 21  (gelezen 5218 keer)

Offline Addie

  • Forumlid
The Amazing Race 21
« Gepost op: 2-10-2012, 19:00:36 »
Het nieuwe seizoen is weer van start, met een ietwat matige premiere toch.
De teams zijn niet bijster interresant, behalve de zusjes uit Sri Lanka en het koppel met het meisje met een been.

De opdrachten waren weer eens het zelfde, een eetopdracht en tafeltennisen, waarbij wel EEN punt moest worden gescoord. China heb ik nu ook al wel een paar 100x gezien, en dan kiezen ze niet eens een nieuwe stad.

Het ging allemaal ook een beetje te snel, hopelijk wordt de volgende aflevering wat leuker.

Spoiler (Route):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race 21
« Reactie #1 Gepost op: 3-10-2012, 08:59:05 »
Yes, weer een serie Amazing Race. Gisteravond gekeken, en ik vond de eerste aflevering wel het kijken waard.
Moet natuurlijk wel even wennen aan de koppels, maar zeker een paar interessante deelnemers.
Vooral de deelname van het meisje met de beenprotheses (die het de eerste aflevering zeer goed deed) vind ik superstoer.
Jammer dat ze aan de eind een foutje maakte om een ander team te helpen, en zodanig de overwinning net niet binnensleepte.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 21
« Reactie #2 Gepost op: 3-05-2014, 16:44:32 »
Zo, ik ben weer begonnen met kijken. Was wel een aardige eerste aflevering, tot nu toe nog niet heel spectactulair. Ik ben benieuwd naar de rest van het seizoen. Ik ben blij dat dat ene koppel eruit ging.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Tot nu toe nog geen echte irritaties. Hoewel ik denk dat ik me wel kan gaan irriteren aan de tweeling. Die zijn me iets te fanatiek.