Auteur Topic: The Amazing Race Australia 2  (gelezen 11755 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
The Amazing Race Australia 2
« Gepost op: 28-05-2012, 20:32:51 »
Ik zie nog geen apart topic hiervoor dus ik dacht ik open er eentje.  ;D
Ik vond de vorige Australische serie over het algemeen heel leuk.
Mooie bestemmingen, leuke proeven, leuke kandidaatselectie over het algemeen
(nja behalve die opgepompte testosteronbom dan.  :-X  ::rofl:: )

Deze serie begint overmorgen dus op 30 mei.

Nog meer mensen plannen om deze te gaan volgen?  :D


Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tony1

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #1 Gepost op: 5-06-2012, 16:52:30 »
Heb seizoen 1 van TAR Australia ook gezien vorig jaar en vond t (persoonlijk) één van de beste TAR-seizoenen. Heb zojuist de eerste aflevering van dit tweede seizoen gekeken en k vind t wederom geweldig. Een paar leuke teams (ook een paar arrogante/irritante) en goede (moeilijke) opdrachten. Dit seizoen is er ook een nieuwe twist in het spel genaamd de Salvage Pass. Ik ga t in ieder geval zeker weer volgen dit jaar.  ::tandpastasmiley::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #2 Gepost op: 11-06-2012, 09:10:17 »
Ik ga deze zeker volgen.

Seizoen 1 was geweldig. Vooral die 2 modellen waarvan 1 singlehandedly een blok ijs van 40kg versjouwde en schapen op de nek nam alsof ze dat dagelijks deed! Geweldig!

Bedankt voor de tip! Tot 2 weken geleden checkte ik regelmatig of het al gestart was. Het was alweer zo lang geleden opgenomen dat ik bang was dat er iets was misgegaan bij de opnames oid.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #3 Gepost op: 13-06-2012, 08:29:45 »
YW!  ::tandpastasmiley::
Vandaag een nieuwe afl..  ::bravo::

Tot nu toe is het erg leuk vind ik, weer. Er is slechts één persoon die je 'love to hate' (voornamelijk het laatste) omdat ie echt een enorme douchebag is. >.<
Maar die zal wel niet heuul ver komen denk ik.

Verder allemaal wel leuke teams, en India is altijd wel leuk om naar te kijken vind ik door alle hectiek in het verkeer, de warmte van de mensen, de mooie plaatsen/cultuur en de enorme chaos in het algemeen.
Levert vaak wel mooie beelden op.

Tot nu toe veel taxi (lees: rip off) problemen dat al 1 team de kop heeft gekost.  :(
Ook wel een beetje naïef van de aussie's misschien maar toch deels moeilijk te vermijden als je haast hebt en niet bekend bent met de plek waar je je bevindt. Benieuwd of die trend zich doorzet.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #4 Gepost op: 13-06-2012, 09:03:06 »
Ik heb net afl. 1 gezien. Helaas zat er een gat in de versie die ik had. Op het moment dat het team met die jongen met 1 hand een taxi moet nemen (ze hebben geen geld) naar de charter bussen houdt het opeens op en direct erna zijn ze opeens aan hett pig vangen.

Kan iemand mij vertellen hoe dat team (ze moesten per taxi (stond in de clue)) bij de bussen is aangekomen zonder geld?

Daarnaast was ik hogelijk verbaasd dat ze gewoon een local mochten vragen om voor hen de raft te bouwen.

Ik was altijd in de veronderstelling dat de deelnemers niet met elkaar spraken voor de start van de race, maar zodra ze met de eerste auto vertrekken weet het team met die jongen met 1 hand dat de cheerleaders uit deze stad komen (maar besluiten hen niet te volgen). Blijkbaar mogen de teams dus wel voor de start met elkaar praten. Het kan ook zijn dat de host hen aan elkaar voorstelt vlak voor de start (maar dat dat een andere voorstelronde is dan wij als kijker te zien krijgen).

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #5 Gepost op: 13-06-2012, 10:14:08 »
Ik heb net afl. 1 gezien. Helaas zat er een gat in de versie die ik had. Op het moment dat het team met die jongen met 1 hand een taxi moet nemen (ze hebben geen geld) naar de charter bussen houdt het opeens op en direct erna zijn ze opeens aan hett pig vangen.

Kan iemand mij vertellen hoe dat team (ze moesten per taxi (stond in de clue)) bij de bussen is aangekomen zonder geld?
Klopt alle eerste versies hadden een hiaat. Iemand heeft ergens een B versie gepost van het missende stuk en later is de hele aflevering geplaatst.
Sticky en co kregen een gratis lift van een buschauffeur als ik me goed herinner. En ze waren er uiteindelijk sneller dan die 'cougar' in haar hunners die ze niet wilde helpen.  ::rofl:: (Karma's a bitch..  ::trots::)
Citaat
Daarnaast was ik hogelijk verbaasd dat ze gewoon een local mochten vragen om voor hen de raft te bouwen.
Ja daar was wat discussie over en het heeft mij ook wat verbaasd eerlijk gezegd.
Maar het stond niet expliciet op de clue dat het niet mocht, en beide teams die over waren kregen hulp - anders waren ze er waarschijnlijk nooit gekomen.  ::rofl::
Maar dat was wel wat vaag ja.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #6 Gepost op: 13-06-2012, 10:18:29 »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #7 Gepost op: 22-06-2012, 09:46:56 »
Gisteravond alweer aflevering 4 gekeken. Prachtige aflevering weer. Dubai was de bestemming. Leuke proef in de woestijn (buggy's / kamelen). En een team compleet de weg kwijt. Uiteindelijk zijn ze uitgecheckt op de parkeerplaats waar ze hun auto hadden neergezet (en in slaap waren gevallen). "Als ze niet naar de finish komen, komt de finish wel naar hun"

Goede serie, komende week op maandag. (Dus eerder te downen)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #8 Gepost op: 4-07-2012, 10:08:25 »
Ik heb inmiddels ook de volgende aflevering gezien (Turkije) maar die eindigt weer heel erg vreemd... (de laatste proef is nog bezig en er is ook geen aftiteling)

De proef was erg merkwaardig (aangezien ze maar 1 keer terug mochten om iets te memorizen) wat een grote kans geeft dat iemand het gewoon niet meer in menselijke tijd kan oplossen.
Waardoor je dus de time penalty van 4h moet pakken, wat alleen zin heeft als er nog een team er niet uit komt. En dan is het zaak om als eerste die tijdpenalty te pakken, maar vervolgens nog
30 mins doet alsof je nog bezig bent zodat je een half uur voorsprong op het andere team hebt wanneer zij ook bedenken om maar de 4h penalty te pakken.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #9 Gepost op: 5-07-2012, 19:46:13 »
Zou S02E06 niet allang beschikbaar moeten zijn?

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #10 Gepost op: 6-07-2012, 15:01:19 »
Zou S02E06 niet allang beschikbaar moeten zijn?
Woensdagavond al op NZB, ook op TPB. Gewoon zoeken op amazing race. Versie welke ik gedownload hebt miste wel de eerste 4 minuten. Maar daar was overheen te komen. Zeker na het mooie camerawerk in het Turks badhuis. Wat een tweelingen!

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #11 Gepost op: 7-07-2012, 22:25:38 »
@hAgAr goede tip. Ik heb hem gevonden en bekeken. Bij mij was er ook een paar minuten weg aan het begin. Wel jammer want er was ook een paar minuten weg aan het einde van de vorige. Het duurde dus wel even tot ik wist of de vader/dochter en cougar/sulletje combinatie er nog in zaten of niet.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia 2
« Reactie #12 Gepost op: 16-08-2012, 11:11:18 »
Ze hebben een nogal onregelmatige uitzendfrequentie. Snappen ze dan niet dat mensen elke week op de volgende aflevering zitten te wachten? :)

Misschien hebben ze daar nu ook vakantie.