Auteur Topic: The Amazing Race 20  (gelezen 22412 keer)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #20 Gepost op: 10-04-2012, 10:16:31 »
De proeven worden steeds minder onderscheidend.

Een minuut op en neer huppelen ... :(


Klopt helemaal. Op wat bekvechten na, was dit ook een matte aflevering. Alle teams gelijk in het vliegtuig. Dan volgde ze elkaar (tot groot ongenoegen van enkele teams) naar de eerste proef. Stukkie fietsen, stukkie springen en weer de auto in. Tent bouowen zag er lastig uit, maar de verschillen deze keer klein. Daarom ook de non-eliminatie. Volgende week weer actie !

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #21 Gepost op: 14-04-2012, 17:02:06 »
Ik was wel blij dat het een non-elimination was dit keer. Ik vind Marc en Bopper en de Federal Agents de enige leuke teams eigenlijk.

Volgende week zal team BB er wel uitvliegen met de dubbele U-turn.

Ik vind Art en JJ trouwens met de week irritanter worden, wat een arrogante eikels. Ik hoop dat hun zelfoverschatting snel tot hun eliminatie gaat leiden.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #22 Gepost op: 16-04-2012, 17:39:05 »
Ook nu vond ik de proeven zelf weinig onderscheidend.. (hoeveel langer dan een ander team kan je over honing halen doen)

De u-turn schudde het zootje nog een beetje door elkaar, maar uiteindelijk veranderde er eigenlijk niks in de volgorde (zo uit mijn hoofd alleen de no 1 en 2 in andere volgorde).

Op de een of andere manier heb ik het idee dat andere races toch spannender waren. Ze zitten nu steeds allemaal in hetzelfde enige vliegtuig naar de bestemming en doen proeven waar je eigenlijk geen tijd me verspeelt.

In andere races vonden teams vluchten die anderen niet vonden of niet durfden vanwege overstaptijd en proeven waarbij mensen volledige blackouts kregen.

Over Art en JJ: Ik vind ze arrogant en sympathiek tegelijk. Kan dat? Blijkbaar wel.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #23 Gepost op: 18-04-2012, 14:07:22 »
Ik vind Art en JJ arrogant en ontzettend onsympathiek. Wat een verschrikkelijke mannetjes zeg. Ik hoop toch echt dat ze de finale niet halen. Maar ik vrees het ergste.  ::ohno::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #24 Gepost op: 18-04-2012, 20:59:43 »
Als je het ergste vreest dan geeft dat aan dat je ze goed genoeg vindt voor de finale. :)

Om je wat gerust te stellen... Ze lijken een stuk meer fouten te maken dan in het begin van de race.
Zo lijken ze steeds de verkeerde detour te kiezen (konijnen gooien vs 1 minuut huppelen) (water gaan halen met een rij wachtenden van hier tot Afrika vs een fietsbandje plakken)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #25 Gepost op: 2-05-2012, 15:18:46 »
Die finale gaat leuk worden, met een team die de roadblock niet goed doet. :D
Nog even niks.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #26 Gepost op: 3-05-2012, 23:43:59 »
Ik heb het gevoel dat ik wel zou kunnen uitvogelen als ik heel erg mijn best zou doen welk team nog afvalt voor de finale, maar ik neem er wel genoegen mee dat ik dat pas volgende week zie in een extra lange aflevering.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #27 Gepost op: 8-05-2012, 11:05:47 »
Het team waarvan ik wilde dat het zou winnen heeft niet gewonnen, maar het was wel het sterkste team dat won.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #28 Gepost op: 8-05-2012, 12:30:23 »
Ik had graag gewilt dat die special agents het zouden winnen, vond de andere teams maar niks. Maar het winnende team was uiteraard wel het beste.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #29 Gepost op: 11-05-2012, 12:03:46 »
Toch is mijn indruk dat het minder spannend is geworden.

Vluchten maken eigenlijk nooit meer het verschil. Vaak krijgen ze allemaal tickets voor hetzelfde vliegtuig, of er zijn zoveel plekken dat iedereen toch meekan.

Het spannendste was altijd als sommigen of een vlucht kozen die niemand anders had gevonden of het risico namen van een korte overstap.

Ook zijn de opdrachten vaak weinig omvattend (minuut op en neer springen, fietsband plakken). Ik heb het liefste opdrachten die potentieel de hele ranking kunnen wijzigen.
Dat het sleetje rijden zelfs de einduitkomst kon wijzigen was wat onverwachts voor mij.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #30 Gepost op: 11-05-2012, 13:00:07 »
Toch is mijn indruk dat het minder spannend is geworden.

Was niet mijn indruk, de afgelopen weken. 'tuurlijk, als ze grote verplaatsingen (intercontinentaal) hebben, komen ze bijna altijd uit op dezelfde vlucht.
Maar toch veel positiewijzigingen gehad deze reeks. Vooral met lokaal transport. Net de bus, trein of pont niet gehaald.
Afgelopen aflevering nog.
2 koppels kiezen voor metro, 2 voor taxi.
2 koppels halen veerboot net, 1 koppel te laat en kon wachten.
1 koppel mist trein. etc.

Eén aflevering (de eerste in afrika) was een saaie, maar dit was dus ook een non-eliminatie-aflevering (een soort groene peking-envelop). Verder heb ik van serie 20 genoten. Op naar 21.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #31 Gepost op: 19-05-2012, 15:35:38 »
Blij dat mijn favoriete team (van deze drie) tenminste heeft gewonnen. Vreesde er nog even voor na die blunder. Maar gelukkig kwam het toch nog goed.  ;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 20
« Reactie #32 Gepost op: 28-05-2012, 20:39:23 »
Is het jullie al wel eens opgevallen (ik heb net seizoen 12 gezien) dat iedere keer als TAR NL aandoet de deelnemers iets smerigs moeten doen?

- In een enorme mesthoop gaan graven naar de clue
- Door een vieze moddersloot zwemmen om boerengolf te gaan spelen
- polstokspringen over een sloot (waarbij iedereen uiteraard onder de modder kwam)
- met je handen palingen overscheppen

Het viel me opeens op dat dat blijkbaar is wat wij in NL te bieden hebben...
:P
En oliebollen eten. (TArAus)..
Ik geloof dat er ook een keer een proef was waarbij ze meubels naar boven moesten takelen in Amsterdam, en er was ook nog een keer iets met kazen tillen.
En aan de molen vastgebonden worden en dan ronddraaien voor een fastforward geloof ik.  ::rofl::

Heb de laatste paar seizoenen geen echte favorieten gehad om een of andere reden.
Nja het scheelt dat het dan minder spijtig is als je favorieten er dan net voor de finish uitliggen (zoals de cowboys in S16 & S18  :-\\ )
« Laatst bewerkt op: 28-05-2012, 20:41:09 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)