Auteur Topic: The Amazing Race 19  (gelezen 38085 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #20 Gepost op: 26-09-2011, 22:41:45 »
Ik vind er nog weinig leuks tussen zitten eigenlijk. :P

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #21 Gepost op: 27-09-2011, 11:27:08 »
Waarom zijn die oude teams altijd zo kansloos? Beide oudjes waren jarenlang leraar geweest en nog kunnen ze een clue niet lezen. Ik vermoed dat ze het programma niet heel goed kennen want de clue is altijd voldoende. Het is nooit zo dat je ergens heen moet en dat dan van je verwacht wordt dat je 4 uur gaat ronddwalen en dan maar op de bonnefooi het hoogste gebouw van de stad gaat zoeken en daar op de top gaan kijken. Toch vind ik ze wel sympathiek. En het leek erop dat die oude vrouw de zin in een keer goed had.

Worden Ethan en Jenna gevraagd door de productie of geven ze zichzelf op omdat ze zich vervelen? Ik heb liever mensen die nog niet een miljoen hebben, ook al vond ik dit 2 vrij sympathieke deelnemers van Survivor (vooral Ethan).

Voor de rest heb ik nog niet echt een favoriet, maar wie weet komt dat nog.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #22 Gepost op: 27-09-2011, 13:58:46 »
dat heb je gezien op discovery channel.
En het gaat om The Amazing Race 12.

Oke, als ik dan nu naar een afl. van serie 12 heb zitten kijken en op 24 sept. is de eerste afl. van serie 19 begonnen wat is er dan met die tussenliggende 7 series gebeurd?

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #23 Gepost op: 27-09-2011, 14:03:26 »
Ze lopen gewoon wat achter op Discovery Channel denk ik.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #24 Gepost op: 3-10-2011, 21:08:01 »
Gevalletje RTFC!

In ieder geval zit het team Pa & Ma er nog in.
« Laatst bewerkt op: 3-10-2011, 21:15:54 door Terloops »

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #25 Gepost op: 3-10-2011, 21:48:10 »
Vreselijk die Pa & Ma, vooral die vrouw is heeft een irritante gespeelde stem.
Mijn favorieten zijn nu de tweeling, en wat een geweldige aflevering!
Vooral dat bordje bij het weeshuis ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 9-10-2011, 10:55:19 door Addie »
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #26 Gepost op: 6-10-2011, 10:10:01 »
Wat mij steeds opvalt is dat elke keer als er een game deciding fout wordt gemaakt door een team (ze zien een afslag niet, ze lezen niet op de benzinedop dat er diesel in moet, ze laten een paspoort vallen, etc) dat de camera dat wel altijd feilloos in beeld weet te brengen.

Als ik meedeed zou ik op een moment dat ik het niet zeker meer weet, kijken naar de cameraman en letten waar hij op inzoomt :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #27 Gepost op: 6-10-2011, 14:10:05 »
haha, jah he! Maar ik denk dat ze ook wel niets betekende bewegingen maken. Maar die zien wij dan niet.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #28 Gepost op: 10-10-2011, 14:43:00 »
Erg jammer dat Kaylani en Lisa eruit liggen! Had gehoopt op Bill & Cathy of Ernie & Cindy. Mijn favorieten blijven nog steeds de twins en de vader en zoon koppel.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #29 Gepost op: 11-10-2011, 09:53:21 »
Dat zwarte koppel deed echt helemaal niks met het antwoord dat de surfers hen kant en klaar aanboden...
Was al even bang dat ze daardoor eruit zouden liggen. Volgens mij heeft het wisselen van opdracht (omdat hun zakken gras niet goed genoeg gevuld waren) hen veel tijd gekost. Ze wisten immers precies wat ze nu moesten doen en 300 rijstplantje planten kost een hoop tijd.

Ik hoopte dat 1 van de 2 dameskoppels eruit zou vligen of anders dat anonieme stel (is dat Ernie en Cindy?).

Trouwens, vonden jullie die Old Kolonial Dutch fietsopdracht ook heel suf? Als die trapper er niet was afgevlogen was er echt helemaal niks spannends gebeurd. Overigens snap ik niet waarom hij niet verder reed met 1 trapper, beetje irri maar kan best, of anders gewoon een fiets van een ander van hun groepje kreeg en dat die dan was bliojven staan om de fiets te repareren (die deed immers toch niet mee in de race).
« Laatst bewerkt op: 11-10-2011, 09:54:55 door Terloops »

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #30 Gepost op: 12-10-2011, 14:39:56 »
Die fietsopdracht was idd suf snapte het ook niet echt, moesten ze op het tempo van die mensen gaan rijden? De roadblock was wel geweldig!  ;D Het anonieme koppel is trouwens Jeremy en Sandy.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #31 Gepost op: 12-10-2011, 17:00:38 »
Die Indonesische fietsclub had een hoog padvindersgehalte. Goed bedoeld, maar achterhaald.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #32 Gepost op: 7-11-2011, 15:05:48 »
Ik vind het niet bepaald het leukste seizoen. Weinig interresante koppels en niet bepaald verassend (Andy en Tommy winnen toch bijna alles). Ik moet mijn eerdere meningen over Bill & Cathy bijstellen, ze zijn het meest opvallende en leuke koppel!
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #33 Gepost op: 7-11-2011, 18:10:01 »
Overigens is het tot nu toe een beetje een kopie van Expedition Impossible met de snowboarders in de rol van de Gypsies.
Zelfde relaxedheid en steeds vooraan in de pack.

Ik neem aan dat je een stelletje bestaande uit man+vrouw ook aangeeft als guys anders hebben ze in de preview reeds verklapt dat ze de snowboarders gaan u-turnen.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #34 Gepost op: 16-11-2011, 20:24:41 »
De aflevering in Denemarken vond ik de leukste tot dus ver. De opdrachten, de Double U-Turn, de afvallers bijna alles! Ik vond de montage ook echt knap deze keer, meestal zie je al wie er gaat afvallen, maar ik dacht echt dat Jeremy & Sandy deze keer gingen afvallen. Volgende week in België, is het 1 of 2 afleveringen in België?
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #35 Gepost op: 17-11-2011, 20:05:36 »
Normaliter slechts aflevering per land toch?

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #36 Gepost op: 17-11-2011, 20:13:14 »
Nee hoor,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
waren ook 2 afleveringen!
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #37 Gepost op: 8-12-2011, 12:16:44 »
Wat waren die snowboarders toch naief. Op zich is dat wel hun charme hoor, maar toch.

Als je in de lead bent en je hebt 3 teams achter je die (potentieel) samenwerken dan moet je niet zulke risico's nemen als het gaat om een plek in de finale.
Ze waren fysiek veruit het sterkste team .. dus als ze gewoon daar hadden gewacht en met 1 of meer teams waren mee gegaan dan hadden ze die vrijwel zeker verslagen in een footrun.  Je weet dan in ieder geval waar je tegenstanders zijn en hebt een plek in de finale zelf in de hand ..

Genoeg gezged .. aan de reactie van de host te horen zullen ze zeker worden uitgenodigd als er nog een Allstars komt.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #38 Gepost op: 8-12-2011, 14:11:02 »
Wat waren die snowboarders toch naief. Op zich is dat wel hun charme hoor, maar toch.

Mooi voorbeeld van hoogmoed. Ze dachten de finishplaats snel te weten, maar reden tweemaal zonder succes naar een locatie in Panama.

Wel jammer voor die jongens. Waren strak aan het racen, zeker de favoriet voor de winst. Tot op afgelopen zondag.

Voor het programma wel leuk. Nu drie koppels in de finale die aan elkaar gewaagd zijn. Durf geen voorspelling te doen, maar mijn (mannelijke) gevoel zegt Sandy :)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #39 Gepost op: 9-12-2011, 10:11:03 »
Alles is nu mogelijk inderdaad.

Ik vond het koppel van Sandy een beetje anoniem dit seizoen vergeleken bij een heleboel andere teams. Ik weet niet of dat iets zegt over hen, de editing of hun kansen om te winnen.

Ik mis die snowboarders nu al (ze doen me nog steeds denken aan de Gypsies in Expedition Impossible). Leuke gasten, vooral die met die baard :)
« Laatst bewerkt op: 9-12-2011, 10:13:12 door Terloops »