Auteur Topic: The Amazing Race 7  (gelezen 12205 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
The Amazing Race 7
« Gepost op: 5-05-2011, 19:55:33 »
Net dit seizoen gezien. Heb nog heel wat seizoenen in te halen.

Ondanks dat ik een groot Survivor fan ben, vind ik het zeer rewarding winnaars. Ze kregen dan ook een gouden edit (een term die ik geleerd heb in het Survivor forum). Zelden ook zo'm spannende edit gezien aan het einde. Dat bedelen voor de laatste 45 dollars. Ik had het bijna niet meer.
« Laatst bewerkt op: 17-08-2011, 20:43:18 door Terloops »

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #1 Gepost op: 5-05-2011, 21:40:34 »
ben pas bij seizoen 4 ::tandpastasmiley::
hebben jullie tips over welke seizoenen dan zeker nog leuk zijn om te kijken??
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #2 Gepost op: 5-05-2011, 23:12:34 »
Kan iemand me vertellen wat er precies is gewijzigd in de seizoenen?

Ik heb afleveringen gezien waarbij:
-Je al je geld moest inleveren als laatste werd bij een non eliminating race
-Je al je geld moest inleveren als laatste werd bij een non eliminating race + al je spullen (was dat om te voorkomen dat mensen dure items meenamen om te verpatsen?)
-Je een extra opdracht moest uitvoeren. (waarom was dat 0 geld niet meer? Mensen in VS vonden het niet leuk om te zien dat ze moesten bedelen om geld?)

Zijn er nog andere dingen gewijzigd?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #3 Gepost op: 8-06-2011, 15:51:00 »
- In het begin had je nog geen yield, dat je andere mensen kon blokkeren.
- In de eerste seizoenen was er elke aflevering een fastforward.
- In de eerste seizoenen was er nog geen limiet aan het aantal roadblocks dat een persoon mocht doen. Zo heeft een koppel Amazing Race gewonnen, zonder dat één van de twee ooit een roadblock had gedaan. Het seizoen erna werd er een limiet gesteld aan het aantal roadblocks dat iemand mocht uitvoeren.
- In de eerste paar seizoenen hoefde je helemaal niks in te leveren als je laatste werd in een non-elimination race.

Dit zijn de veranderingen die ik heb gezien. Ik heb de 1e zes seizoenen gezien. Ik ga nu aan seizoen 7 beginnen. Ik ben benieuwd. In seizoen 6 waren er niet veel sympathieke kandidaten, zeker aan het eind niet meer. Hopelijk is er dit seizoen een betere balans tussen leuke en niet zo leuke teams.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #4 Gepost op: 12-06-2011, 22:16:23 »
Aaaargh wat zijn die Lynn en Alex irritant zeg. Ik hoop dat ze d'r snel uitvliegen. In elk geval voor Rob en Amber, dat zou nog het meest frustrerend voor ze zijn.  ;D

Die mensen moeten wel een heel treurig leven hebben, dat ze zo'n hartgrondige hekel hebben aan mensen, die ze alleen maar kennen van een ander tv-programma.  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 12-06-2011, 22:21:24 door Mloesje »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #5 Gepost op: 17-08-2011, 20:45:05 »
Ik heb nu alweer wat meer seizoenen gezien en deze blijft nog steeds de topper voor mij. Mocht je deze nog niet gezien hebben dan kan ik hem zeker aanraden. Zeker als je ook Survivor liefhebber/kenner bent.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #6 Gepost op: 30-08-2011, 23:09:04 »
deze ga ik dan maar als volgende kijken heb nu 1, 3, 4, 13 en 18 gezien.
12 kijk ik ook, op Discovery Channel
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #7 Gepost op: 11-09-2011, 18:11:28 »
Eindelijk tijd gehad om dit seizoen af te kijken. Dit is het eerste seizoen dat mijn favoriete team wint. Zeer verdiend.  ::bravo::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #8 Gepost op: 8-06-2013, 20:33:30 »
Net dit seizoen afgekeken. Leukere deelnemers dan het seizoen ervoor, want er werd deze keer nauwelijks geruzied binnen koppels. Ik vond die twee van Survivor niet zo leuk, de winnaars wel, maar mijn favorieten lagen er helaas al eerder uit (de homo's en de broers). Dat oudere stel had echt veel mazzel dat ze er zo lang inbleven! ::oink::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #9 Gepost op: 15-12-2015, 23:43:27 »
Beste seizoen tot nu toe ::bravo:: (Ik heb nu de eerste 7 gezien).

Rob en Amber waren geweldig, erg hard maar ze brachten een nieuwe speelstijl en veel gekonkel met zich mee. Op sommige momenten echt op het randje (niet stoppen bij auto ongeluk van de broers was er bijv één).

Lynn en Alex vond ik niet leuk. Zo gefixeerd op Rob en Amber "Oh als we maar voor rob en amber zijn" "rob en amber zijn nu daar" "rob en amber zijn nu hier", damm boys why are you so obsessed with them?

Uchenne en Joyce hebben echt verdiend gewonnen en zijn misschien wel de meest sympathieke winnaars tot nu toe. Joyce was ook echt super mooi kaal.

Ik was groot fan van Meredith en Gretchen. Zo sympathiek en ik gunde ze het gewoon om zover te komen. Ze hebben inderdaad veel geluk gehad maar echt wel complimenten voor hun determination.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 7
« Reactie #10 Gepost op: 17-12-2015, 18:35:53 »

Lynn en Alex vond ik niet leuk. Zo gefixeerd op Rob en Amber "Oh als we maar voor rob en amber zijn" "rob en amber zijn nu daar" "rob en amber zijn nu hier", damm boys why are you so obsessed with them?

Uchenne en Joyce hebben echt verdiend gewonnen en zijn misschien wel de meest sympathieke winnaars tot nu toe. Joyce was ook echt super mooi kaal.


Ja, die Lynn en Alex waren echt sneu met hun Rob en Amber obsessie.

Ik vond het zo stoer dat Joyce gewoon haar haar kaal had laten scheren en het stond haar idd heel goed. Hele terechte winnaars waren dat. :D