Auteur Topic: The Amazing Race 2  (gelezen 10171 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
The Amazing Race 2
« Gepost op: 5-01-2011, 19:21:31 »
The Amazing Race 2 was in het voorjaar van 2002 op de Amerikaanse tv-schermen te zien. De kandidaten bezochten 27 steden in 8 landen, verspreid over 5 continenten.

Blake & PaigeChris & AlexCyndi & Russell
Broer & zusLevenslange vriendenDominees/Getrouwde ouders
Deidre & HillaryGary & DaveHope & Norm
Moeder/DochterEx kamergenotenGetrouwde ouders
Mary & PeachOswald & DannyPeggy & Claire
ZussenBeste vriendenGrootmoeders
Shola & DoyinTara & Will
TweelingbroersGescheiden koppel

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 2
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2011, 20:15:23 »
Ik moet zeggen dat dit seizoen niet echt indruk op mij heeft gemaakt. Wie wonnen er ook alweer dit seizoen?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 2
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2011, 20:50:30 »
Chris en Alex geloof ik.
Oswald en Danny waren echt heeel leuk en van mijn favoriete koppels all time :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 2
« Reactie #3 Gepost op: 6-01-2011, 16:40:36 »
Ja Oswald en Danny waren super leuk!
En Chris en Alex waren inderdaad de winnaars.

Wat ik er nog van onthouden heb is dat de grootmoeders zich overslapen hadden voor de start van hun nieuwe leg. Dat Mary of Peach veel jankte. En Tara en Will veel ruzie hadden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 2
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2011, 20:01:44 »
Gutsy Grannies.  ::love::
Nog even niks.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 2
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2011, 23:59:22 »
Oh ja, die Peach was echt super irritant.  ::)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Amazing Race 2
« Reactie #6 Gepost op: 18-01-2013, 22:51:44 »
Net dit seizoen afgekeken. Ik vond de kandidaten over het algemeen niet zo leuk. Die Peach was inderdaad ontzettend irritant, het eindeloze geruzie en gekrijs van Tara en Will ook.

Ik vond Gary en Dave wel grappig, en Blake en Paige waren ook wel sympathiek.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Race 2
« Reactie #7 Gepost op: 6-08-2015, 16:44:08 »
In het begin had ik het idee dat het niet zo'n leuk seizoen zou worden als seizoen 1 maar gelukkig veranderde dit halverwege snel :). Ik vond dit echt weer een erg leuk seizoen met interessante koppels.

Gary en Dave waren grappig, soms een beetje rude maar hé daar houden we van ;D.
de Grannies vond ik sympathiek in het begin, tegen het einde van hun race had ik wel zoiets van uuugh kom op, jullie kunnen ook niets ::).

De rivaliteit tussen Will en Blake, liefdestriangel met Will, Tara en Chris ::bravo:: en natuurlijk Will en Tara onderling. Will: "I wanna fill this cap with  a million dollars" Tara: "I wanna fill your mouth with a sock so you just shut the hell up". ::rofl::

Inderdaad Tara en Will richting het einde werd teveel geschreeuw en ik hoopte vanaf de final 6 dat ze echt zouden gaan afvallen.

Mary en Peach vond ik ook leuk, girlpower! En beide waren ze zo verschillend wat wel interessant bleef. Ik heb ze volgens mij één keer zien huilen en dat was in hun eliminatie leg, dus ik snap niet dat ze als jankerds worden gezien. Ze waren juist erg sterk ::ok:: en Peach is gewoon lief :). Team chachacha was geweldig, vooral toen ze in Hong Kong de rest te slim af waren.

Super seizoen, enige wat ik minder vond is dat Chris en Alex wonnen. Weer de twee vrienden net als vorig seizoen. Ik was in ieder geval voor Blake en Paige.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human