Auteur Topic: The Amazing Race 17  (gelezen 17616 keer)

Offline BramSko

  • Forumlid
The Amazing Race 17
« Gepost op: 30-09-2010, 00:40:39 »
The Amazing Race 17 is begonnen, eerlijk gezegd volg ik deze show niet erg. Heb het een aantal keer gezien en vond de opdrachten vaak niet erg interessant.
Ik ben naar dit seizoen toe gelokt door dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=puctII7Br7M

Het is niet echt een spoiler, volgens mij werd dit filmpje ook als promo gebruikt.
Ik kon het niet helpen, maar moest er toch om lachen.
De eerste aflevering vond ik dit keer wel leuk, geinige proeven en leuke teams, misschien dat ik toch maar eens eerdere seizoen ga kijken.

« Laatst bewerkt op: 30-09-2010, 00:49:59 door BramSko »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #1 Gepost op: 16-10-2010, 00:04:48 »
Ik loop nog drie seizoenen achter met TAR. Anders had ik gezellig mee gepost, maar ik probeer nu spoilers te vermijden.  :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2010, 17:22:31 »
haha, het seizoen is tot nu toe erg leuk. Heb al mijn favorieten.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #3 Gepost op: 19-10-2010, 13:48:53 »
Het is voor mij het eerste seizoen Amazing Race welke ik volg. Zojuist de derde aflevering gezien. Het kijkt lekker weg. Leuke koppels met uiteenlopende karakters. Van 2 zingende koorknaapjes tot een ruziënd hardrock-koppel.

Ik associeer de serie met Peking Express. Echter bij PE word de nadruk gelegd op het liften en het avontuur, bij AR worden de proeven weer ruimer in beeld gebracht. En Amazing Race is lekker over de top (Amerikaans!). Ze vliegen de gehele wereld over, van Noord-Amerika naar Europa naar Afrika.

Maar zeker een aanrader om te volgen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2010, 23:41:46 »
Het is zeker één van de beste seizoenen van de afgelopen jaren. :)
Nog even niks.

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #5 Gepost op: 3-12-2010, 16:02:42 »
Ik ben nu net begonnen aan de 1e aflevering. Ik ben tot nu toe het meeste fan van de beachball-girls.  :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #6 Gepost op: 4-12-2010, 12:39:31 »
Er leuk seizoen vind ik dit ja. Ben nog niet helemaal bij. Heb het best druk en ik wil te veel series volgen :P.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #7 Gepost op: 5-12-2010, 13:05:43 »
Ik zit nog maar bij seizoen 4  :P

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #8 Gepost op: 17-12-2010, 22:03:58 »
Volgende seizoen wordt hartstikke leuk! Het wordt een all stars en ik heb alleen nog maar leuke teams gezien in de preview!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2011, 11:37:54 »
Deze reeks gisteren eindelijk beëindigd en vond hem erg leuk! Vooral die tv shop hosts  ::rofl::

Het blijft na 17 seizoenen toch nog een super programma!  ::ok::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #10 Gepost op: 27-04-2011, 23:29:47 »
Hmm ik heb dit seizoen vorige week gezien en weet al niet meer wie de winnaars waren.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2012, 16:06:08 »
Jammer dat de TVshophosts niet wonnen, zij waren gewoon, nou gewoon hilarisch!

Maar wel geweldig dat er voor het eerst een vrouwelijk team wint!
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #12 Gepost op: 11-01-2012, 14:10:10 »
Mijn favorieten hebben weer eens gewonnen.  :D Het was weer een super seizoen, met heel veel leuke koppels. En eindelijk een vrouwelijk team dat wint. Het werd inderdaad wel eens tijd.

Nu op naar seizoen 18. Ook daar zitten heel veel leuke teams in zo te zien.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #13 Gepost op: 11-01-2012, 14:17:31 »
Ja heb ik ook zin in, het enige jammere is dat ik de winnaar al heb gelezen.
Op 20 februari start het 20ste seizoen alweer, misschien kunnen we die 'live' gaan volgen met z'n allen? Er zijn al een paar locaties gevonden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #14 Gepost op: 11-01-2012, 14:24:36 »
Ja, ik wil seizoen 20 eindelijk eens 'live' mee gaan volgen. Ik wilde eerst een beetje up to date zijn met de seizoenen. Ik ben nu dus bij seizoen 18 en die zal ik voor die tijd ook wel af hebben.  ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #15 Gepost op: 11-01-2012, 15:04:45 »
Ja heb ik ook zin in, het enige jammere is dat ik de winnaar al heb gelezen.
Op 20 februari start het 20ste seizoen alweer, misschien kunnen we die 'live' gaan volgen met z'n allen? Er zijn al een paar locaties gevonden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En hoe zouden we die allemaal 'live' mee kunnen volgen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #16 Gepost op: 11-01-2012, 16:13:51 »
Door te downloaden de dag(en) na de aflevering neem ik aan. Net als bij survivor gebeurt. Echt live kan natuurlijk niet, vandaar dat live tussen aanhalingstekens staat waarschijnlijk.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #17 Gepost op: 11-01-2012, 16:59:17 »
ik kijk altijd op watchseries.eu, handige site, hoef je hem ook niet te downloaden.
Er opent zich alleen een bom van reclamepagina's als je erheen gaat
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #18 Gepost op: 12-01-2012, 12:42:46 »
sidereel.com is ook een goede website. Daar kun je series volgen en krijg je een agenda met wanneer de volgende afl is. En er staan per afl altijd veel links naar plekken waar je al dan niet gratis kunt kijken :).

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Race 17
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2017, 22:11:10 »
Wat een geweldig seizoen was dit ::bravo:: en ook zo nodig na de donkere periode van 13 t/m 16. Hierbij mijn ranking van koppels:

1. Brook & Claire: Mijn favoriete team ever so far. Ze waren grappig, deden alles met zoveel plezier, ze waren sterk, ze waren sympathiek. Ze hebben dit seizoen echt gemaakt tot wat het was ::jaja::. Arme Claire die elke keer de verkeerde roadblock koos ::rofl:: Eerst een watermeloen in haar gezicht, daarna van de brug af en weer omhoog, en dan nog de sushi opdracht, echt hilarisch.

2. Nat & Kat: De minder uitbundige versie van Brook en Claire, maar nog steeds super sympathiek, super sterk en het eerste all female team dat de winst heeft binnen gehaald! Goeie momenten waren de fastforward waarbij ze zo'n vies hoofd van een dier moesten opeten, vooral voor Kat die 22 jaar lang geen vlees heeft gegeten en natuurlijk Nat met haar hoogtevrees en diabetes, die alles doet. Verdiende winnaars en super leuk team!

3. Gary & Mallory: Mallory was echt een kind in een grote snoepwinkel "A Christmas ritual? OH BUT I LOVE CHRISTMAS"! Net als Brook en Claire genoot ze zoveel van de race. Ze waren sympathiek en hun relatie was schattig. Leuk dat ze terugkomen volgend seizoen ;D.

4. Connor & Jonathan: Eén van de leukste early boots. Ze hadden zelfspot en mooie exit met hun harmonisch lied ::jaja::.

5. Nick & Vicki: Ja Nick was soms een enorme asshole, Vicky was opvallend lief juist. Wat ze leuk maakte was dat ze echt idioten waren. Ze dachten dat ze in de country of london waren en snapten niet wat "taken" betekende bij de fast forward. Vicky was daarnaast wel sympathiek tegenover de niet sympathieke Nick, maakt ze een gebalanceerd team. En ze kwamen nog best ver ook!

6. Andie & Jenna: Het was wel duidelijk dat ze niet gingen winnen, maar het idee van hun avontuur was goed bedacht. Ze waren beiden sympathiek en voor de tijd die ze erin zaten waren ze een goed subplot.

7. Michael & Kevin: Overal een sympathiek team, leuke dynamiek tussen vader en zoon. Af en toe was de zoon licht irritant omdat hij neerbuigend overkwam naar zijn vader toe en dacht dat hij elke opdracht beter zou kunnen doen dan hem.

8. Katie & Rachel: Tijdens de race waren ze best leuk, maar vielen niet heel erg op. Waarschijnlijk ook doordat er al twee vrouwelijke teams waren die interessanter waren. Ze zijn erg gekelderd op de ranking omdat ze na hun eliminatie erg bitter waren en hoopten dat er geen all female team zou winnen omdat ze zelf de eerste wouden zijn. Erg onsportief ::niet-ok::. Maar omdat ze tijdens de afleveringen zelf niet irritant waren, staan ze niet laatste.

9. Chad & Stephanie: Oftewel Tinkbell and Pann. De villains dit seizoen, dus ook niet gek dat ze laag staan. Chad heeft sowieso alleen al een gezicht waarvan ik de kriebels krijg. Ik was elke leg weer aan het hopen dat ze afvielen en eindelijk dankzij de u-turn van Nat& Kat kon het gebeuren ::love::. Liet Chad zich ook weer van zijn slechte kant zien. Hypocriet ook want hij riep als eerste dat hij ze ook zou u-turnen, maar toen het andersom was, was ie opeens super boos ::).

10. Ron & Tony: Kwamen licht arrogant over, maar fijn dat ze er gelijk uitvlogen. Waren we gelijk vanaf ::ok::.

11. Jill & Thomas: Heb je 12 afleveringen om een indruk te maken, maak je er geen ::). Wat een super saai koppel was dit zeg. Ze kwamen ook niet erg sympathiek over en ik was blij dat ze de finale verloren whoop!

 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human