Auteur Topic: Big Brother UK 12  (gelezen 6035 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Big Brother UK 12
« Gepost op: 15-09-2011, 18:42:09 »
Op vrijdag 9 september werd het startschot gegeven voor het twaalfde seizoen van Big Brother in het Verenigd Koninkrijk.

In tegenstelling tot het Amerikaanse format, komt Big Brother UK dagelijks op tv. Elke dag valt er dus wel iets te downloaden.

Momenteel zitten de 14 houseguests al enkele dagen met een celebrity houseguest in het huis. Niemand minder dan Pamela Anderson vergezelt hen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother UK 12
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2011, 19:12:06 »
Is het een leuke serie?
Ik heb UK nog nooit gezien en vind een dagelijkse show mss ook wel een beetje much

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother UK 12
« Reactie #2 Gepost op: 15-09-2011, 20:51:47 »
Ik heb er nog niet veel van gezien, enkel de openingsaflevering en ben nu bezig aan de eerst daily. Je moet er bij UK een beetje inkomen omdat het niet meteen Head of Household enzo is.

Vorig jaar vond ik het uiteindelijk wel een leuk seizoen vanwege de drama die er door de excentrieke mensen allemaal ontstond. Maar het is wel veel ja. Vorig jaar kwam het tijdens de zomer, een laag tv seizoen. Dus toen keek ik in het weekend de dailies van doordeweek. Maar ik weet nog niet of ik nu alles zal kunnen kijken.

De makers verzinnen wel allerlei dingen om het nog wat interessant te houden. Ze gooien er geregeld nieuwe kandidaten in enzo, wat op zich niet zo eerlijk is, maar het lijkt dat het meer om de drama dan om het echte winnen gaat.

Momenteel is er nog niet veel gebeurd, behalve twee kandidaten die Pamela Anderson niet zo geweldig vinden, maar een "disappointing slut".  :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother UK 12
« Reactie #3 Gepost op: 15-09-2011, 22:58:42 »
Ik heb nu niet veel te kijken maar wel redelijk druk met de studie. Misschien dat ik het download en dan gewoon een beetje achter ga lopen :P. Opzich klinkt de drama wel leuk :P.

In de eerste paar series van US was de drama level nogal laag, dus dan was het ook heel saai omdat er alleen maar foodcompetitions waren en verder alleen mensen kijken.