Auteur Topic: The Amazing Race 16  (gelezen 17791 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
The Amazing Race 16
« Gepost op: 5-03-2010, 20:43:51 »
inmiddels is de 16de reeks alweer bezig.

Ik ben nog bezig met seizoen 6 en ga de allemaal eerst afwerken voordat ik 16 ga kijken.
Maar ik vond het nodig om dit topic alvast aan te maken.

blijkbaar kijken niet zo veel mesnen dit?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2010, 09:43:47 »
Ik wel, maar ik kijk het met vrienden en we hebben reeks 15 nog niet eens gezien, dus ik mijd dit board een beetje uit vrees voor spoilers.

Maar ik denk dat we van dit subboard wel één topic in het realityworldforum kunnen maken want inderdaad wordt het niet zo hard bekeken of besproken.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2010, 21:50:21 »
ja ik wil wel er over praten, maar helaas niet anders. Ik ben nu seizoen 7 aan het kijken.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2010, 23:14:50 »
Ik wil anders wel topics over de voorbije seizoenen plaatsen? Zoals bij Survivor?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2010, 23:54:23 »
Kan, maar als niemand het leest en erin post heeft het niet zoveel zin.
Zeker niet als ik de enige ben die er dan iets in schrijft :P. Kan ik met mezelf discussiëren ::rofl::.

Ik heb ook geen idee wie van het forum dit programma nog meer kijkt.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2010, 19:07:04 »
Kan, maar als niemand het leest en erin post heeft het niet zoveel zin.
Zeker niet als ik de enige ben die er dan iets in schrijft :P. Kan ik met mezelf discussiëren ::rofl::.

Ik heb ook geen idee wie van het forum dit programma nog meer kijkt.

ik volg het programma al een aantal jaren op de voet :) Vind het een mooi concept. Helaas is het niet in Nederland uitvoerbaar want het is gewoon veel te duur om te maken, al dat gereis ;). Heb de aflevering van gisteren net gekeken, kan ik er al wat over zeggen of lopen er nog wat mensen achter en willen die nog niks horen?:P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2010, 19:48:37 »
Ik zal hier een post neerzetten dat mensen die deze reeks of de nieuwste aflevering nog niet gekeken heeft, best niet meer meeleest!  ;)


Dus vanaf hier alleen nog maar lezen als je het gezien hebt! (weet niet of er dan nog veel reactie gaat komen MrJasper, maar we zullen zien)

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2010, 23:45:19 »
Tja, ik weet niet of ik iets nuttigs te melden heb alleen maar dat ik weet schrik van hoe die kandidaten de Franse taal volledig verbasteren, stelletje taalbarbaren:p én dat ik hoop dat Dan en Jordan en Brent en Caite zo snel mogelijk uit het spel moeten. Brent en Caite moeten denk ik volgende week weg, want die kunnen echt totaaaal niet samenwerken en eindigen altijd ergens achteraan. Dan en Jordan hebben echt teveel door dat ze op tv komen en maken er een soort van 'Oh my God-'show van :P. Wel supervet dat ze volgende week naar de Seychellen gaan! Al een paar erg mooie locaties gezien dit seizoen..Argentinie is prachtig en ook het Franse landschap :D.

Go Jet en Cord!  ::joehoe::
ik ben ook wel voor Louie en Michael, gewoon vanwege hun lompheid en dat ze elkaar 10x per aflevering 'baby' noemen!  ::rofl:: Toch knap dat ze nu al 3-in-a-row gewonnen hebben! Maar nieuw continent betekent vaak nieuwe koplopers. 

GROETEN
« Laatst bewerkt op: 22-03-2010, 23:46:51 door MrJasper »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #8 Gepost op: 22-08-2010, 00:01:59 »
Nou paar dagen terug heb ik dit seizoen afgekeken, ben zeer blij met de winnaars. Ik had de lesbies ook wel willen zien winnen, maar de broers zijn ook er leuk. Volgens seizoen ga ik goed volgen, moest nu eerst alles inhalen. Is me behoorlijk snel gelukt, altijd handig die vakanties :P.
Iemand enig idee wanneer seizoen 17 komt? :P

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #9 Gepost op: 1-11-2011, 20:27:51 »
Net dit seizoen afgekeken,
Wat ben ik blij met de winnaars! ::bravo::
Eindelijk wint mijn favoriete team een keer, vooral Jordan vond ik echt geweldig (totaal niet nep)! Ik heb net wat interviews gelezen over Carol & Brandy, en die opmerkingen gingen veel verder dan dat ene tiaramomentje, mocht die twee ook niet, ook echt sneu dat ze het op de finishlijn zo verpestten voor iedereen. Al met al, wel een leuk seizoen,  met veel drama en moeilijke opdrachten!

Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #10 Gepost op: 31-12-2011, 13:44:19 »
Ik was niet echt voor Dan en Jordan, ik vond Jet en Cord veel leuker eigenlijk. Carol en Brandy vond ik echt vreselijk. Lomp, bot, arrogant. Misschien hadden Caite en Brent idd beter iemand anders kunnen U-turnen. Maar ik ben nog nooit zo blij geweest met een U-Turn.
Hoeveel ruzie er ook is elk seizoen, aan het eind van het seizoen staat iedereen te klappen voor team 1, 2 en 3. Carol en Brandy kunnen dat respect niet eens opbrengen. Zij moeten nodig iets zeggen over andere mensen zeg.  ::) Mooie reactie van Caite wel. Tuurlijk Caite is niet de slimste, maar ik vond haar toch wel sympathiek.

Leuk dat mijn favorieten Jet en Cord nog terugkomen in seizoen 18.  :D
« Laatst bewerkt op: 31-12-2011, 14:00:36 door Mloesje »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #11 Gepost op: 23-08-2014, 00:32:57 »
Jet en Cord waren ook mijn favoriete duo, samen met de detectives. ::ok:: Jammer dat ze niet wonnen. Het gedrag van Carol en Brandy bij de finish was te belachelijk voor woorden. ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Race 16
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2017, 21:06:46 »
De cowboys waren leuk, verder weer erg matig seizoen :(. Gelukkig ben ik nu met seizoen 17 bezig en is die ongeloofelijk goed. Want voor mij is seizoen 13 t/m 16 echt een donkere periode.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human