Auteur Topic: Big Brother US 13  (gelezen 75399 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #60 Gepost op: 15-09-2011, 23:38:09 »
Omg echt Rachel die wint. Wie had dat kunnen denken aan het begin van dit seizoen. Ik niet. En Daniele had gewoon America's Vote moeten winnen.

Volgend jaar weer een nieuw seizoen :D
The sun came up and reality set in.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 13
« Reactie #61 Gepost op: 17-09-2011, 17:35:53 »
Van de drie overblijvers vond ik eigenlijk wel dat Rachel mocht winnen. Al was Daniele ook wel mijn favoriet.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #62 Gepost op: 17-09-2011, 18:36:01 »
Wie is de beste?
Hier mijn winnaarsranking:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Big Brother US 13
« Reactie #63 Gepost op: 19-09-2011, 22:42:08 »
Eh, Rachel is geen slechte winnares, maar het is toch spijtig dat Jordeff ( ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::) hun zin kregen tijdens de finale stemming.

Mij kon het seizoen me niet bekoren. Ik HAATTE de vets en supporterde voor de Newbies (net zoals ik pro-Fans/Anti-Favorites (minus JAYE <3) was tijdens Micronesia). Ik was een fan van Jeff en VOORAL Jordan in BB11, maar ik haatte hen in BB13. Brendon was eveneens verschrikkelijk in het huis. Rachel was stukken beter in BB12.

De newbies waren o.k. Adam is de enige die ik niet kon hebben, maar de rest waren ok-tot-goed.

Daniele was verruit mijn favoriete echter. Zonder haar 2 HoH winsten op PRECIES de juiste momenten had ik het seizoen nooit kunnen uitkijken ^__^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 13
« Reactie #64 Gepost op: 22-02-2012, 15:30:32 »
okee ik weet niet of ik dit seizoen nog uit wil kijken hoor :o. Ben nu halverwege en Brendon is net weer terug ::kots::. Hoe heeft hij in hemelsnaam die stemmen gekregen? niemand mag hem toch :P. ik denk bijna dat het doorgestoken kaart is. ik wou echt dat cassie terug zou komen. ik kan rachel, brendon en jeff echt niet uitstaan. favorieten zijn danielle, kalia en jordan omdat ze grappig is :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 13
« Reactie #65 Gepost op: 23-02-2012, 00:05:15 »
Heb je seizoen 11 al gezien? ;D Daar zijn pas veel Jordanisms ;D

En zeker blijven kijken dit seizoen ::ok::
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 13
« Reactie #66 Gepost op: 23-02-2012, 15:20:49 »
Heb je seizoen 11 al gezien? ;D Daar zijn pas veel Jordanisms ;D

En zeker blijven kijken dit seizoen ::ok::
ja ik was met 12 begonnen, daar zag ik toen jeff en jordan dus toen ging ik 11 kijken. Nu was ik met 13 begonnen maar halverwege nu overgestapt op 10, die ik nu erg leuk vind ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 13
« Reactie #67 Gepost op: 24-02-2012, 10:09:32 »
12 is echt de sufste die ik gezien heb, met de brigade waarvan halverwege duidelijk werd dat ze gingen winnen. Enige hoop was daar Britney en Lane :P

Seizoen 13 vond ik daarentegen wel heel sterk worden vanaf toen Brendon terug kwam!

Ik ben na 11, 12, 13 en 8 bij het begin begonnen en nu bij 6, die ook erg tof is!
Nieky grab a life vest!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 13
« Reactie #68 Gepost op: 24-02-2012, 11:16:20 »
Ook seizoen 1? Daar was het volgens mij nog zoals in alle andere landen met bijna dagelijks een aflevering en het publiek dat moest wegstemmen enzo?
Ik ben bij 2 begonnen en heb nu 5 op m'n harde schijf staan, maar geen tijd om te kijken. :(
Was 6 niet all stars?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 13
« Reactie #69 Gepost op: 24-02-2012, 13:17:21 »
Nee,  1 heb ik geskipt, die was inderdaad suf. Ik begon met 12, toen 11 en 13 en omdat ik verliefd was op Danielle ben ik daarna 8 gaan kijken, waar ik haar veel minder leuk vond ;D 2 vond ik ook tof, 3 wat minder, 4 en 5 ( in 5 zit echt de leukste gay guy ever :P) best aardig en 6 tof. Daarna komt 7 met all stars, maar daar ken ik de winnaar al van :)
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 13
« Reactie #70 Gepost op: 24-02-2012, 14:12:22 »
12 is echt de sufste die ik gezien heb, met de brigade waarvan halverwege duidelijk werd dat ze gingen winnen. Enige hoop was daar Britney en Lane :P
Ja ik vond ook alleen britney leuk en haar favoriete bezigheid: rachel belachelijk maken ::rofl::. Seizoen 10 ben ik nu ongeveer halverwege en vind ik de beste tot nu toe. Geweldige aanvaringen, vooral die op keesha haar verjaardag zijn geweldig!  ::jaja::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human