Auteur Topic: Survivor 36: Ghost Island  (gelezen 41240 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #40 Gepost op: 9-05-2018, 14:48:27 »
Ben er trouwens achter gekomen dat Jenna en Sebastian daten en samen gaan wonen   ::love::

Oooh wat leuk  ::love::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #41 Gepost op: 9-05-2018, 17:56:48 »


Ben er trouwens achter gekomen dat Jenna en Sebastian daten en samen gaan wonen   ::love::

Kelly en Brendan bradley
En Libby en Michael daten ook
« Laatst bewerkt op: 9-05-2018, 22:00:34 door spechteke »
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #42 Gepost op: 9-05-2018, 18:42:20 »
Kelly en Brendan
En Libby en Michael daten ook

Kellyn en Bradley bedoel je? Brendan is volgens mij getrouwd en met kinderen  :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #43 Gepost op: 9-05-2018, 18:59:54 »
Ja Kellyn en Bradley ::jaja::

Je had het geslacht (en zelfs de eerste letter van de naam) in ieder geval goed Specht ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #44 Gepost op: 9-05-2018, 21:36:39 »
Je had het geslacht (en zelfs de eerste letter van de naam) in ieder geval goed Specht ::hug::

 :P
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #45 Gepost op: 9-05-2018, 22:01:12 »
Ja die bedoelde ik, maar hij was al wat verbannen uit mijn geheugen. Ik vond hem niet zo een plezant karakter.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #46 Gepost op: 10-05-2018, 16:45:53 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Frankje Lapi

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #47 Gepost op: 10-05-2018, 17:34:57 »
Ik was het eens met Laurel's eigen analyse dat met Dom en Wendell gaan de stabiele route is met weinig kans op winst, en met de meiden het een stuk minder zeker was. Maar ik snap niet waarom ze dan vervolgens voor de route gaat waarbij ze waarschijnlijk derde/vierde wordt. Als ze de rest van het seizoen gewoon doorgaan met Wendell/Dom de winst gunnen zou ik dit toch wel een redelijk teleurstellend einde vinden.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #48 Gepost op: 10-05-2018, 21:02:41 »
Ik vind het wel stom dat Chelsea zo invisible was. 4 confessionals, really? Ik wil haar echt wel terug zien in Second chances 2 ofzo, maar ik vrees ervoor dat dat gaat gebeuren.
Ook vond ik kellyn voor de eerste keer niet zo tof meer. Ze kwam wanhopig en arrogant over en ze daalt toch wat op mijn favorieten lijstje.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #49 Gepost op: 11-05-2018, 19:00:31 »
Ik was het eens met Laurel's eigen analyse dat met Dom en Wendell gaan de stabiele route is met weinig kans op winst, en met de meiden het een stuk minder zeker was. Maar ik snap niet waarom ze dan vervolgens voor de route gaat waarbij ze waarschijnlijk derde/vierde wordt. Als ze de rest van het seizoen gewoon doorgaan met Wendell/Dom de winst gunnen zou ik dit toch wel een redelijk teleurstellend einde vinden.

Akkoord, maar die route is nog niet ten einde. Stel dat ze er daarentegen in slaagt om met Donathan en Sebastian de finale te spelen maakt ze denk ik wel veel kans. Niet?
« Laatst bewerkt op: 11-05-2018, 19:02:36 door planetwave »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #50 Gepost op: 15-05-2018, 04:44:55 »
Ja erg rare keuze, vooral ook omdat er nog zoveel idols en advantages in het spel zijn waardoor het nog onmogelijker wordt om ze weg te krijgen.

Probleem als kijker blijf ik ook vinden dat je gewoon weet hoe het afloopt. Het had spannend kunnen zijn welke kant Laurel en Donathan zouden kiezen maar als je de edit bekijkt dan weet je dat Wendell en Domenick veel meer en betere screentime hebben gekregen dan Chelsea en Angela, waardoor het veel logischer is dat ze verder komen. Kellyn had een vrij goeie edit totdat ze de afgelopen paar afleveringen echt begraven werd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #51 Gepost op: 15-05-2018, 13:24:52 »
Vorige keren vond ik het inderdaad duidelijk, maar de vote-outs van Desiree, Michael en Jenna warden nog wel
spannend gebracht. Deze keer was het wel duidelijk: iemand die amper in beeld komt of iemand die in de topalliantie zit.(rara, wie zou het worden?)

Het familiebezoek vond ik ook minder als vorige jaren. (geen idee waarom)
Wel positief dat Dom niet ging voor het voordeel op ghost island, of we hadden de eerste deelnemer die
zijn nek omgewrongen werd door zijn loved one.

Leuk weetje: De opnames hebben 45 minute stilgelegen omdat Jeff blijkbaar in tranen uitbarstte bij Angelas bezoek
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #52 Gepost op: 24-05-2018, 08:38:03 »
Dit seizoen had zoveel potentie, het had ook gewoon een spectaculair einde. Maar weer jammer dat het eerste stuk zo voorspelbaar was. Het was gewoon door de edit al zo duidelijk dat Sebastian, Donathan en Angela de final 3 niet zouden halen.

Wat moet veranderen:
-> Edit, drie mensen in de jury hebben geen woord mogen zeggen (onscreen), dat zegt genoeg. Het was te duidelijk wie de finalisten waren gezien dat de enigen waren met een goeie edit.
-> Advantages, er waren 11 advantages in het spel, 11! Ik was met Bjorrn aan het praten over idols en ik wist niet eens meer wie nou precies wat had. Niet te doen dit.

Deze aflevering:
-> Lol wat doet Kevin Hart niet grappig doen en meer screentime hebben dan de survivors? ::)
-> Sia at it again gooien met haar geld naar een zielepoot
-> Reunie van 15 minuten met 5 minuten Kevin Hart en dan ook nog James en Erik?
-> Angela was een fav ookal speelde ze het echt heel dom
-> Ik was voor Laurell in de finale....waarom geen enkele stem voor haar :\'(. Tussen Dominic en Wendell was Wendell wel de betere though ::jaja::. Toch nog wel een verdiende winnaar in mijn ogen.
-> Kevin Hart zijn show ziet eruit als een Wipe Out rip-off
-> Als deze jury ons iets heeft geleerd dan is het dat 18 jarigen te jong zijn voor Survivor, je ging zo oké Michael en dan ga je super irritant doen in de finale...
-> Somehow heeft het kind het weer goed "gegokt", I call it rigged
-> Volgende seizoen is met David en Goliath....oké
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #53 Gepost op: 24-05-2018, 23:04:19 »
Ugh  ::rofl:: quelle horreur  ::ohno::

Vond Dom en Wendell allebei vreselijk, vooral gister in de finale  ::niet-ok:: van mij had Laurell mogen winnen.
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #54 Gepost op: 25-05-2018, 20:42:56 »
Ik volg de mening van Dennis dat het seizoen potentie had. De premerge was sterk, de merge-aflevering zeer entertainend en de finale gewoon heel goed. Maar de edit was zo slecht dat het bij de F7 wie de finalisten zouden zijn.

De advantages kon ik nog wel hebben, aangezien dat het thema was (maar voor volgend seizoen mag het een pak minder)

Dom en Wendell hebben het spel zeer goed gespeeld. Ik vond Doms FTC sterker maar Wendell verdient het evenzeer.
(Ik denk dat Doms theater bij de F6 hem stemmen gekost heeft. bluffen met de fake-idol ok, maar daarna het met de bijhorende brief
inwrijven ging erover).

Laurel heeft het spel goed gespeeld met de kaarten die ze had. Helaas was het niet voldoende.
(ik snap de redenering wel niet van de juryleden. Ze wouden met Laurel een move maken, maar dit zou Laurel haar pad net moeilijker gemaakt hebben. Dat kan je haar niet kwalijk nemen). Ik ben niet geheel verbaasd dat ze 0 stemmen had, aangezien in exit-interviews veel juryleden met Laurel naar de F3 wouden omdat ze haar een goat vonden. (iemand opperde zelfs dat Laurel Chelseas edit verdiende)

Dom en Wendell hadden 1 groot geluk: de andere sterkere spelers waren vooral premerge weggestemd (Stephanie J., Brendan, James, Bradley). Hierdoor hadden andere sterkere spelers het moeilijk in de merge. Iedereen die iets wou proberen tegen hen werden in dezelfde aflevering nog weggestemd (Chris, Des, Michael, Seabass). Mijn hoofd doet nog altijd pijn van tegen het bureau te slaan wanneer Angela van Seabass plan verteld aan Dom. De laatste kans op een poging verpest...

De reunie was opnieuw echt slecht. Ik vond die shows altijd top, maar sinds Millenials vs Gen X. is er geen enkele goede meer geweest (maar wat wil je als je al die tijd spendeert aan andere zaken dan de kandidaten).

@ Dennis: Ik heb ergens gelezen dat voor de finale start er wordt rondgehoord wie voor wie supportert. Zo komen ze aan de kinderen die juist 'gokken'.

Tot slot: helaas hebben de juryleden het split-voteplan van Chris zo'n 8 tribals te laat perfect uitgevoerd.
klaar voor de strijd

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #55 Gepost op: 25-05-2018, 22:53:39 »
Niets tegen Wendell hoor maar vind het toch zo fout dat Dom niet wint...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #56 Gepost op: 27-05-2018, 01:10:20 »
@ Dennis: Ik heb ergens gelezen dat voor de finale start er wordt rondgehoord wie voor wie supportert. Zo komen ze aan de kinderen die juist 'gokken'.
Aaaah vandaar

Citaat
Tot slot: helaas hebben de juryleden het split-voteplan van Chris zo'n 8 tribals te laat perfect uitgevoerd.
::rofl:: ::rofl::

Niets tegen Wendell hoor maar vind het toch zo fout dat Dom niet wint...
Why though? Zowel Wendell als Laurel hebben het sociaal veel beter gespeeld imo en het blijft een sociaal spel, geen "zoek-magic-sticks" in de bosjes spel ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #57 Gepost op: 29-05-2018, 07:25:51 »
Ik vind dat Dom alles en iedereen correct inschatte. Men at als het ware uit zijn hand.
Daarom dus.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #58 Gepost op: 11-06-2020, 21:16:13 »
Ik vind dit één van de slechtste seizoenen. Ik vond eigenlijk alleen Jenna en Kellyn (inmiddels ook bekend als Kelleen dankzij Abi) leuk  ;D
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #59 Gepost op: 4-01-2024, 21:51:22 »
Dit seizoen gekeken omdat het het enige seizoen was dat ik nog niet had gezien, en dat bleek zoals verwacht inderdaad de enige reden om dit seizoen te kijken ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.