Auteur Topic: Survivor 36: Ghost Island  (gelezen 41232 keer)

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #20 Gepost op: 9-04-2018, 15:26:28 »
Ik zie Domenick en Wendell de laatste 6 ook nog wel halen, dus als Michael per ongeluk ook de laatste 6 haalt en er nog iemand een merge idol vindt (die er sowieso nog gaat zijn) kan er gewoon weer een Cirie tribal komen.

Ik zou als superfan trouwens vrij zuur zijn met de Andrea idol als je vervolgens ziet dat andere mensen met de idol van James, de F'ing stick en Erik's ketting rondbanjeren. Niet helemaal dezelfde status  ::rofl::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #21 Gepost op: 12-04-2018, 12:26:11 »
Wat een geweldige merge aflevering. Ik heb er zo van genoten.
Hoewel Chris zijn Idol veel te makkelijk verdient was, ben ik blij dat de Idol geen invloed heeft gehad. Hij moest niet eens een game spelen om het te verdienen.

Hoe geweldig was Wendells voting confessional.  ::love:: Hij gaat denk ik de winnaar worden.

De enige smet op deze aflevering naast de Idol was dat ik al gespoild was via facebook. Mijn eigen fout, maar super jammer.

Ik kijk al uit naar volgende week.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #22 Gepost op: 16-04-2018, 08:34:34 »
Ik vond het een leuke aflevering.

Eerst en vooral Ghost Island by night. De sfeer had iets spooky
Daarna de biechten van Dom en Chris en vooral hoe die in elkaar overliepen.
Chris die tactisch wil spelen, door een polonaise van kandidaten mee te nemen naar de waterput.

Ik dacht echt dat Libby moest vertrekken, ik dacht echt dat na Dom. Chris en Wendell ook hun idols gingen spelen
of dat de splitvote werd gebruikt om Libby weg te stemmen. Maar neen, toch de verwachte kandidaat op een onverwachte manier.

In zijn exit-interview vertelde Chris dat hij zijn idol ging spelen als Dom en Wendell ze allebei speelden of niet speelden
(omdat er dan iets niet zou kloppen). Hij geloofde toen hij eruit lag dat Doms schelp aan een touw een echte idol was.
Hij zei ook dat JT's idol cursed is, maar itt tot JT nam hij ze wel mee naar tribal.

In Bradley's interview bleek ook dat iedereen Michael zijn leugen geloofde rond dubbele protectie. Echter gingen ze ervan uit hij met zijn idol nooit zichzelf en Brandon ging beschermen maar eerder hem en een van de vrouwen. Dit redde hem, want hij was daar eigenlijk de target.
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #23 Gepost op: 22-04-2018, 23:27:22 »
Ik vond de afgelopen 3 afleveringen wel weer goed ja ::jaja::. Wel weer een extra idol maar gelukkig had deze geen invloed inderdaad.

Ik dacht indd ook dat Libby zou gaan bij de merge aflevering. Het was zo'n typische opbouw dat iedereen voor the big guys zou gaan maar er dan uiteindelijk toch een onverwacht iemand door een alternatief plan weggestemd wordt. Maar nee Chris was dom en zette zijn idol niet in...die had echt een te groot ego lol :P.

Eén van mijn favoriete characters is nu Angela, omdat ze zo opvallend is in het hele verhaal. Ze stemt elke keer in de minority, deed super gek bij de eetproef en schoof een zeeslak in 1 keer weg ::rofl::, haar tactiek om oorlog te maken was hilarisch. Ja hopelijk blijft Angela nog lang bij ons ::jaja::.

Fijn dat de eetproef weer eens terug was ::bravo:: Die heb ik gemist.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #24 Gepost op: 23-04-2018, 07:50:50 »
Eens begonnen aan dit seizoen. Beste wel leuk dat ghost island. Ik gok op Domenick. Michael of Laurel zou ook leuk zijn.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #25 Gepost op: 29-04-2018, 13:34:06 »
Heb nog nooit een aflevering van Survivor gezien, maar ben net begonnen met dit seizoen. Vond aflevering 1 zeer vermakelijk, maar wat speelt Jacob het ontzettend dom  ::rofl:: en Gonzales ook. Terecht dus dat ze weg zijn  ::zwaai::

Ga straks aflevering 2 kijken.

Favorieten tot nu toe: Jenna, Stephanie, Morgan en Donothan
Frankje Lapi

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #26 Gepost op: 29-04-2018, 21:33:46 »
Heb nog nooit een aflevering van Survivor gezien, maar ben net begonnen met dit seizoen. Vond aflevering 1 zeer vermakelijk, maar wat speelt Jacob het ontzettend dom  ::rofl:: en Gonzales ook. Terecht dus dat ze weg zijn  ::zwaai::

Ga straks aflevering 2 kijken.

Favorieten tot nu toe: Jenna, Stephanie, Morgan en Donothan

Tof dat je bent begonnen. Laat zeker weten wat je er nog van vind.

Verder blijf ik dit een zeer vermakelijk seizoen vinden.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #27 Gepost op: 30-04-2018, 16:53:10 »
Ja tof dat je bent begonnen, hoewel het seizoen oké is, moet je ook echt wat oudere seizoenen kijken want die zijn echt heel erg tof ::love::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #28 Gepost op: 30-04-2018, 18:08:10 »
Ik merk dat mijn enthousiasme over het seizoen enigszins begint af te nemen. Het is zo duidelijk wie de 'hoofdrolspelers' zijn en wie de figuranten dat de spanning er een beetje af is. Dat Chelsea in een aflevering waarin ze immuniteit wint en als enige niet goed stemt nog steeds genegeerd wordt vind ik wel heel extreem.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #29 Gepost op: 30-04-2018, 19:32:57 »
Ja tof dat je bent begonnen, hoewel het seizoen oké is, moet je ook echt wat oudere seizoenen kijken want die zijn echt heel erg tof ::love::.
Millenials VS gen x is een goed recent seizoen om mee te beginnen.

Edit: Ik snap Lan zijn standpunten wel. Ik heb dat gevoel ook een beetje. Op dit moment ben ik het minst gehyped  voor het laatste deel dan de voorbije 5 a 6 seizoenen
« Laatst bewerkt op: 30-04-2018, 19:34:46 door spechteke »
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #30 Gepost op: 30-04-2018, 20:59:29 »
In des haar exitinterviews waren 2 bijzondere dingen te lezen:

1) Ze had verwacht dat iemand anders Chelsea's edit zou hebben en Chelsea zou die persoons edit hebben
(ze heeft geen namen gezegd maar tussen de lijnen begreep ik dat dit op Laurel of Donathan zou moeten slaan)

2) Blijkbaar weet bijna iedereen dat Wendell en Dom idols hebben, waarom niemand op hen wilt stemmen snap ik in dat geval dan weer niet.


Des heeft het wel voornamelijk aan haarzelf te danken dat ze weggestemd is. Ze heeft zichzelf wat overspeeld
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #31 Gepost op: 30-04-2018, 22:11:01 »
Millenials VS gen x is een goed recent seizoen om mee te beginnen.


Nee, recent zou ik eerder Cagayan aanraden of San Juan del Sur
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #32 Gepost op: 1-05-2018, 21:44:39 »
Nee, recent zou ik eerder Cagayan aanraden of San Juan del Sur

Ook mee akkoord. Samen met Mil VS gen x lijn 3 favoriete recentste seizoenen.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #33 Gepost op: 4-05-2018, 20:45:02 »
Kellyn valt wel zwaar door de mand met haar extra stem, haar dagen lijken geteld. Het wordt ook steeds duidelijker dat Domenick alles goed onder controle heeft en Laurel haar rol lijkt me ietwat gevaarlijk aan het worden volgens mij!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #34 Gepost op: 7-05-2018, 21:42:09 »
Jup Kellyn wordt ook steeds meer begraven door de edit. Ze zit vaker niet juist dan wel de afgelopen twee afleveringen. Hoewel dit heel goed een set up kan zijn voor een losing finalist natuurlijk. Gezien nu de mensen lijken te verdwijnen die geen edit hebben (de volgende paar afleveringen zullen we vast en zeker sebastian, angela of chelsea verliezen).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #35 Gepost op: 7-05-2018, 22:46:37 »
Na de IC was het wel duidelijk dat Jenna en Michael zouden afvallen, maar de edit maakte het toch spannend.

Ik vond het wel grappig dat Kellyn wat aan het flirten was met Michael terwijl die nog maar 18 was.
Hij heeft in ponderosa enkel aan Chris, Jenna en Libby gezegd. De rest weet het via de pregamepress.

Als we Michael mogen geloven, was Kellyn zwaar geschokt >:D
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #36 Gepost op: 7-05-2018, 22:49:01 »
 ::rofl:: Ja vond ik ook een mooi moment bij tribal council ::jaja::. Ik dacht al Kellyn wat doe je nou ....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #37 Gepost op: 7-05-2018, 22:58:37 »
Ik loop bij  ::bravo:: en al mijn favorieten gaan er uit  ::rofl::

Kellyn is hilarisch ::jaja::, van Chelsea vergeet ik steeds dat ze bestaat en Angela is hilarisch omdat wat D*N al heeft gezegd klopt: ze stemt zo raar en die zeeslak  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hoop dat Kellyn, Angela of Sebastian wint.
Frankje Lapi

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #38 Gepost op: 9-05-2018, 13:29:51 »
Die Ponderosa van Jenna  ::rofl:: ::bravo:: ze is zo leuk, heb gewoon echt keihard gelachen hier. Jammer dat ze er uit ligt, een gemis voor het seizoen.

Ben er trouwens achter gekomen dat Jenna en Sebastian daten en samen gaan wonen   ::love::
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 36: Ghost Island
« Reactie #39 Gepost op: 9-05-2018, 14:45:31 »
Ja wat een stel, eerst doet Sebastian Jenna eruit stemmen en nu zijn ze aan het daten ::).

Ik denk ook zeker dat Jenna heel interessant en leuk had kunnen zijn, jammer dat ze de edit niet kreeg om dat te laten zien.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human