Auteur Topic: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers  (gelezen 65537 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #80 Gepost op: 10-12-2017, 18:26:11 »
Het was zeker geen saaie aflevering nee ;).

Ik ga nu voor Devon als winnnaar ::jaja::. Voor mijn gevoel het meest waarschijnlijk op dit moment en vind ik persoonlijk ook de beste uitkomst die we nog kunnen krijgen qua likeable winners :). Chrissy zou ik ook niet heel erg vinden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #81 Gepost op: 10-12-2017, 19:33:17 »
Chrissy zou ik ook niet heel erg vinden.

Ik wel  ;D

Leuke aflevering verder, behalve de reward challenge  ::ohno::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #82 Gepost op: 11-12-2017, 16:57:10 »
en daar ging mijn laatste favoriet :(

Het was chaos maar wel weer heel erg gefocust op voordelen wat jammer is.

Oh en de proeven deze afleveringen waren echt een dieptepunt, vooral de eerste. Dat was echt de slechtste proef ooit in Survivor ofzo.

Ja, volgens mij is er nog nooit een challenge geweest die in principe gewoon totaal random is. Ik ga maar mee met de theorie dat er een andere challenge was die om wat voor reden dan ook niet door kon gaan en dit de vervanging was. Ik snap oprecht niet wat het idee erachter is, als het vanwege budget is dan hadden ze op zijn minst iets kunnen proberen waar strategie/een spel achter zat om diepgang te maken.

Ik dacht voor vorige aflevering dat het tussen Lauren, Devon en Ben ging om de winst. Ik blijf bij de twee overgebleven opties, hoewel ik bij Ben denk dat hij veel mazzel moet hebben met idols/immuniteit om het eind te halen, of mensen die de fout gaan maken hem er te lang in te laten. Devon lijkt qua spel een logische winnaar, maar ik vind zijn edit vreemd mocht hij de winnaar zijn.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #83 Gepost op: 11-12-2017, 17:05:58 »
Ja ik bedoel zelfs met geen geld kan je een beter spel bedenken (Zie wie is de mol weekend van Realitynet bijvoorbeeld :P). Dus ik neig ook naar dat er een andere proef was die niet door kon gaan. Dan nog hadden ze toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit, hebben ze geen proeven die ze achter de hand houden? ??? Zou ik erg raar vinden voor zo'n grote productie...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #84 Gepost op: 11-12-2017, 21:32:24 »
Alleen al met diezelfde steentjes hadden ze het beter kunnen maken. Als het niet compleet randon was, maar de loved ones elkaar in hadden moeten schatten. Slaat nog steeds nergens op, maar nu hadden de kandidaten gewoon niks in de hand  ???

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #85 Gepost op: 14-12-2017, 12:11:26 »
Volgens Jeff willen de kijkers vooral de interactie met familie zien, en deed de proef er niet toe, nu konden ze daar snel doorheen om meer tijd vrij te maken voor de rest van de show.
Zwaktebod uiteraard, en je kunt het alsnog snel doen (tegelijkertijd persoonlijke vraagjes A= wit B= zwart ofzo)
Verder is ER kut vergeleken met een gemiddeld Survivor-seizoen

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #86 Gepost op: 14-12-2017, 16:20:43 »
Ik volg dit seizoen ook vanaf het begin, en vind het steeds leuker ::ok:: Nog 2 tribals, Ben kan die onmogelijk allebei overleven lijkt me (tenzij ze opeens een marineproef doen of met nog meer Idols voor Bens ogen gaan strooien ::vergroot:: ).
Ryan staat me niet echt aan, ik vind hem totaal niet grappig. In de promo van dit seizoen vond ik hem veelbelovend, een grappige underdog, maar t valt tegen. Hij en Mike komen denk ik bij de laatste 3, met Chrissy/Devon/Ben erbij, en dan als winnaar. Ryan en Mike leggen het vast wel af tegen een van hen. Beide een idol verspild en na merge niet echt boeiende/effectieve acties uitgevoerd.
Waarom is Ashley trouwens weggestemd? Voor mijn gevoel wilde Chrissy gewoon de laatste vrouw zijn. Ashley was voor wat ik zag niet echt winnaarsmateriaal

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #87 Gepost op: 14-12-2017, 17:27:13 »
Het Finalfour-format is anders dit jaar. Winnaar van de laatste immunitychallenge mag één van de overige drie kiezen wie mag gaat naar de finale. De twee die overblijven doen een vuurmaakproef voor de laatste plek in de finale.

Zou zomaar kunnen dat de productie de kans op Ben in de F3 wilde vergroten, want normaal gesproken zou hij klaar zijn geweest bij een laatste 4.

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #88 Gepost op: 14-12-2017, 17:54:05 »
Volgens mij was de situatie niet identiek, maar een aantal seizoenen terug kon Jeff nog geen idols accepteren/valideren voor de stemming (Tony bij Cagayan?) en nu komt het mooi uit voor tribal dus dan wel? Ik heb soms het idee dat de regels van Survivor grotendeels afhankelijk zijn voor wat de meest spannende TV oplevert.  ::rofl:: Ik snap overigens niet precies wat Ben hoopte te bereiken. Als hij zijn idol geheim houdt net als vorige week kan hij met zijn stem in zijn eentje iemand eruit gooien, en nu is hij afhankelijk van de rest van de groep. Misschien met de insteek dat ze zouden versplinteren tegen elkaar?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #89 Gepost op: 14-12-2017, 18:53:12 »
Volgens Jeff willen de kijkers vooral de interactie met familie zien, en deed de proef er niet toe, nu konden ze daar snel doorheen om meer tijd vrij te maken voor de rest van de show.
Zwaktebod uiteraard, en je kunt het alsnog snel doen (tegelijkertijd persoonlijke vraagjes A= wit B= zwart ofzo)
Vind ik wel een hele zwakke reden though, je kan toch wel iets beters verzinnen ::rofl::. Als ze een andere proef hadden die niet door kon gaan dan was dat nog een betere reden geweest.

Citaat
Verder is ER kut vergeleken met een gemiddeld Survivor-seizoen
Vrijwel altijd, maar dit seizoen is mijn mening misschien wel voor het eerst, dat ik het ER seizoen van nu leuker vind dan het seizoen van Survivor nu.

Gelukkig is dit seizoen volgende week voorbij ::ok::. Wauw wat gaat het snel downhill. De pre-merge was saai, dat klopt. Dit is niet saai, maar ook zeker niet goed. Natuurlijk vind Ben weer een idol en oh we gooien er volgende week nóg een advantage in want die hebben we nog niet genoeg gezien ::). Het is niet meer het sociale experiment, maar een wedstijdje immuniteitsstokjes en voordelen vinden...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #90 Gepost op: 14-12-2017, 19:58:06 »
Het Finalfour-format is anders dit jaar. Winnaar van de laatste immunitychallenge mag één van de overige drie kiezen wie mag gaat naar de finale. De twee die overblijven doen een vuurmaakproef voor de laatste plek in de finale.

Kun je dit soort dingen voortaan tussen spoilertags zetten?  ;)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #91 Gepost op: 15-12-2017, 11:34:43 »
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dit na S33 het beste seizoen dat ik live gezien heb.
(S31 en S34 vond ik echt niet goed en S32 is ook niet mijn ding)

Deze aflevering was niet zo goed als de vorige. Bens eliminatie werd zo duidelijk gemaakt dat het gewoon
niet kon zijn. Ik kan snappen dat het voor de jury anders leek. Zij zien Ben enkel weer een idol te voorschijn halen
en Ashley die veilig leek verdwijnen.

Haar ponderosa was wel zeer leuk, haar zoektocht naar iets om te tonen:

JP: You can go dolphin watchin.
Ash: How many did you have seen?
JP: zero. But you can go watching.
Ash (wanneer ze de kamer verlaat): He's useless

Als ze Joe om hulp gaat vragen:
Joe: who's ass are we going to kick?
Ash: No one. I want your help to show something in my ponderosa.
Joe: You want me to drown?
Ash: Yes, but that is not the point of the video.

En dan is Joe, of all people, degene die haar het beste advise geeft
klaar voor de strijd

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #92 Gepost op: 15-12-2017, 17:12:51 »
Helemaal eens met Wouter.
Ik kijk ook sinds 31 live en 33 vond ik ook het beste dat ik live heb gezien. Naar alle waarschijnlijkheid komt deze op de 2de plaats.

En jaa Ashley haar Ponderosa  ::love:: ::bravo::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #93 Gepost op: 15-12-2017, 18:14:23 »
Ik vind denk ik alleen Redemption Island en Thailand minder leuk dan dit seizoen ::rofl::, alle andere 32 seizoenen zijn beter ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #94 Gepost op: 15-12-2017, 19:22:28 »
Echt? ::oink:: Ik vind dit toch minimaal wel een top 20 waard. In ieder geval nog boven een Nicaragua, One World en Worlds Apart.  :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #95 Gepost op: 15-12-2017, 20:34:23 »
Echt? ::oink:: Ik vind dit toch minimaal wel een top 20 waard

Mee eens  ::jaja::

Al vind ik wel dat er veel te veel idols en andere voordelen zijn, dat ben ik met Dennis eens
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #96 Gepost op: 18-12-2017, 10:22:02 »
Ik vind vooral het steeds veranderende sociale spel mooi, als je de eerste afleveringen bekijkt bestonden er de verbondjes Ryan/Devon, Devon/Ashley, Ben/Chrissy (!!!) en hadden Joe en Mike mot met elkaar. Dat is later in het seizoen allemaal veranderd, positief en negatief.
MvGX was genieten qua blindsides e.d., maar anders dan de Jay/Adam (en misschien het Bret/Zeke momentje) is het qua het sociale spel iets minder, en de boel werd gedomineerd door de David-alliance. En het was vrij duidelijk dat Ken en Hannah de goats waren, bij de laatste 8 wilden de overige 6 allemaal met hen naar de laatste 3.
En ja, iets te veel idols nu, maar goed, niemand houdt zijn idol langer dan twee eilandraden op zak, en steeds als ie wordt gespeeld komt ie terug in het spel. Misschien wat vaker op een andere manier verstoppen (met dat bord spaghetti was wel mooi).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #97 Gepost op: 18-12-2017, 17:36:08 »
Ja of gewoon een maximaal aantal keer. Ik vind 3 idols maximaal 4 wel echt de max hoor.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #98 Gepost op: 21-12-2017, 09:10:16 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 22-12-2017, 00:49:29 door D*N »

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #99 Gepost op: 21-12-2017, 12:34:51 »
Walgelijk
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.