Auteur Topic: Survivor 34: Game Changers (spoilers)  (gelezen 91107 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #160 Gepost op: 18-05-2017, 21:37:17 »
Michaela die haar puzzel schopt trololol

Ja en dan die reactie van Jeff: 'Michaela kicks her puzzle, which always helps'  ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #161 Gepost op: 20-05-2017, 23:38:35 »
Ik heb net even zitten nadenken over het verloop van de finale.
6de plaats: cirie (kan ook Aubry, maar ik denk eerst cirie vanwege Sarah die flipt and nog boos is op haar, ook vanwege de vele Idols in het achterhoofd?
5de: Aubry
4de troyzan (verschikkelijke edit?
3de Tai (again)
En de winnaar is Brad of Sarah met een lichte voorkeur voor Sarah. ( Ik denk dat de stemmen 7-3 gaan zijn).
Maa ik laat me heel graag verrasen hoor
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #162 Gepost op: 22-05-2017, 07:33:28 »
Ik kan mij niet helemaal achter dit seizoen zetten.
Het verloopt veel te snel, ongestructureerd.

Sarah speelt een zeer sterk spel, maar ze heeft niet echt de persoonlijkheid om een seizoen te dragen op zichzelf.

Verder vond ik de aflevering echt niet goed,
de Andreaboot werd niet uitgelegd, maar de logica erachter was er nog.

De michaelaboot werd helemaal niet uitgelegd.

Ik begrijp wel dat ze een buffer willen hebben voor medevacs en opgevers (dus > 16 personen)
maar dit seizoen (en ook het eind van vorig seizoen) voelt echt te snel aan.

Het kan wel om een seizoen te draaien met 20 dat niet te snel voelt (HvV).
Geen opgevers/medevacs maar opgelost door een dubbele TC voor de merge en een dubbele eliminatie halfweg de merge.
klaar voor de strijd

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #163 Gepost op: 22-05-2017, 12:39:57 »
Ik heb net even zitten nadenken over het verloop van de finale.
6de plaats: cirie (kan ook Aubry, maar ik denk eerst cirie vanwege Sarah die flipt and nog boos is op haar, ook vanwege de vele Idols in het achterhoofd?
5de: Aubry
4de troyzan (verschikkelijke edit?
3de Tai (again)
En de winnaar is Brad of Sarah met een lichte voorkeur voor Sarah. ( Ik denk dat de stemmen 7-3 gaan zijn).
Maa ik laat me heel graag verrasen hoor

De laatste seizoenen is vaak degene met een positieve grote edit degene die het net niet haalt (David, Cydney, Kelley, etc) en daar vind ik Troyzan totaal niet bij passen. Inmiddels verwacht ik dat hij de persoon is die in de F3 zit maar totaal niet relevant is en geen stemmen gaat krijgen. Ik denk wel dat Brad en Sarah de twee gaan zijn waar het tussen gaat, maar als je tot nu toe naar de filmpjes kijkt van de jury over tribals Brad een hoop werk moet doen als hij die drie stemmen wil. De enige twee die ik op het moment op hem zie stemmen zijn Debbie en Sierra, waarbij ik denk dat Sierra meer naar Sarah zal neigen (zeker als de rest van de jury enorm pro-Sarah is). Dus ik verwacht eigenlijk eerder 9-1 of 10-0 als Debbie niet bitter is.  ::rofl::

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #164 Gepost op: 23-05-2017, 15:43:20 »
Gisteren ben ik per toeval op een interview met Malcolm gestoten over zijn ervaring met GC.

Hij zei dat moest CBS bellen voor een nieuw seizoen, hij onmiddellijk ja zegt

Verder vond ik ook wel top:

'Do you think JT betrayed you?'
'No, because if you want to betray somebody, you have to use your brains.'

Verder vond ik Aubry's viering bij de haar ic-winst wel top.
(vooral haar conversatie over Cochran, doet mij al afvragen wat er gebeurd was als zij was ge-exiled en niet Debbie)
klaar voor de strijd

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #165 Gepost op: 23-05-2017, 20:25:04 »
Gisteren ben ik per toeval op een interview met Malcolm gestoten over zijn ervaring met GC.

Hij zei dat moest CBS bellen voor een nieuw seizoen, hij onmiddellijk ja zegt
 

 :D :D
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #166 Gepost op: 27-05-2017, 12:04:21 »
De finale:

Sarah is een meer dan verdiende winnaar. Ze speelde het spel zeer goed
maar het grootste probleem dat ik heb met deze editie is de montage.

Troyzan was het heel seizoen een onbestaande factor, terwijl hij derde werd.
Ik vond zijn eindspeech zeer pakkend maar blijkbaar is er een deel geknipt. Hij heeft elk jurylid persoonlijk
aangesproken en gezegd waarom hij het zo leuk vond met die persoon op het eiland

Brad wordt heel het seizoen afgeschilderd als een zeer aangenaam persoon en nu is hij de bullebak tegen Tai.
(my 2 cents, ik geloof wel dat dat het momentopname was en dat hij echt spijt heeft)


Het nieuw jurysysteem vind ik wel iets leuks. Het gaf meer de kans aan de juryleden om te bewijzen waarom ze op die persoon willen stemmen
ipv. dezelfde vraag meerdere keren.

Sarah won en Brad met 3 stemmen 2de vind ik een terechte uitslag
(Ik ben wel niet akkoord met Michaela als ze zegt: wie niet op Sarah stemt, is bitter. Dat komt bij mij over als: ik heb gelijk, en je bent een idioot als je mij geen gelijk geeft. Wie niet op Sarah wilt stemmen, heeft daar redenen voor, en die zijn evenveel waard als de redenen om wel op Sarah te stemmen)

Ik vind wel dat Sarah's grootste moves niet in beeld gekomen zijn.
1) Sarah had al zovaak haar woord gebroken dat ze aan Brad en Troyzan een amrband gaf die ze in Cagayan droeg. Dat was haar dierbaar en
als ze haar woord brak, mochten ze dat in de oceaan gooien. Tegelijk wisselden ze ook dingen uit met Brad en Troyzan. Daardoor had ze Brad's trouwring. Brad riskeerde dat gewoon niet meer om Sarah te bedriegen.

2) Zie deze extra scene. Troyzan durfde ook niet meer tegen Sarah te stemmen:


Op naar S35 met betere montage en hopelijk een minder gerushte finale
klaar voor de strijd

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #167 Gepost op: 1-06-2017, 09:52:20 »
Laatste fun fact van dit seizoen:

Blijkbaar had Sarah verteld aan Tai over de Legacy Advantage maar was hij dit vergeten :o

Nu, veel verschil had dat niet gemaakt, want als Sarah dat speelt, zal Troy volgen en vermoedelijk Tai ook
klaar voor de strijd

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #168 Gepost op: 1-06-2017, 16:17:16 »
Wat een kaa uu tee manier om af te vallen voor Challenge Beast en Legend Cirie. Ik hoop dat ze nog een keer terugkomt! Ik gun het die vrouw zo enorm! Ze praten ook al stiekem over haar zoon als deelnemer of een mogelijke Blood vs Water samen, ik zou voor zijn ;D Al met al prima seizoen al vielen alle leuke spelers één voor één af in de laatste twee afleveringen waardoor ik met de F3 niet happy was. Sarah wel enorm verdiend overigens, maar ze kijkt zo stom de hele tijd en is niet heel erg amuserend vind ik...

Leuk dat Open Forum bij FTC! Goede toevoeging vind ik ::jaja::

Nieky grab a life vest!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #169 Gepost op: 30-04-2020, 12:35:18 »
Cirie  :\'( zo sad!

Debbie en Cirie waren toch wel echt mijn favorieten hier. En Sandra natuurlijk  ::love::

Goed seizoen, vooral de date van Debbie en Cochran  ;D
Frankje Lapi

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Game Changers (spoilers)
« Reactie #170 Gepost op: 30-04-2020, 19:13:50 »
Cirie  :\'( zo sad!

Debbie en Cirie waren toch wel echt mijn favorieten hier. En Sandra natuurlijk  ::love::

Goed seizoen, vooral de date van Debbie en Cochran  ;D

Ik vraag me nog altijd af wat er zou gebeurd zijn als Ozzy of Sandra daar zouden beland zijn
(Sandra respecteer Cochran, dus dat zou wel meevallen maar zou enkel absurd zijn,
Ozzy zou direct naar een eiland zwemmen)

Cirie was echt jammer maar ik denk niet dat ze zou gewonnen hebben. Sarah, Brad, Troyzan, Aubrey en Tai zouden haar nooit voorbij de F4 laten gaan en een proef had ze ook niet gewonnen.

Dat is haar groot nadeel, ze is tactisch sterk en sociaal sterk (een van de beste ooit die nog nooit gewonnen heeft) maar je kan haar perfect diep laten gaan want proeven wint ze niet en niemand wil haar meenemen naar het einde
klaar voor de strijd