Auteur Topic: Survivor 34: Game Changers (spoilers)  (gelezen 91418 keer)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #40 Gepost op: 6-03-2017, 22:48:51 »
De eerste zeven minuten staan online  ::bravo::.
Ik ben zo gehypet
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 34: Game Changers
« Reactie #41 Gepost op: 8-03-2017, 16:18:50 »
Ben benieuwd hoe ze dit seizoen zo snel uitgezonden gaan krijgen ;D Dubbele aflevering is alvast een goed begin ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #42 Gepost op: 9-03-2017, 13:12:30 »
Wat een 500e aflevering ::bravo::

De eerste helft was vrij voorspelbaar, maar de tweede was geniaal. De King en de Queen die het tegen elkaar opnemen! Tony naar huis is wel jammer, had graag nog meer van hem genoten, maar ja, hij graafde letterlijk zijn eigen graf. Van Sierra krijg ik Wentworth vibes, helemaal toen ze de Legacy Advantage vond. Ben benieuwd hoe zij het verder gaat doen.

En dat stukje met Cirie en Tai was geweldig. Cirie en Ozzy praten alles uit, waarna Ozzy tegen Tai zegt dat hij Cirie toch weg wil hebben. Vervolgens Tai die tegen Cirie zegt dat ze het uit moet gaan praten met Ozzy, terwijl Cirie dacht dat ze dit al gedaan had. Tai had ook meteen door dat hij teveel gezegd had en werd er stil van ::rofl::

Volgende week een tribe swap dus. Het is nu drie seizoenen achter elkaar dat ze van 2 naar 3 gaan, mag van mij ook wel weer een keer ophouden.

Oow, en het shipwreck thema van dit seizoen vind ik ook heel gaaf. De Tribal ziet er echt vet uit met die vuurtoren als stemhokje  ::jaja::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #43 Gepost op: 9-03-2017, 17:01:03 »
Wat een geweldige en interessante aflevering. Wel jammer van Tony inderdaad, maar zijn tactiek werkte niet.
Ik krijg eerder een  Wentworth gevoel bij hali. Al weet ik niet waarom.

Ik kijk al uit naar de volgende aflevering en met een Tribe swap weet je niet wat je kan verwachten dus ik ben benieuwd.

mijn winner pick voor dit seizoen na de eerste aflevering is sarah. ik weet niet waarom, het is een gevoel
« Laatst bewerkt op: 9-03-2017, 22:18:17 door spechteke »
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #44 Gepost op: 9-03-2017, 21:57:27 »
Ik had stiekem liever Sandra zien gaan dan Tony.
Maar verder wel weer een goed begin! Ben er weer klaar voor  ::ok::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #45 Gepost op: 10-03-2017, 07:44:55 »
Eigenlijk wel een leuke eerste aflevering. De cast lijkt mee te vallen, zelfs de WTF-keuzes (Hali, Troyzan, Brad,...)

Tony, ik vond hem geweldig. Op het eiland komen en roepen dat je voor de idol gaat. Typisch hem.
Ik lag plat met de spybunker. Maar toen kwam het nachtgesprek van Troy en Sandra, en Tony's reactive.
Toen kwam de facepalm. Jammer dat hij er zo snel uit ligt. (please, kom nog eens spelen)

Ciera, ik word niet bepaald warm van haar als speelster. Ik snap dat ze in second chances zat,
maar een derde kans om te spelen, ik weet niet of het persé moest

Sandra, ik vind haar geweldig maar stop met de 'queen stays the queen'. Want ik begon mij te irriteren op het eind.

en Michaela, ik vond haar super in S33. Maar nu (vooral bij de Ciera-stemming) vond ik haar vrij ergerlijk.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2017, 08:02:14 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #46 Gepost op: 11-03-2017, 08:35:22 »
Ik heb een hekel aan Tony dus ben blij dat ie weg is  ::zwaai::.

I will follow my inner gold

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #47 Gepost op: 13-03-2017, 22:36:12 »
Ik heb een hekel aan Tony dus ben blij dat ie weg is  ::zwaai::.

Dit!

Ciera vond ik wel écht jammer ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #48 Gepost op: 14-03-2017, 01:05:22 »
Rare mensen hier ;D ::rofl::.

Goeie premiere! Beloofd een goed seizoen. Ik hou echt van Sandra ::love::. Ze laat ook zien waarom ze de queen is en is veel agressiever deze keer in haar strategie. Ik ben blij dat ze er nog inzit en dat ze voor vermakelijke situaties zorgt ::jaja::.

Tony vind ik ook geweldig als karakter. Dat hij gelijk als een idioot het eiland over rent om een idol te zoeken ::rofl::. Zijn spy-bunker haha, en uiteindelijk zijn verlies van Sandra. Zegt wel weer hoe sterk Sandra speelt. Ze is veel slechter in proeven dan Tony, heeft het target van 2 keer winnen, is sneaky en speelt nu ook nog eens agressief.....en nog weet ze te overleven ::respect::.

Ciera was ik niet zo rouwig om, die hebben we wel even genoeg gezien sinds Cambodia.

Brad die Monica vernoemt ::love::

Cirie heeft super veel geluk dat ze nog leeft in het spel

Michaela was weer leuk ::love:: BYE FELICIA  ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #49 Gepost op: 14-03-2017, 14:22:54 »
Tijdens Cagayan had je een hele andere mening over Tony @Dennis  :P

Eigenlijk alles was tof, de proeven, de blindsides, grote zoektocht naar idols. Ik had alleen een hekel aan Tony... ::).

Dus zo raar zijn hillo en ik niet hoor  ::vergroot::
I will follow my inner gold

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #50 Gepost op: 15-03-2017, 12:17:18 »
Tijdens Cagayan had je een hele andere mening over Tony @Dennis  :P

Dus zo raar zijn hillo en ik niet hoor  ::vergroot::
Ik vond hem niet leuk in het spel maar wel als personage ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #51 Gepost op: 16-03-2017, 13:56:03 »
Geen hele spectaculaire aflevering, maar ik heb me wel vermaakt. JT die zijn tribe midden op zee dumpt en die hele geitenjacht daarna ::rofl:: En dan Brad die het hele kamp decoreert :P

Ik had niet verwacht dat Tai zo makkelijk Caleb eruit zou stemmen, maar ik ben wel blij dat hij het heeft gedaan. Misschien dat hij toch iets slimmer gaat spelen deze keer :)

Iedereen waar ik vooraf niet veel verwachtte begin ik nu echt leuk te vinden: Brad, Sierra, Troyzan, Hali  ::love::

Volgende week dus weer twee mensen eruit, altijd leuk. Die reactie van Jeff belooft in ieder geval al veel goeds  ::tandpastasmiley::


Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #52 Gepost op: 16-03-2017, 15:37:18 »
Ik was oprecht aan het hopen dat het Troyzan niet zou lukken om de idol te vinden  ::rofl:: Ik vind het tot nu toe jammer dat de 'pak een idol tijdens een challenge' altijd zorgt dat de persoon een idol krijgt. Dan kan wat mij betreft de clue net zo goed zelf een idol zijn want tot nu toe voegt het niks toe.

Ik verwacht komende aflevering JT eruit en iemand van oud-Nuku in de groene tribe. Hali komt op mij over alsof ze nog meer gaat doen in het seizoen en ik kan me met de dynamiek tot nu toe niet voorstellen dat als die tribe weer verliest ze Hali zouden bewaren boven iemand anders.

Ik vind het tot nu toe qua personages een leuk seizoen, maar ik snap Jeff's opmerkingen vooraf dat iedereen bang lijkt om te spelen vanaf het begin wel. Voor Gamechangers spelen ze op het moment nog vrij safe, ik hoop dat het nu vooral vertrouwen opbouwen is voor de dingen die later komen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #53 Gepost op: 16-03-2017, 19:35:31 »
Ondanks de swap een minder sterke aflevering.
Ik denk dat het toch  wel lef vraagt om die HII te pakken

Nu, Caleb eruit (samen met Russel S. en Fransesca de returnees met de meeste pech)

Ik ben wel benieuwd wat er volgende week gebeurd dat Jeff zo schrikt.
en 2 tribes dat gaan vind ik goed gevonden. Ik volg Lan wel dat Hali nog even blijft
(haar cobraconfession en alle slangenbeelden wijzen wel dat ze een sterke speler wordt)

maar ik zie niet hoe oud-mana wint van een tribe met Ozzy  en een tribe met JT, Malcom en Michaela
+ een tribe dat hun zwakste speler kan laten uitzitten

Ik blijf fan van JT, Malcolm en Sandra maar Hali en Brad (misbegrepen in BvW) mogen erbij.
klaar voor de strijd

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #54 Gepost op: 16-03-2017, 20:13:46 »
Ik vond deze aflevering wel sterker dan de première.
Verder ben ik heel blij dat hali er niet uit is. ::bravo::
Ik was al van de oude Brad en trpyzan en hun eerste seizoen ( ik hou wel van drama, ook van russel), maar van deze versies ben ik ook wel fan. Zij mogen van mij wel verder komen hoor.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #55 Gepost op: 16-03-2017, 20:57:13 »
Wel iets dat mij opgevallen is over de afvallers. Ik zet het even in spoilers
want mogelijk heb ik een idee over de andere afvallers:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
klaar voor de strijd

Online RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #56 Gepost op: 16-03-2017, 21:00:43 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #57 Gepost op: 16-03-2017, 21:53:15 »
Wel iets dat mij opgevallen is over de afvallers. Ik zet het even in spoilers
want mogelijk heb ik een idee over de andere afvallers:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Was mij ook al opgevallen.
Ik hecht er nu nog niet zoveel waarde aan, maar het is zeker ietsom in de gaten te houden.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #58 Gepost op: 23-03-2017, 11:49:37 »
 ::oink:: ::oink::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 34: Fiji (spoilers)
« Reactie #59 Gepost op: 23-03-2017, 14:36:11 »
Aflevering gedachten:

hahahaah bye Troyzan bij de proef ::rofl::

#coffeeisforclosers survivor what the hell is er aan de hand met jullie hashtags? ::)

Ik hou van de blindfold challenge ::bravo::. Het was wel voorspelbaar dat groen zou winnen. We hadden daarvoor de verhaallijnen gezien van de andere twee teams en vrijwel niets van groen. Er was ook in beide kampen een duidelijk target (Hali en Sandra), bij groen ontbrak die.

Cirie: "STOOOOOP OZZY STOOOOP" Love Cirie

Varner vs Andrea, alsof Varner proeven kan winnen ::rofl::

Sandra: "Know who we should vote off? Sierra Dawn Thomas"
 ::rofl:: ::rofl:: Biggest threat, game changer and fan favorite in the room ::rofl::

Waarom ligt er opeens een idol in het kamp bij het rode kamp? ???

Over de twist:
Deze twist hebben ze ook een keer gehad in de grote online survivor org in een allstars seizoen. Het is daar één van de meest gehate seizoenen mede door deze verschrikking van een twist. Ja het leverde leuke tv op, maar dat maakt de twist nog niet goed...

In ieder geval is Sandra safe ::rofl:: ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human