Auteur Topic: Survivor 31: Cambodia - Second Chance  (gelezen 170996 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #80 Gepost op: 28-09-2015, 10:54:04 »
Vond het een leuke première. Abi-Maria die haar armband kwijt is, Stephen die duidelijk niet in zijn element is en Varner ::love::

Maar ja, de macho/alpha male alliance op Bayon ::kots:: Ik mag Jeremy en Joe zelfs wel, maar Savage moet weer alles verpesten. Ook zijn intro. Ik heb het perfecte leven, bla bla, maar ik werd eruit gewerkt door de twist bla bla. Het was je eigen schuld, had je Lill maar wat slimmer moeten handlen en Fairplay had je toch uiteindelijk wel geblindside :P

Vytas eruit was enigszins onverwacht, ik was ervan overtuigd dat ze Abi eruit zouden stemmen. Het was erg hilarisch btw. "Ik ben een meestermanipulator, king of the social game, een echte Casanova..." en dan wordt hij eruit gestemd omdat iedereen hem irritant vindt ::rofl::

Wat wel een beetje een ding is met die idols in challenges: gaan mensen in komende seizoenen nu niet meer met die dingen bezig zijn dan met het winnen van de challenge?

 ::rofl::

Probst: "Survivors ready? ... Go!"

*iedereen duikt de struiken in om te zoeken naar een idol

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #81 Gepost op: 28-09-2015, 10:58:16 »
Savage ::kots:: ::kots:: ::kots::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #82 Gepost op: 28-09-2015, 17:10:59 »

Probst: "Survivors ready? ... Go!"

*iedereen duikt de struiken in om te zoeken naar een idol

 ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #83 Gepost op: 28-09-2015, 18:27:12 »
Idd precies mijn gedachten Catshee ::ok::.

Savage ::kots::, zijn eliminatie wordt het beste moment van het seizoen, voornamelijk als het pre-merge is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #84 Gepost op: 29-09-2015, 06:23:41 »
Leuke afvaller, uitkijken naar Savage nu  ::tandpastasmiley::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #85 Gepost op: 1-10-2015, 13:20:24 »
Fantastische aflevering ::bravo::

Maar ja Savage moet echt weg
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #86 Gepost op: 1-10-2015, 16:07:55 »
Fantastische aflevering ::bravo::

Maar ja Savage moet echt weg
Ik deel je mening...
#teamamaimiljaarde

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #87 Gepost op: 1-10-2015, 17:12:22 »
Abi, Peih-Gee, Stephen, Jeremy en vooral ook Varner ::love::

Die laatste speelt het spel constant, maar doet het op een leuke manier. Ik bedoel, episode 2 al flippen en er een duidelijke interessante intelligente uitleg bij hebben is sowieso al top, maar ik kon me ook niet herinneren dat Varner in Australië grappig was.

Oh en 2 tribe switch naar 3 tribes vind ik echt een briljante twist die eigenlijk toch ook wel heel simpel is ;D

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #88 Gepost op: 1-10-2015, 17:17:02 »
Leuke aflevering  ::bravo::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #89 Gepost op: 1-10-2015, 19:46:37 »
Op survivorsucks hebben ze trouwens de idol tijdens de opdracht gevonden.
Op top van de laatste berg :D

Ik ben vooral fan van #sneakysneaky Kelley en #midlifequest Varner. Die speelt het spel wel hard zeg :o. Maar iedereen is het spel echt goed aan het spelen, alleen van monica (jeweetwel dat ene meisje op Bayon dat nog niet in beeld is geweest) weet je niets.
#teamamaimiljaarde

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #90 Gepost op: 2-10-2015, 00:14:35 »
Toffe aflevering.

Shirin heeft mij deze keer negatief verrast.
Net zij zou moeten weten hoe het voelt om zo behandeld te worden door je tribe
en toch deed zij zo tegen Abi.
en dan dacht zij dat Abi nog langs haar zijde stond. (had leuker geweest als dit een blindside was geweest)
Wel positief dat ze de schuld volledig bij haar legde ipv. schuld te zoeken bij anderen


Spencer en Shirin deden nog verwoede pogingen om zichzelf te redden, maar die waren hopeloos.
Abi was al nutteloos maar hun poging om Woo te overtuigen was mijn inziens nog nuttelozer.
 ::ok:: dat Woo itt tot Cagayan nu wel een eigen mening had, en zijn mening gaf.

Hopelijk leert Spencer er iets uit en voor hem komt de tribeswitch net op tijd, net zoals bij Fishbach.Had Bayou naar de
TC gemoeten, had Fishbach gevlogen.
Nieuwe tribes, nieuwe start?!

Terry  verraste mij ook door nu wel sociaal spel te tonen, iets wat hij ontbeerde in Panama.
Hij zou enkel gewonnen hebben omdat het Danielle nog minder gegund werd.

Hopelijk zien we volgende week wat meer van kandidaten die tot nu toe nog amper getoond werden
(eigenlijk alle vrouwen van Bayou aangevuld met de brandweer uit San Juan del sur).

en kan iemand mij de Savagehaat even uitleggen? Want ik kan niet volgen waarom die door bijna iedereen zo gehaat werd.
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #91 Gepost op: 2-10-2015, 01:00:37 »


Im drunk ::wine::

Leuke aflevering, jammer van Shireen though :(.
Also Savage over hoe die z'n vrouw ontmoette........ze was een supermodel en law student.... blabla get out ::kots::. Kass komt erg positief in beeld ::jaja::, Monica is weer eens onzichtbaar ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #92 Gepost op: 2-10-2015, 18:36:11 »
Wat is Survivor toch geweldig! Kijk nu elke donderdagavond samen met m'n zus eerst Survivor en daarna Expeditie Robinson. Kan eigenlijk beter andersom..

Ik ben toch wel voor Spencer merk ik. Gelukkig komt de tribeswitch! Ook wel goed voor Fishbach inderdaad  ;D

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #93 Gepost op: 3-10-2015, 17:15:46 »
Leuke aflevering, maar jammer van Shirin :(

Abi is gewoon ontzettend irritant, ik snap Shirin wel, plus het schijnt vooral de edit te zijn maar dat weet ik niet precies
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #94 Gepost op: 4-10-2015, 19:42:48 »
Ik geniet echt van dit seizoen, en we hebben pas twee afleveringen gehad :P Jeff is toch wel mijn favoriet, gevolgd door Kelley Wentworth (wat is zij leuk geworden zeg)  ::joehoe::

De nieuwe Tribe indelingen uit komende aflevering zijn trouwens ook al bekend: Nieuwe Tribes, voor als je het al wil weten

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #95 Gepost op: 8-10-2015, 16:18:52 »
Wooooow deze had ik echt niet zien aankomen  :o
Even dacht ik dat het gedaan was met Varner in het spel, gelukkig was er nog Peih-Gee en Abi drama  ::bravo::. Jammer dat Peih-Gee weg is, ik vond haar best wel leuk.

Voor de rest: savage  ::kots:: tasha  ::bravo:: Kelley  ::bravo:: en Monica spreekt  ::bravo::
#teamamaimiljaarde

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #96 Gepost op: 8-10-2015, 18:20:25 »
Dramaaaa ::bravo::
Tribe switch was awesome, en Jeremy die even die idol wegsneakt ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #97 Gepost op: 8-10-2015, 21:35:41 »
leuke aflevering. (jammer dat ER zelden dit niveau haalt)

Tribeswitch was leuk en opnieuw wordt bewezen dat dit spel echt niet voorspelbaar is.

Ik vreesde echt heel lang voor Varner totdat Abi en PG begonnen hun persoonlijke gevoelens
in het spel te brengen ipv. hun nummers uit te spelen. Varner deed alles om zichzelf te redden.

Afwachten hoe het nu verder loopt. Woo lijkt opnieuw onderaan te staan maar je weet nooit in dit spel.
Woo lijkt me daar de sterkste persoon dus die is handig in de opdrachten.

Ik snap Kelley in Ta Keo niet. Welk nut heeft het om Terry onder de bus te gooien.
Ze had beter kunnen samenwerken met hem en Ciera (ik denk dat zij bij haar tribe onderaan staat) om zo verder te raken en haar idol te sparen. Nu vliegt zij wss na Terry en het slachtoffer van haar idol (tenzij ze geblindside wordt)

In Bayon lijkt Kelly de eerste te zijn die weggestemd wordt. Spencer lijkt zich nu goed te integreren.

Ben al benieuwd naar volgende week...
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #98 Gepost op: 8-10-2015, 23:58:35 »
Denk niet dat Ta Keo vaak naar tribal moet voor de merge/nog een swap. Mocht dat wel zo zijn dan is zij in ieder geval pas na Terry aan de beurt en heeft ze genoeg tijd om te integreren en die meerderheid op te breken. Mocht dat dan niet lukken heeft ze altijd nog de idol. Dus denk dat het iig geen kwaad kan om zichzelf beter te laten lijken dan Terry.

Angkor is een mess ::love::
Abi en Varner zijn echt de sterren van de show dus blij dat die er nog inzitten. Maar Peih-Gee :\'( :\'( :\'(
Savage en Tasha hebben het prima gedaan op zich maar ze hebben zelf niet veel hoeven doen en ik hou niet zo van hun attitude, om beiden hangt een soort arrogantie dat zij voorbestemd zijn om te winnen. (precies de reden waarom Tasha in Cagayan ook niet zo geliefd was als de edit ons deed geloven)

Ook leuk: Monica die meer confessionals dan Kimmi, Kass en Keith krijgt lol
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 31: Cambodia - Second Chance
« Reactie #99 Gepost op: 10-10-2015, 14:36:41 »
De tribeswitch die de Alpha alliance opbrak, Stephen's game een hoognodig infuus gaf en die Savage naar de bottom stuurde. Ikke was zo blij... Maar helaas moest het onvermijdbare te vroeg gebeuren en blies Varner zijn eigen spel al op :P Ik hoopte nog even op een purple rock tiebreaker tussen Varner en Abi/Tasha waarbij Savage er uiteindelijk uit gerockt werd :P Hopelijk heeft Varner's hele pushen voor Savage en Tasha zijn in controle op de eilandraad het nodige gedaan om Savage er alsnog uit te spelen. Ook omdat Varner mijn favoriet blijft. De regen uitschelden, Savage niet mogen etc.

Dus ja, hopelijk vertrekt Savage volgende week. Als het geen purple rock is dan een HII, in ieder geval een van die "stomme" twists ;D

Abi was ook weer geweldig, maar ik twijfel over hoe lang het gaat duren tot mensen haar meer als een "liability" dan "asset" gaan zien. Ja ze is een stem en mogelijke goat maar dan moet je haar daar wel zien te krijgen. Ze is zo labiel en lijkt geen greintje gameplay/diplomatie in haar te hebben :P

Ik ben bang dat Spencer het heel goed gaat doen. Dat emotionele moment dat hij deelde met Jeremy... Dat was eerder het gedrag van een sociopaat, dan op de manier waarop het werd geëdit. Ik zou d'r ook helemaal geen probleem mee hebben gehad als het wel de sociopaat edit had gehad :P

Kelley is trouwens fantastisch. Was het minst enthousiast over haar voor het seizoen begon, maar ben blij dat ze een tweede kans heeft gekregen! En om een of andere reden vond ik haar deze aflevering woest aantrekkelijk met bril :-[

Oh en even terugkomen op Stephen nieuwe levenslijn, bij de edit heb ik elke keer het gevoel alsof we kijken naar Stephen's avonturen in Cambodja, terwijl hij helemaal onbewust is van wat er om zich heen verder plaats vindt :P Survivor Know It All, my ass ::rofl::