Auteur Topic: Survivor 30: Worlds Apart  (gelezen 115742 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #100 Gepost op: 30-04-2015, 06:59:48 »
Ok done.

Niks kan dit seizoen nog redeemen. Geen winst voor Mike, geen awesome jury speech van Shirin waarin ze Dan en/of Will vernedert.
Het feit dat ze alles dat Shirin is aangedaan hebben laten zien en het zo voor haar eindigt, met mensen die klappen en juichen als ze weggaat, heeft dit seizoen voor mij echt verpest. Alles wees op een soort van redemption voor haar maar dit is waar het allemaal toe leidde?!

Lijkt erop dat dit Samoa 2.0 is en ze mensen alleen opgehyped hebben voor het volgende seizoen...
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #101 Gepost op: 30-04-2015, 13:03:56 »
Goeie zet van Mike, wie weet komt Dan van armoe nog terug door zijn 2 tegenstemmen.
Wat Shirin betreft: het kan geen toeval zijn dat bijna iedereen haar irritant vindt, dan kom je sociaal tekort. Terecht naar huis dus. Het applaus was wel vreemd, ik dacht eigenlijk dat het van opluchting was. Ik vind het eigenlijk best wel een goed seizoen tot dusver!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #102 Gepost op: 30-04-2015, 14:12:20 »

Wat Shirin betreft: het kan geen toeval zijn dat bijna iedereen haar irritant vindt, dan kom je sociaal tekort. Terecht naar huis dus. Het applaus was wel vreemd, ik dacht eigenlijk dat het van opluchting was. Ik vind het eigenlijk best wel een goed seizoen tot dusver!


Dit was toch weer één van de verschrikkelijkste afleveringen van survivor die ik heb gezien. Dan die zijn situatie vergelijkt met die van Shirin en Will zijn tirade goed praat, Will die nog steeds vind dat ie gelijk heeft, Sierra die zo passief is als de pest "ik heb maar 1 stem" doe daar dan wat aan doos en een slechte move met het wegstemmen van Shirin. Dit begint voor mij heel erg op Thailand te lijken, alleen maar personen waar niet voor te rooten valt en de shii-ann van dit seizoen is net afgevallen :(.

Dit seizoen komt voor iig ondertussen op dezelfde hoogte als Fiji, Thailand en Redemption Island ugh ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #103 Gepost op: 30-04-2015, 15:40:56 »
Is dit uit Shirin Brockovich hierboven?  :)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #104 Gepost op: 30-04-2015, 15:46:43 »
Poef. En weer een likeable player weg. Alleen Siera vind ik nog enigszins likeable en door de manier waarop ze haar steeds vertwijfeld in beeld brengen heb ik het idee dat ze nog wel iets gaat doen, maar denk dat het al te laat is. Voor alsnog verdient ze absoluut de winst niet.

Nu dan maar hopen dat Mike nog wat immuniteitskettingen binnensleept, maar in elk geval is hij de komende ronde nog safe en moet 'the six' open kaart spelen, want ze zullen wel gaan splitten ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #105 Gepost op: 30-04-2015, 18:25:30 »
Ik vind het nog steeds een leuk seizoen  :). Ja, de leuke mensen zijn weg, maar dat is voor mij geen reden om het een stom seizoen te vinden.

Ik geniet gewoon extra van de Ponderosa filmpjes en de jury reacties tijdens tribal council  ::hypocriet::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #106 Gepost op: 30-04-2015, 20:21:33 »
Ben zo dom geweest om hier te gaan lezen, terwijl ik de aflevering nog niet gezien heb. Ik zit nu te twijfelen of ik nog zal gaan kijken. Klappen als een andere persoon eruit gaat, klinkt als iets waar ik heel chagrijnig van ga worden en waar ik sowieso niet naar wil kijken. Is de aflevering verder de moeite waard?


Wat Shirin betreft: het kan geen toeval zijn dat bijna iedereen haar irritant vindt, dan kom je sociaal tekort. Terecht naar huis dus. Het applaus was wel vreemd, ik dacht eigenlijk dat het van opluchting was. Ik vind het eigenlijk best wel een goed seizoen tot dusver!

ehm.... er ook best veel die Caroline niet mogen en daar mocht ik vorige week ook niks over zeggen  ::)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #107 Gepost op: 30-04-2015, 20:25:35 »
Ben zo dom geweest om hier te gaan lezen, terwijl ik de aflevering nog niet gezien heb. Ik zit nu te twijfelen of ik nog zal gaan kijken. Klappen als een andere persoon eruit gaat, klinkt als iets waar ik heel chagrijnig van ga worden en waar ik sowieso niet naar wil kijken. Is de aflevering verder de moeite waard?
Ach als je graag kijkt hoe Dan Will gelijk geeft en Shirin weer van alles en nog wat noemt, Will nog steeds geen teken van spijt vertoont en Dan beweert dat hij net zo zielig is als Shirin omdat hij geadopteerd is, is het best leuk.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #108 Gepost op: 30-04-2015, 20:27:22 »
 ::) Ik denk dat ik dit seizoen maar laat voor wat het is. Teveel onsympathieke personen. En dan niet personen 'you love to hate',  maar gewoon echt mensen waarvan je je afvraagt wat voor opvoeding of schooltijd ze gehad hebben, dat ze andere mensen zo kunnen behandelen. 't lijkt wel een kleuterschool  ::niet-ok::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #109 Gepost op: 30-04-2015, 21:02:40 »
Klappen leek me meer een applaus voor het solide blijven aan het plan om Shirin eruit te stemmen. Zwaaien van Rodney... Tja het blijft die goeie ouwe Rod :P

Shirin had wel een topaflevering en de move van Mike was super maar... Hij had zijn idol niet bekend moeten maken, hem voor Shirin moeten spelen en een vote split moeten doen tussen Tyler en Dan of Tyler en Sierra :-\\

Speculatief? Zeker. Maar:


"Every ambitious move is a gamble"

Nu Shirin weg is :\'( Huilie, huilie. Want ze was voor mij toch wel de ster van het seizoen ::jaja:: Ook haar quote voordat Jeff haar vlammetje doofde ::rofl::

Het was inderdaad afschuwelijk hoe ze eruit ging, met idioten als Dan en Will en slapschwanzen als Sierra... De laatste hoop is nu op Mike gevestigd.


Nog wat te melden?

Oh ja...


Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #110 Gepost op: 1-05-2015, 19:04:39 »
ehm.... er ook best veel die Caroline niet mogen en daar mocht ik vorige week ook niks over zeggen  ::)

Of je nu een meerderheid met een minderheid verwart zou ik in het midden laten maar volgens mij is het zo dat ze minder irritatie uitlokt.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #111 Gepost op: 1-05-2015, 19:27:29 »
Shirin had wel een topaflevering en de move van Mike was super maar... Hij had zijn idol niet bekend moeten maken, hem voor Shirin moeten spelen en een vote split moeten doen tussen Tyler en Dan of Tyler en Sierra :-\\

Bekend maken, ach, volgens mij wisten ze het toch al... Net zoals onduidelijk is hoe het komt dat Mike weet dat Dan 2 stemmen heeft...
Ik sluit mij wel aan bij het feit dat hij de idol beter had ingezet voor Shirin. Na gebruik komt ze toch terug in het spel, is het niet?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #112 Gepost op: 1-05-2015, 22:21:01 »
Mike bedoelde dat Dan 2 stemmen kreeg bij tribal.
Niet dat hij die dubbele stem heeft.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #113 Gepost op: 1-05-2015, 23:46:50 »
Stom spel ::ohno::
Shirin :(
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #114 Gepost op: 2-05-2015, 15:00:46 »
Mike bedoelde dat Dan 2 stemmen kreeg bij tribal.
Niet dat hij die dubbele stem heeft.

"Dan still got two votes" klonk het letterlijk. Vermoedelijk schiet mijn Engels tekort en is nu ik er over nadenk de juiste vertaling idd "Dan heeft toch nog 2 stemmen gekregen" ipv "Dan heeft nog steeds 2 stemmen" Dat klonk dan wss als volgt: "Dan still has got two votes"...
We leren bij  :)


Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #115 Gepost op: 2-05-2015, 15:12:12 »
Alsof Amerikanen zelf weten hoe ze grammaticaal correcte zinnen moeten maken in het Engels ;D

Maar ik interpreteerde het indd ook als dat twee mensen op Dan hebben gestemd.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #116 Gepost op: 7-05-2015, 13:43:49 »
1 ding weet ik wel: als Mike er uit gaat kan het me niks meer schelen  :P

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #117 Gepost op: 7-05-2015, 19:34:43 »
Carolyn is een jojo of zo. Dan is ze weer leuk dan weer niet dan weer wel :-\\
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #118 Gepost op: 7-05-2015, 20:34:16 »
Hmmm, nog steeds niet het gevoel dat ze hun meest recente, meest verse, ver gekomen (en daarmee beste kijker trekkers) kandidaten als afleidingsmanoeuvre er tussen zullen doen. Stel je voor, Mike krijgt de meeste stemmen maar doet niet mee omdat hij gewonnen heeft. Denk niet dat de "fans" daar blij mee zullen zijn. Ook denk ik niet dat ze een van de 10 plekken leeg zullen laten, terwijl ze die voor een echt leuke second chance hadden kunnen gebruiken (in ieder geval niet bij de mannen, Probst moet nog wel 10 mannen hebben die hij daarvoor in de plaats had willen doen :P).

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 30: Worlds Apart
« Reactie #119 Gepost op: 7-05-2015, 20:37:07 »
Dus volgens jou kunnen we er al vanuit gaan dat Mike en Carolyn niet in de final 3 komen?  :P Poepseizoen confirmed dan.