Auteur Topic: Survivor 5: Thailand  (gelezen 27861 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #20 Gepost op: 7-04-2011, 09:41:00 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 7-04-2011, 09:51:36 door Terloops »

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #21 Gepost op: 7-04-2011, 10:19:52 »
Nogal een geluk dat gameplay weinig weerslag heeft op hoe graag ik iemand heb of niet ^_^

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #22 Gepost op: 7-04-2011, 10:33:30 »
Daar ben ik het wel mee eens. Ik wist overigens niet dat hij zijn vrouw sloeg, maar het verbaast me niet eens.
Dat plaatje dat je post is ook wel vrij erg :)
Hij maakte er voor de kijker idd weinig een show van (zoals Penner, Boston Rob, Russell). Het was vooral voor hem een zakelijk deal voor een miljoen dollar.


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2011, 15:15:46 »
Brian slaat zijn vrouw? Ik dacht dat hij door zijn vrouw geslagen werd?
Nog even niks.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #24 Gepost op: 3-06-2011, 19:08:22 »
Hij heeft in ieder geval zijn mede-survivors verslagen, zoals ik vandaag gezien heb. Niet bepaald verrassend. Sowieso zaten er in heel de samensmelting geen verrassingen. Eerst het ene kamp eruit, en gezien de fysieke en sociale vaardigheden van Brian dacht ik al wel dat hij het zou worden. Zijn tactiek om zich gedeisd te houden en met iedereen maar goeie vrienden te worden heeft hem wel tot de eindstreep gebracht, maar deze heeft ook het risico dat die goeie vrienden zich na hun wegstemmen tegen je gaan keren. Helen en Ted waren niet bepaald blij meer met Brian, ook al stemden ze wel allebei voor hem in de finale.

Zoals eerder opgemerkt, bijzonder dat iemand (Penny) haar stem liet afhangen op de vraag of de finalisten haar goed kenden of niet. Dat kan je natuurlijk ook belangrijk vinden; interesse voor je mede-survivors. (Of interesse in haar)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #25 Gepost op: 21-09-2013, 16:58:31 »
Ik ben dit seizoen nu aan het kijken. Helen is net weggestemd en dus kan ik veilig dit topic lezen, omdat ik toch wel weet wie er gaat winnen. Ik bedoel Jan een immunity challenge winnen? never nooit niet. En Clay is wel zo verschrikkelijk onsympathiek, dat het mij enorm verbaasd dat ik hier lees dat de finale uiteindelijk nog spannend wordt. Maar Brian is ook gewoon een griezel. Ik mocht hem al niet vanaf zijn gezeur over dat het feit dat de vrouwen hard werkten en de mannen niks uitvoerden in de natuur van mannen en vrouwen lag en dat ze nu terug gingen naar die natuur ofzo.   ::niet-ok:: Wat een eikel. Kortom twee verschrikkelijk onsympathieke finalisten. Helen had misschien kunnen winnen, maar dan had ze toch echt slimmer moeten spelen
« Laatst bewerkt op: 7-07-2014, 21:48:08 door Loezel »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #26 Gepost op: 25-07-2014, 23:50:17 »
Oké ik ben nog niet klaar met dit seizoen en probeer mezelf niet te spoileren maar als ik dat per ongeluk wel doe boeit het me niet. Voor de fake merge ging het nog wel, was ik net als bij Marquesas excited want ja als dit het slechtste is is het dus echt een geweldig programma. Maar toen ging Shii Ann weg en was er niemand meer die leuk of interessant is. Ja je hebt mensen die net wat interessanter zijn dan de andere kandidaten maar das niet zo'n prestatie.
Mijn god wat een verschrikkelijke cast zeg, nog erger dan Africa waar Big Tom en Lex de boel nog een beetje redden.

Ik ga het af kijken want mijn leven werkt gewoon niet zo dat ik nu ineens kan stoppen maar het boeit me niet wie er wint, zal wel Brian worden. Als het Clay wordt heb ik even nodig om erover heen te komen en verder te gaan met seizoen 6.

Ik ga nog een keer een compilatiefilmpje maken genaamd 'best of Survivor Thailand', met als inhoud de aftiteling.

'Six are left, who will be voted out tonight?' NO ONE CARES ::)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #27 Gepost op: 26-07-2014, 04:20:17 »
Oke Brian dus indd gewonnen, super voorspelbaar maar uiteindelijk wel terecht.
Qua persoonlijkheid mag ik hem totaal niet, maar nog beter dan Clay.

Snel vergeten dit seizoen en nu als het goed is wat goede seizoenen tegemoet :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #28 Gepost op: 28-07-2014, 02:50:27 »
 ::kots:: Wat een draak van een seizoen. Nog erger dan Fiji en Fiji was erg ::).

Nadat Shii-ann eruit was, was er niemand meer interessant genoeg of likeable genoeg om voor te rooten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #29 Gepost op: 26-04-2020, 19:07:55 »
 ::ohno::

Shii-Ann  ::love::

Ja, dat was het wel eigenlijk. Stom seizoen  ::niet-ok::

Jan was nog enigszins leuk maar ook nogal saai.
Frankje Lapi

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #30 Gepost op: 5-04-2021, 11:48:29 »
Ik vond het speltechnisch een toffe twist, die fake merge. Het speelde alleen na de merge niet goed uit. Ze waren al voor 24 dagen met hun team (vergelijking: in S4 waren er op dag 10 nieuwe tribes gemaakt), dus bleef iedereen bij de tribal lines. Jammer dus dat niemand overstapte bij de mutiny.
Sook Jai vond ik veeeel leuker dan Chuay Gahn, dus de pagonging van Sook Jai was zo zonde. En ook van Chuay Gahn bleven de verschrikkelijkste mensen over omdat Jan het zo slecht heeft gespeeld op tactisch vlak: een final 2 van Brian en Clay :\'(

Favorieten: Shii Ann, Ken, Ghandia, Jan

Kortom: ik snap wel waarom dit Jeffs minst favoriete seizoen was. We hebben een verschrikkelijke winnaar aan Brian (zo valt
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ineens weer mee  ::rofl::). Alleszins een leuk uitprobeersel met de fake merge, maar ik zou niet willen zeggen dat het voor herhaling vatbaar is.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #31 Gepost op: 5-04-2021, 11:52:56 »
Heidik is juist èèn van de interessantste winnaars ooit. Had hem graag in een all-stars seizoen gezien.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #32 Gepost op: 5-04-2021, 12:54:54 »
Heidik is juist èèn van de interessantste winnaars ooit. Had hem graag in een all-stars seizoen gezien.

Heidik is op zich een sterke winnaar qua spel, alleen karaktergewijs vind ik hem zeer onsympathiek.

Leuk weetje trouwens:

Robb Z. wou eerst als luxury item een football meebrengen. productie liet dat niet toe omdat Boston Rob dat in Marquesas al gedaan had en ze wouden geen 2 Robs op 2 seizoenen die hetzelfde meebrachten.

Toen wou Robb een pen en dagboek meebrengen, maar ook dacht mocht niet omdat Vecepia dit al deed en daardoor fallen comrades won (en de reden waarom dit nooit meer terug is gekeerd).

Robb had geen idee meer wat hij kon, productie vroeg om zaken te noemen die hij rond zich zag in de kamer en bij skateboard zeiden ze: ja, doen.!

Kortom, Robb moest een skateboard en was toch niet die idioot die ging skateboarden op zand.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2021, 13:31:49 door wouterv »
klaar voor de strijd

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #33 Gepost op: 21-12-2021, 04:54:52 »
Denk dat ik hier niet veel hoef toe te voegen. Het was een saai slecht seizoen. wel met een prachtige locatie. Maar de cast was saai buiten shi ann en Rob was de rest echt verschrikkelijk. herken ook niemand meer na 2 weken geleden dit gezien te hebben nou dan weet je het wel ::rofl:: De rest wordt leuker gelukkig.

Echt wouter ik dacht al waaarom ga je in godsnaam een skateboard meenemen naar een eiland, maar dit dus. wel raar dat hij iets niet mee mocht nemen omdat een andere rob het zelfde deed.
chipsverslaafde <3

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #34 Gepost op: 21-12-2021, 12:31:43 »
Denk dat ik hier niet veel hoef toe te voegen. Het was een saai slecht seizoen. wel met een prachtige locatie. Maar de cast was saai buiten shi ann en Rob was de rest echt verschrikkelijk. herken ook niemand meer na 2 weken geleden dit gezien te hebben nou dan weet je het wel ::rofl:: De rest wordt leuker gelukkig.

Echt wouter ik dacht al waaarom ga je in godsnaam een skateboard meenemen naar een eiland, maar dit dus. wel raar dat hij iets niet mee mocht nemen omdat een andere rob het zelfde deed.

Productie bepaalt veel hoor. Ik wil nog niet teveel spoilen maar productie bepaalt ook kledij en soms dragen spelers kledingstukken die zij normaal nooit dragen of niet aangepast zijn.

Maar voor de rest deel ik je mening, saai seizoen onsympathieke cast maar wel een sterke winnaar, die wel geholpen werd door zijn oud-kampgenoten. (hij wist dat hij 4 stemmen had, en deed dus geen moeite voor de andere 3 stemmen)

Helen verzon een leugen over Clay tegen Ted dat Clay rascistisch was geweest. Dit is nooit gebeurd maar Helen haatte Clay zo erg dat ze hem niet wou laten winnen.
Na het seizoen zei ze in de reünie dat ze spijt had Brian te stemmen  ::rofl::

Brian zelf had zelf ook veel geluk dat Ken niet alles zei wat die wist bij de FTC. Brian zou Ken blijkbaar benaderd hebben om Ted eruit te spelen omdat hij geen 2 zwarte winnaars na elkaar wou hebben, ervan uitgaande dat Ken als agent wel rascistisch zou zijn.

Maar niet elke agent is zo, dus Ken ging hier absoluut niet mee akkoord. Als hij dit had gezegd tijdens de finale had mogelijk Clay gewonnen.

Leuk detail: er gaat een gerucht dat Thailand eigenlijk het tweede seizoen is dat gefilmd is maar omdat productie zo ontevreden was, wouden ze dit niet uitzenden. Dit kan natuurlijk niet want

-De reactie die Ken kreeg toen hij zei dat die agent was in New York was overweldigend, want het was na 9/11. Het tweede seizoen zou gefilmd zijn voor 9/11 dus een meer koelere reactie geven
-Als productie ontevreden was, waarom zouden ze dit dan ooit uitzenden?
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 5: Thailand
« Reactie #35 Gepost op: 1-01-2022, 23:49:01 »
Denk dat ik hier niet veel hoef toe te voegen. Het was een saai slecht seizoen. wel met een prachtige locatie. Maar de cast was saai buiten shi ann en Rob was de rest echt verschrikkelijk. herken ook niemand meer na 2 weken geleden dit gezien te hebben nou dan weet je het wel ::rofl:: De rest wordt leuker gelukkig.

Echt wouter ik dacht al waaarom ga je in godsnaam een skateboard meenemen naar een eiland, maar dit dus. wel raar dat hij iets niet mee mocht nemen omdat een andere rob het zelfde deed.
Two B's dammit!  ::vergroot:: >:(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human