Auteur Topic: Survivor 29: San Juan del Sur  (gelezen 127507 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2014, 18:42:55 »
uhu algemeen bekend, je ligt achter Catshee ;D

Tsss, laat me. Ik ben gewoon niet zo snel van begrip ::schaam::

Is het dan ook al bekend hoe het precies gaat werken of niet?

Trouwens mijn vroege favorieten Josh, Wes, Keith en Val. Maar ik moet toegeven dat ik daarbij af ga op erg weinig :P

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2014, 18:50:49 »
Daar heb ik niet op gelet, ik dacht alleen 'oh awesome' maar toen heb ik niet verder gelezen omdat ik bang was voor spoilers over BvsW1 ;D

Die ik maar even heel snel moet gaan kijken nog ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #22 Gepost op: 23-09-2014, 09:47:32 »
Ik heb er eigenlijk niet zo veel zin in, maar het voelt ook zo raar om niet te gaan kijken ::rofl::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #23 Gepost op: 25-09-2014, 15:41:14 »
Bam, blindside. Goed begin, al had ik liever Dale zien gaan.

Mijn favoriet so far is Baylor denk ik en de homo in het blauwe team (Reed?). Maar daar komen er vast nog wel een aantal bij :)
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #24 Gepost op: 25-09-2014, 18:21:05 »
5 echtscheidingen ::rofl::

Ik ben blij dat Val deze eerste ronde heeft overleefd ondanks haar EI bezoek. Het lijkt me dat Jeremy niet gaat winnen, maar dat zei ik vorig seizoen ook van Tony :-X Ik ben wel enigszins benieuwd waarom Josh op Baylor stemde, hij lijkt me in ieder geval iemand die ver gaat komen.


Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #25 Gepost op: 25-09-2014, 21:09:31 »
Ik vind het eerlijk gezegd echt spijtig dat nadiya de eerste afvaller is :(
Wie zou er stoppen?
#teamamaimiljaarde

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #26 Gepost op: 26-09-2014, 13:43:52 »
Ik ga Nadiya niet echt missen. In de Amazing Race waren de Twinnies behoorlijk irritant. Aan de preview te zien, kan dit nog wel eens een heel interessant seizoen gaan worden. Ik heb nog geen favoriet, maar was wel blij Val niet meteen werd weggestemd.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #27 Gepost op: 27-09-2014, 18:24:18 »
Die stem van Josh op Baylor wil ik ook meer van weten  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #28 Gepost op: 28-09-2014, 14:43:36 »
Waar kijken jullie/downloaden jullie?

De nieuwsgroepen die ik gebruiken willen de aflevering maar tot 98% downloaden en dan stopt het. Ik ben zelfs terug gevallen op Mirc, maar daar duurt het ZEVEN UUR om het binnen te krijgen.  ::oink::

Dus als iemand tips heeft, laat maar komen!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #29 Gepost op: 28-09-2014, 14:51:52 »
Ik kijk via:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Werkt prima  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #30 Gepost op: 28-09-2014, 15:23:41 »
Goed begin, ik heb het andere blood vs water seizoen nog niet gezien. Maar ik denk dat ik me wel een beetje ga irriteren aan al het gejank om het hele loved ones idee enz.

Nadiya eruit is prima, was ook niet erg slim om naar Josh te verwijzen als "one of the girls". Blij dat Val er nog inzit, die komt erg sympathiek over ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #31 Gepost op: 28-09-2014, 23:38:08 »
Denk niet dat ik Nadiya ga missen, favoriete duo tot nu toe Jeremy en Val en John is stom.

Waarom stemde Josh in godsnaam op Baylor?

Edit: oh en de opening credits moeten gewoon weer geheel getoond worden voortaan, niet een verkorte versie en al helemaal niet gewoon niks ::)
« Laatst bewerkt op: 29-09-2014, 00:19:38 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #32 Gepost op: 1-10-2014, 08:47:50 »
Blij voor Val dat ze na exile niet meteen naar huis moest. Voor de rest vind ik het nog wat vroeg om iets over te zeggen. Josh zijn stem op Baylor viel wel op. Ik denk omdat hij wist dat Baylor op Nadiya zou stemmen en dat duidelijk wou maken aan de rest van de vrouwen.
De preview voor volgende week vond ik een zware teleurstelling, een en al spoiler-alert!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #33 Gepost op: 2-10-2014, 17:32:34 »
Zoveel belabberde gameplay ::rofl:: Maar op zich wel aardige TV ::jaja::

Jammer dat Val weg is, maar de hele dubbele HII leugen met het wel heel erg overduidelijk weglopen met John hielp niet echt. Verder was het ook niet slim van John om Val te proberen te houden door haar snode plannetjes te delen :P Hij had denk ik veel beter Jaclyn of Baylor kunnen targeten (liefst Jaclyn want die is nogal saai :-X). Josh mag ik wel, ik denk ook dat hij last minute ipv een 3-3 split er een 4-2 split van heeft gemaakt. Dat was wel slim, hoewel zijn hele Baylor stem zowel slecht in executie als in resultaat was :P Ook denk ik dat Baylor een grote fout heeft gemaakt vorige keer door niet met de meisjes maar met de jongens te stemmen.

Ik mag Josh dus wel. Andere favorieten zijn Julie, Drew (wat een idioot ::bravo:: ("GO JOSH!" "Josh is not on our team" ::rofl::), John (niet Rocker), Alec en Val was een favoriet maar ze is nu weg :( Oh en ik hoop dat John Rocker d'r binnenkort uitgaat, want ik ben bang dat het hele racisme gebeuren een rol gaat spelen. En hoewel drama goed is, is racisme alleen maar oncomfortabel om naar te kijken :-\\

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #34 Gepost op: 2-10-2014, 17:40:14 »
Jeej, Baylor blijft nog even. ::bravo:: Al zal ze niet blij zijn dat men haar gebruikt heeft als back-up. Ben benieuwd of ze samen met Jaclyn nog iets kan aanrichten tegen de mannen? Misschien met Dale en Josh bijvoorbeeld.

Maar eigenlijk ben ik vooral pro team blauw. Ik vind Natalie best leuk, kende haar niet van TAR (zover ben ik nog niet) en kan me voorstellen dat ze daarin ultieme Villains ofzo waren, maar dat ze hier zo brak vanwege haar zusje vind ik wel mooi. Drew de beunhaas inderdaad ::rofl:: Julie die haar topsporter verslaat, die vervolgens ook nog eens zijn duel bij de immuniteitsproef verloor ;D Reed (mooi lichaam ;D ), Kelley, allemaal leuk ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #35 Gepost op: 2-10-2014, 18:38:16 »
Val :\'(

Niet dat ze het niet aan zichzelf te danken had hoor ::zwaai::

Leuke proeven, Julie die John verslaat, Missy die zich Baylor voorstelt als een van haar exen en haar binnen 1 seconde een tand door de lip slaat ;D, Drew die voor Josh root ::rofl::

Wel stom dat John nu de idol heeft, die moeten ze maar even heel gauw gaan blindsiden ::zwaai::

Favorieten zijn nu Missy, Baylor, Jeremy, Julie en Josh denk ik. Of zo. Drew en Alec heb ik nog te weinig van gezien om daar iets van te vinden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #36 Gepost op: 3-10-2014, 13:48:42 »
Jammer dat Val eruit is. Maar wel volkomen terecht. Echt een domme zet met dat bluffen over de idol. 

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #37 Gepost op: 4-10-2014, 14:23:44 »
Val :(, inderdaad domme move maar nog steeds jammer.

Nieuwe favoriet is Julie ::bravo::. Haar man verslaan in een duel lol.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #38 Gepost op: 5-10-2014, 03:53:25 »
Mijn god, stel je voor dat je moeder je lip open slaat op nationale, wat zeg ik, internationale televisie! Je zakt door de grond van schaamte!  ;D

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #39 Gepost op: 8-10-2014, 09:39:30 »
Het was wel duidelijk dat het vuur eruit was bij Missy nadat ze was geschrokken dat ze haar dochter echt had verwond. Zonder al te veel tegenstribbelen liet ze zich door haar dochter het water in duwen.