Auteur Topic: Survivor 29: San Juan del Sur  (gelezen 128104 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #40 Gepost op: 9-10-2014, 10:33:27 »
Toch jammer, nu missen we een heel stuk drama.

Pretty boring cast so far..

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #41 Gepost op: 9-10-2014, 13:01:58 »
Yay Baylor ;D

Blij dat John eruit is, vond het niet aangenaam om naar hem te kijken... Hoop wel nu snel meer te gaan zien van Hunahpu, maar met de vooruitblik lijkt dat misschien wel te gaan gebeuren ::ok::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #42 Gepost op: 9-10-2014, 15:23:39 »
Hoewel John niet echt veel heeft gedaan wat echt oncomfortabel was om naar te kijken, blijft het hele homofoob racist verhaal dat wel en verder heb ik het niet echt op de ex-topsporter die mee doet aan survivor verhaallijn.

Ik hoop alleen niet dat dit catastrofaal gaat worden voor Julie, mogelijk heeft het feit dat John eruit is gestemd haar wel geholpen ;D

Drew blijft een koning ::rofl:: En zo te zien gaat hij zich volgende week verder ontpoppen :P

Baylor is verder wel leuk, ze probeerde te minste wat te scrambelen dus dat is altijd goed. Jaclyn of Dale graag next in het oranje kamp. De andere mag ik op zich wel.

Blauwe team erger ik me aan Jeremy, ik snap niet echt de hele fascinatie van de editor met hem. Hoewel deze keer natuurlijk zijn loved-one eruit was gestemd en hij die hele deal met John had. Maar ik hoop eigenlijk dat hij vrij snel gaat. Zie toch liever de vrouwen (en Drew :P) ver komen bij het blauwe kamp.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #43 Gepost op: 9-10-2014, 19:35:03 »
Alec en Drew  ::niet-ok::
Twinnie dat overblijft  ::ok::
#teamamaimiljaarde

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #44 Gepost op: 10-10-2014, 09:41:38 »
John was dus echt zo dom als hij eruit zag...al sierde het hem wel dat hij zich publiekelijk excuseerde bij Jeremy vond ik, wel jammer voor zijn vrouw Julie hoe het allemaal uitdraaide.
Bij Coyopa is duidelijk dat alles via Josh gaat, Baylor doet haar best maar zal denk ik altijd een stap achter liggen en door hem gebruikt worden. Wes heeft denk ik een goeie zet gedaan door Josh naar exile te sturen met vader Keith, kwestie van na de merge...
Hunahpu daarentegen valt nog moeilijk in te schatten al verwacht ik wel nog wat van Missy, Keith en Reed. Afro-amerikanen Jeremy en Natalie zijn wat opgefokt geraakt door de commotie, wat nog tegen hen zal werken denk ik.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #45 Gepost op: 10-10-2014, 11:58:14 »
Wat een idioot die John ::rofl::

Nieuw record voor grootste aantal domme moves in 1 aflevering?

Blij dat ie weg is ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #46 Gepost op: 11-10-2014, 16:05:45 »
Blij dat John eruit is. Ook beter voor zijn vriendin, want nu is er weinig noodzaak meer om haar eruit te stemmen. Wel sneu voor haar die hele situatie. Dat gezicht ook toen ie al die stemmen kreeg.  ::rofl:: Ik hou van blindsides. Daar zit je dan met je immunity idol op zak.  ;D

Drew is zo iemand you love to hate. Zo eentje waarmee je echt niet op een eiland wil zitten, maar die ontzettend vermakelijk is om naar te kijken. Benieuwd naar volgende week.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #47 Gepost op: 12-10-2014, 21:11:48 »
 ::zwaai:: John

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #48 Gepost op: 16-10-2014, 12:54:46 »
Eindelijk eens een beter beeld over Hunahpu...maar wat een nietsnut toch die Drew! Blij dat ie weg is. Goeie keuze van Jeremy om mee te gaan met de vrouwen, de mannen zijn echt stuk voor stuk een zootje ongeregeld... Meest onder controle hebbende lijkt me Missy al moet ik zeggen dat ik Kelley heb onderschat.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #49 Gepost op: 16-10-2014, 14:05:10 »
Bam! Mooie aflevering ::jaja::

En heel slim van de Hunahpu-vrouwen om te beseffen dat vier stemmen zomaar genoeg kon zijn nu iedereen wat anders wil. Favorieten bij blauw zijn nu toch wel Nathalie, Kelley en toch ook Reed al hebben we die weinig gezien :) Oh en Missy en Julie eigenlijk ook wel.
Nieky grab a life vest!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #50 Gepost op: 16-10-2014, 14:37:59 »
Ehh.. ik heb dit nog nooit eerder gezegd, maar.. Wat wordt er frustrerend slecht en onnozel gespeeld! Komaaaan.. so far niet mijn seizoen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #51 Gepost op: 16-10-2014, 14:59:50 »
Bam! Mooie aflevering ::jaja::

En heel slim van de Hunahpu-vrouwen om te beseffen dat vier stemmen zomaar genoeg kon zijn nu iedereen wat anders wil. Favorieten bij blauw zijn nu toch wel Nathalie, Kelley en toch ook Reed al hebben we die weinig gezien :) Oh en Missy en Julie eigenlijk ook wel.

Ze hadden ook Jeremy volgens mij, slim van hem om met de vrouwen mee te stemmen  ::jaja::
En Drew is toch wel een van de grootste idioten die dit spel ooit gespeeld heeft,
waarom ziet hij Kelley als een bedreiging  ???, alleen omdat Kelley 28 seizoenen meer heeft gezien als Drew zelf?
Dat Jon Julie eruit wilde omdat hij de koppels in het spel in de meerderheid wilde houden was eigenlijk erg slim van hem, alleen de uitvoering was wat minder...

Ehh.. ik heb dit nog nooit eerder gezegd, maar.. Wat wordt er frustrerend slecht en onnozel gespeeld! Komaaaan.. so far niet mijn seizoen.

Het spel wordt zeker niet slim gespeeld door de meerderheid van de deelnemers en ik begin me er inmiddels ook wel erg aan te irriteren  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #52 Gepost op: 16-10-2014, 15:26:24 »
Dat Jon Julie eruit wilde omdat hij de koppels in het spel in de meerderheid wilde houden was eigenlijk erg slim van hem, alleen de uitvoering was wat minder...

Ja, vervolgens stemt hij zelf niet eens op haar maar compleet random op Keith? :P

Ehh.. ik heb dit nog nooit eerder gezegd, maar.. Wat wordt er frustrerend slecht en onnozel gespeeld! Komaaaan.. so far niet mijn seizoen.

Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe de één na de ander selfdestruct. Zo blijven wel de sterkere en slimmere spelers over, die nu nog wijselijk hun mond houden. Maar ik zie een aantal vrouwen wel slim spelen en een Josh en een Reed, of zelfs een Keith ook ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #53 Gepost op: 16-10-2014, 15:40:16 »
Ja, vervolgens stemt hij zelf niet eens op haar maar compleet random op Keith? :P

Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe de één na de ander selfdestruct. Zo blijven wel de sterkere en slimmere spelers over, die nu nog wijselijk hun mond houden. Maar ik zie een aantal vrouwen wel slim spelen en een Josh en een Reed, of zelfs een Keith ook ::jaja::

Inderdaad, ik dacht eerst dat dat jeremy was maar idd Jon  ;D
Keith vond ik niet heel slim hoor, dat hij iedereen vertelde dat jeremy de idol had  :P
Pakte niet heel goed voor hem uit want nu is ie on the outs.

Ben benieuwd wat er na de tribeswitch gaat gebeuren.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #54 Gepost op: 16-10-2014, 16:03:34 »
Ehh.. ik heb dit nog nooit eerder gezegd, maar.. Wat wordt er frustrerend slecht en onnozel gespeeld! Komaaaan.. so far niet mijn seizoen.

Idd! Expeditie Robinson is dit jaar interessanter  :)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #55 Gepost op: 16-10-2014, 16:07:25 »
Ben benieuwd wat er na de tribeswitch gaat gebeuren.

Iets om naar uit te kijken! Ik verwacht geen merge maar een mix met dus herenigde koppels wat het alleen maar interessanter kan maken  ;)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #56 Gepost op: 16-10-2014, 17:29:24 »
Wtf Drew ::rofl::

Vergeleken met hem was John Rocker echt een mastermind.

Ik vind het juist wel grappig dat iedereen zo dom is, maar ben wel bang dat dat er straks tot gaat leiden dat de saaie types die nooit iets doen tot het eind overblijven :-\\ Dit seizoen gaat niet de slimste maar de minst domme speler winnen.

Wel beste aflevering tot nu toe ::jaja::
Favorieten zijn nu Jeremy, Natalie, Missy, Baylor en Josh ::joehoe::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #57 Gepost op: 16-10-2014, 19:35:26 »
Keith, Kelley, Natalie, Reed, Josh, Jon zijn de enige die iet ofwat verstand hebben meegekregen van hun ouders, dit zijn ook mijn favorieten :D
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #58 Gepost op: 17-10-2014, 02:44:49 »
lol, vanaf het moment dat Drew opeens zo "braggy" in beeld kwam was het al duidelijk dat ie nog wel eens heel erg op z'n bek zou kunnen gaan :P. Wat een slechte speler zeg pfff...

Favorieten: Natalie, Reed, Julie
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #59 Gepost op: 17-10-2014, 11:55:20 »
Ik had al zo'n vermoeden dat Drew eruit zou gaan, toen hij in de biecht zat te vertellen hoe slim hij was en hoe sterk en hoe hij alles bepaalde. Wel lekker, vergooi je de challenge om zo van de vrouwen af te komen, vlieg je er vervolgens zelf uit.  ::rofl::