Auteur Topic: Survivor 28: Cagayan  (gelezen 153102 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #40 Gepost op: 5-03-2014, 18:03:57 »
Ohw op de wikisite staat al gespoilerd wie de afvaller is daarom dacht ik dat er al een aflevering uitgezonden was
#teamamaimiljaarde

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #41 Gepost op: 5-03-2014, 18:13:39 »
Dat is vreemd, want volgens de engels Wikisite staat dat de aflevering op 5 maart is. en dat is vandaag
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #42 Gepost op: 5-03-2014, 18:17:21 »
Er zijn zelfs al twee afvallers gespoillerd
#teamamaimiljaarde

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #43 Gepost op: 5-03-2014, 18:18:22 »
Niet vertellen wie he?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #44 Gepost op: 5-03-2014, 18:31:36 »
Er zijn zelfs al twee afvallers gespoillerd

Vorige week is aflevering 1 al geweest.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dus ik neem aan dat je die bedoeld.
Aflevering 2 is waarschijnlijk voor ons morgen te bekijken aangezien hij vanavond in de VS word uitgezonden.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #45 Gepost op: 5-03-2014, 19:53:18 »
Er zijn zelfs al twee afvallers gespoillerd

Het was een lange eerste aflevering met 2 TC's en dus 2 afvallers  :-)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #46 Gepost op: 5-03-2014, 19:58:01 »
Ja maar ik vind de aflevering niet online :D
#teamamaimiljaarde

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #47 Gepost op: 5-03-2014, 20:00:21 »
Ik kijk ze normaal altijd hier:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2014, 20:03:05 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #48 Gepost op: 5-03-2014, 20:03:50 »
ik kijk het altijd via
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #49 Gepost op: 5-03-2014, 21:27:45 »
Ja maar ik vind de aflevering niet online :D

Ik download deze altijd met een torrent, na de uitzending komen ze redelijk snel online.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #50 Gepost op: 6-03-2014, 11:03:34 »
Aflevering 2 was iets minder spectaculair dan de vorige, maar eindelijk komen de leden van beauty iets meer in beeld. Ik heb nog steeds moeite om die dames van dat team uit elkaar te houden.

Het lijkt erop dat lj nog het minste van allen aan het overleggen is. Maar zijn positie lijkt nog wel even safe.

Uit de preview van volgende werk maak ik op dat alliantie copsrus geen lang leven heeft. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zij zich zo zou opwinden over de basketballer ( die deze hele aflevering niks gezegd heeft)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #51 Gepost op: 6-03-2014, 11:58:19 »
Waarschijnlijk omdat ie als aflevering 3 te vinden is, omdat ze de premiere een dubbele aflevering hadden  ;)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #52 Gepost op: 6-03-2014, 15:20:57 »
Weer een sterke TC maar het was waarschijnlijk entertainender geweest voor zowel deze aflevering als de toekomstige afleveringen als Jeremiah voor Alexis had gestemd. Ook erg jammer dat ze Brice weg hebben gestemd, ik vond hem toch wel erg grappig.

Brains tribe blijft mijn favoriete groep (de dames zijn alle drie geweldig, Spencer is meh).

Betreffende brawn weet ik het nog niet. Tony is maar een irritant figuur dat toch niet gaat winnen en de enige andere die echt aandacht krijgt is Sarah. Hopelijk word Tony gewoon geblindside volgende week en krijgen we wat meer te zien van de andere vier.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #53 Gepost op: 6-03-2014, 19:36:11 »
Gelukkig winnen de brains voor een keer immunity, anders was de spanning er toch wel wat af.
Jammer dat bij de beauties Jeremiah op Brice stemde, het zal er daar nu een stuk minder tactisch aan toe gaan denk ik. Het wordt wel uitkijken naar Morgan die op zoek gaat naar de HII die al weg is, altijd grappig  ::tandpastasmiley::
Bij de brawns vind ik dat Sarah zich (op het eerste zicht) makkelijk laat inpakken door Tony. Eerst ontkennen en dan later komen vertellen dat hij een politieverleden heeft zou toch voor argwaan moeten zorgen.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #54 Gepost op: 6-03-2014, 21:04:08 »
Tony ontbeert subtiliteit en strategisch inzicht, hij wil zijn concurrenten zo graag een paar stappen voor zijn dat hij vergeet een sterke basis te bouwen van waaruit hij met een gedegen verdediging kan strijden. Als Sarah puur op de feiten afgaat in plaats van de warme gevoelens die ze voor de politiemacht koestert dan is het evident dat Tony zijn politiepak thuis heeft laten liggen. De keiharde ontkenning van Tony die volgde op het hevige aandringen van Sarah heeft na enige bedenktijd plaats gemaakt voor een bevestiging. Doortrapt maar ook doorzichtig als je het mij vraagt, een poging tot oprechtheid die juist argwaan wekt. Temeer er geen duidelijke uitleg volgde op de oorspronkelijke ontkenning en het ‘waarom’ achter de bekentenis. De rode vlag had omhoog moeten gaan bij Sarah, in haar enthousiasme had ze echter enkel oog voor de scherpte en juistheid van haar eigen instincten. Ze was blij dat ze een politie-medestander had gevonden in de sociale woestenij van Survivor, vertrouwdheid in het vreemde. Ik ben benieuwd of haar instinctieve vermogens haar de volgende aflevering de juiste kant op gaan sturen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #55 Gepost op: 7-03-2014, 15:09:27 »
Tijdens dat stukje waar team Brains oefende met water naar elkaar gooien wordt An der Schönen Blauwen Donou eronder gemonteerd. Is er ooit eerder muziek die niet van Survivor zelf komt gebruikt?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #56 Gepost op: 13-03-2014, 11:11:39 »
Eindelijk..

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #57 Gepost op: 13-03-2014, 15:45:18 »
Inderdaad, gelukkig maar.
Ik ben echt voor Spencer op het moment.
En ook nice dat Tony in een goeie alliance zit nu, hij is ook leuk  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #58 Gepost op: 13-03-2014, 17:44:30 »
Spencer is tot nu toe minder arrogant dan ik op basis van zijn pre-show interview meende in te kunnen schatten. Al speelt de machteloze toestand waarin hij zich voortdurend bevindt ongetwijfeld een rol bij zijn huidige houding ten opzichte van het spel en de andere kandidaten. Voor de komende tijd is hij in ieder geval een interessante underdog (evenals Latasha). Sarah heeft het verkeerde spoor gekozen en tast daardoor volledig in het duister, als ze ooit de weg terug gaat vinden dan zal iemand anders haar eerst een zaklamp moeten aanreiken. Tony is heerlijk enthousiast maar daardoor ook ietwat lachwekkend. Hij praat en beweegt te snel en te veel, hij straalt daardoor boven alles gevaar en disloyaliteit uit.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #59 Gepost op: 13-03-2014, 22:07:58 »
Eigenlijk vond ik het maar een logische keuze om J'tia weg te stemmen. Stel dat er geen merge is en ze verliezen de volgende IC (grote kans) dan moet ze toch gaan en blijven ze nog met 2 over. De keuze was dus eerder of ze met 2 of met 3 maar een merge wilden, vind ik.