Auteur Topic: Survivor 28: Cagayan  (gelezen 153104 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #200 Gepost op: 29-12-2015, 20:08:47 »
Ik ben dit seizoen aan het terug zien. Wat een geweldig seizoen is dit toch  ::bravo::
Er zijn ook zoveel mensen die ik wil terug zien uit dit seizoen: alle vrouwelijke beauty's, j'tia , Sarah,...

en ik Tony niet uitstaan...  ::ohno::

en ik ben verliefd op jefra  ::rofl:: ::love::
#teamamaimiljaarde

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #201 Gepost op: 18-02-2020, 20:38:59 »
Wat een heerlijk seizoen was dit  ::bravo::

J'tia, Kass, Trish  ::rofl:: ::bravo::

En Morgan was ook geweldig, echt ontzettend lief en dan ineens een bitch, fantastisch  ::bravo::

Tony vond ik vreselijk, Woo was gewoon ontzettend dom en maakte de compleet verkeerde keuze  ::rofl:: hoe kan je nou Kass niet meenemen naar de F2? Alsof die kans maakte  ::rofl::

Echt bijna de helft van de cast hoop ik nog eens terug te zien  ::jaja:: (wat inmiddels al bijna gebeurd is).
Frankje Lapi

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #202 Gepost op: 22-03-2020, 20:47:33 »
Dit was het eerste seizoen van Survivor dat ik heb gezien, en wat heb ik ervan genoten. ::bravo::

Spelers die ik heel leuk vond waren vooral Spencer ( ::bravo:: ::love::) en Tasha. En Brice had verder mogen komen wat mij betreft.

Ik vond eigenlijk alleen J’Tia onuitstaanbaar. Wonderbaarlijk dat ze het twee Tribal Councils heeft overleefd :P

Mijn volgende seizoen wordt denk ik Millennials vs Gen X.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #203 Gepost op: 5-04-2021, 00:38:19 »
Gezien de f2 is het zeer terecht dat Tonny won, maar ik vind dat Spencer ook een hele goede winnaar was geweest. Hij heeft in mijn ogen harder moeten werken om hoog te eindigen terwijl Tony met meer gemak in de f2 is terecht gekomen. Had hij minder gedaan had hij misschien niet gewonnen, maar was hij zeker wel hoog geeindigt.
Ik snap trouwens niet dat mensen woo zouden laten winnen tegenover kass. Kass was verschrikkelijk, maar de overwinning verdiende ze wel meer dan woo.

@Vieffan: check ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #204 Gepost op: 5-04-2021, 11:10:30 »
J'Tia  ::love::
Frankje Lapi

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #205 Gepost op: 6-04-2021, 22:39:34 »
@Vieffan: check ::ok::

haha. Ik had het inderdaad ook gezien. Bij S29 zag ik zo snel niks dus daar ben ik begonnen. Ik zag alleen dat ik zei dat ik die twinnies zwaar irritant vond en daarom TAR niet meer keek en blijkbaar was dat ook een goede reden om niet aan Survivor toen te beginnen.
Inmiddels bij Ep 5 van dat seizoen