Auteur Topic: Survivor 28: Cagayan  (gelezen 153359 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #160 Gepost op: 16-05-2014, 16:30:34 »
Hmm.. boot die aankomt. Iemand die tegen Spencer roept: "Jump!". Kass die tegen iemand zegt: "Do you want me to come out here and be your momma, or do you want me to come out here and win?". Tony die huilt.

Daarom dacht ik het  :P

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #161 Gepost op: 16-05-2014, 17:46:36 »
Hmm.. boot die aankomt. Iemand die tegen Spencer roept: "Jump!". Kass die tegen iemand zegt: "Do you want me to come out here and be your momma, or do you want me to come out here and win?". Tony die huilt.

Daarom dacht ik het  :P

Is ook mijn gedacht.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #162 Gepost op: 16-05-2014, 19:27:55 »
Dat lijkt inderdaad op een Loved ones opdracht  :P
Had niet zo goed opgelet tijdens de preview dus ik zal het wel gemist hebben.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #163 Gepost op: 16-05-2014, 20:01:10 »
Jeff Probst zit nu al voor de 3e keer in Two hand a half man en hij is steeds halfnaakt  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #164 Gepost op: 17-05-2014, 08:53:53 »
Jeff Probst zit nu al voor de 3e keer in Two hand a half man en hij is steeds halfnaakt  ::rofl::

Onlangs verscheen hij ook in een aflevering van The Simpsons!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #165 Gepost op: 17-05-2014, 17:21:18 »
Kass  ::ohno::
Elke keer als ik denk dat we haar laagste momenten gehad hebben weet ze zich weer te overtreffen. Jammer dat ze juist hierdoor de ideale persoon is om naar het einde te slepen en zo mogelijk tweede of derde eindigt.

Jeuj dat er weer eens een Final 2 is. Al maakt dat Spencer's kansen om te winnen wel lastiger.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #166 Gepost op: 22-05-2014, 12:30:26 »
Geweldig seizoen, spijtig van de finale. Had liever Kass vs Tony gezien. Cop vs Judge  :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #167 Gepost op: 22-05-2014, 13:55:15 »
Geweldig seizoen! Seizoen nummertje 28, still going strong! Misschien wel een top 5 seizoen, wat mij betreft.

Blij met de winnaar, maar favoriete speler dit seizoen was Spencer  ;D

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #168 Gepost op: 22-05-2014, 17:48:57 »
Ik was voor Kass ;D
Nieky grab a life vest!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #169 Gepost op: 22-05-2014, 17:57:50 »
Geweldig seizoen! Zeer terechte winnaar, de enige die dit seizoen echt moves heeft gemaakt. Ja en Kass, maar die moves waren vrij belabberd. Leuke Final 2 ook en ik kan niet wachten op het volgende seizoen  ::bravo:: ::joehoe::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #170 Gepost op: 22-05-2014, 18:45:52 »
Yeahhh Tony!!!
Jammer dat Spencer niet gewonnen heeft, maar achteraf gezien is het eigenlijk nog beter dat Tony heeft gewonnen.
Die maakte elke aflevering een move en won, dus toekomstige deelnemers weten dat je zo kan winnen en gaan het ook doen.  ::ok::

Ik was toch wel even bang dat Woo ging winnen na die boze jury (vooral Trish).
Zou de speech van Spencer er veel mee te maken gehad hebben dat Tony gewonnen heeft?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #171 Gepost op: 22-05-2014, 22:41:16 »
Gezien de f2 is het zeer terecht dat Tonny won, maar ik vind dat Spencer ook een hele goede winnaar was geweest. Hij heeft in mijn ogen harder moeten werken om hoog te eindigen terwijl Tony met meer gemak in de f2 is terecht gekomen. Had hij minder gedaan had hij misschien niet gewonnen, maar was hij zeker wel hoog geeindigt.
Ik snap trouwens niet dat mensen woo zouden laten winnen tegenover kass. Kass was verschrikkelijk, maar de overwinning verdiende ze wel meer dan woo.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #172 Gepost op: 22-05-2014, 22:43:22 »
Gezien de f2 is het zeer terecht dat Tonny won, maar ik vind dat Spencer ook een hele goede winnaar was geweest. Hij heeft in mijn ogen harder moeten werken om hoog te eindigen terwijl Tony met meer gemak in de f2 is terecht gekomen. Had hij minder gedaan had hij misschien niet gewonnen, maar was hij zeker wel hoog geeindigt.
Ik snap trouwens niet dat mensen woo zouden laten winnen tegenover kass. Kass was verschrikkelijk, maar de overwinning verdiende ze wel meer dan woo.

Kass was blijkbaar erg gehaat door de jury.
Ze verdiende het inderdaad meer dan Woo, maar niet zóveel meer dat het het waard was voor de jury om iemand die ze haten te laten winnen tegenover iemand die ze mogen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #173 Gepost op: 22-05-2014, 23:31:50 »
Woo deed wel heel cool tijden de reunion.. maar hij moet toch wel ziek zijn van die keuze van een miljoen dollar.



Een miljoen dollar.. wauwie.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #174 Gepost op: 22-05-2014, 23:42:48 »
Hmmm, dit seizoen heeft me niet echt kunnen bekoren helaas :-\\

Het had zijn momenten en was zeker onvoorspelbaar, maar voor mij miste het toch wat.

Misschien was het dat BBCAN 2 tegelijk was en dat zo'n sterke cast had, ik vond de Cagayan cast niet echt geweldig. Spencer, Tony en Kass werden een beetje op ons geforceerd en Spencer werd erger met de minuut. Hij is zo saai en verder heb ik een hekel aan de goldenboy fanboy pure-strateeg edit en iemand die zichzelf en het spel zo serieus neemt. Hij moest het puur hebben van gameplay en helaas was het voor mij niet echt van de entertainende variant. Tony was op zich oké maar had op een gegeven moment toch last van overexposure en Kass ging van entertainend naar irritant. Ik denk dat het veel zegt dat ik hoopte dat Woo (of all people, f'n Woo) als winnaar uit de bus zou komen.

Verder vind ik Tony een beetje een teleurstellende winnaar, hoewel z'n game niet gered hoefde te worden door al zijn idols, speelde ze voor mijn gevoel nog steeds een te grote rol in zijn spel. Ook vond ik hem af en toe te paranoďde en aggresief vooral ook in gedachte houdend dat hij die speciale idol had (laat dat ding alsjeblieft niet volgend seizoen terugkomen (ik ben bang van wel)). Verder was een van de meest belangrijke moves voor zijn overwinning niet eens van hem. Als Trish Kass niet had overtuigd om te flippen, heb ik het idee dat het spel heel anders was afgelopen (Alhoewel:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
). Ik denk sws dat Trish een erg belangrijke rol heeft gespeeld in Tony's overwinning, met name op sociaal vlak.

Dus ondanks al zijn onvoorspelbaarheid laat Cagayan toch een beetje een wrang gevoel achter. De enige echt favorieten die ik aan het seizoen heb overgelaten zijn J'Tia (wat een trainwreck ::bravo::), Trish (die er helaas te vaak buiten beeld werd geperst door die eerder genoemde drie) en in mindere maten Tasha.

De finale was op zich wel goed, de Kass stem was schokkend, loved-ones was nieuw (opwarmertje voor BvsW II), afwisseling liveshow en finale vond ik minder, maakte het wat minder "episch" en natuurlijk wel echt een geweldige FTC. Jeffra (niet verwacht), Jeremiah (ook niet verwacht), Morgan (vind toch een manier om het over haar tieten te hebben :P) en Trish... Zeker verwacht, maar dit was echt goed. Niet Snakes and Rats (Sue, Borneo) maar wel echt super goed.

BvsW II, schijnbaar met newbies in Nicaragua. Ik ben benieuwd. Hopelijk weet BB16 het gat tussen nu en dat seizoen enigszins te dichten.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #175 Gepost op: 23-05-2014, 00:38:08 »
Ik vond het ook geen fantastisch seizoen moet ik zeggen. Het werd al gauw duidelijk dat Tony met z'n alliantie het einde zou gaan halen, dus ook de blindsides van Jefra en LJ vond ik niet zo schokkend. Het was vermakend, maar geen top 10 notering voor mij denk ik ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #176 Gepost op: 23-05-2014, 08:38:18 »
Ik vond het wel een goed seizoen. Vooral omdat er nu meer mensen dan normaal het spel speelden en niet alleen maar een beetje meeliftten. (Er waren meer mensen die het spel begrepen).
Ik denk wel dat de juiste heeft gewonnen (ik was van te voren bang dat hij de final2 niet zou halen omdat hij zijn bondgenoot_voor_altijd Trish eruit stemde. En als je bang bent dat iemand eruit gaat is dat een teken dat je wilt dat die wint :)
Ik had namelijk gedacht dat Woo Trish zou meenemen naar de F2 omdat dat volgens mij de meeste kans op winst gaf.

Ik ging er van te voren vanuit dat Trish voor Tony zou stemmen, maar haar final TBC speech was zo emotioneel rauw dat ik toch even ging twijfelen.
De enige oplossing die ik voor Tony zag na afloop van haar outburst was zeggen tegen Trish: Sorry, I love you.
Leuk om te zien trouwens dat het geen bittere jury was en ik vond het ook sympathiek dat Spencer het zo voor zijn grootste tegenstander opnam.

Deze vorm van Reunion show vind ik veel leuker dan de oude vorm. Het is net alsof het publiek meer meeleeft met de show. Mensen mogen ondertussen commentaar geven op de tussenstand (en ze weten net zoveel als jij als kijker). Het is alleen wel een beetje raar de manier waarop Jeff in de camera gaat schreeuwen.

Wat ik even gemist had: Wat had Jeff tegen Spencer zodat hij in de reunion zijn excuses moet aanbieden? Dat filmpje heb ik nooit gezien.

Er zijn best veel spelers van dit seizoen die ik (en zo te horen Jeff ook) graag terug wil zien in een All Stars aflevering. Maar die J'Tia (ondanks dat ze een paar vermakelijke dingen deed) hoef ik niet terug te zien. Zij is echt te dom om voor de duvel te dansen. Haar domheid bestaat vooral uit het feit dat ze niet inziet dat ze zelf een heleboel dingen niet kan.

En Kass is een lastig gevalletje. Ze is best slim, maar lijkt toch niet heel erg voor rede vatbaar. Ook geen sociale skills om het spel te winnen.

Spencer vond ik leuk, die snapte het spel door en door, was goed in proeven en populair bij de rest/publiek. Dit zou wel eens flink tegen hem kunnen werken als hij de volgende keer meedoet. Iedereen wil hem straks weg hebben. Je wilt hem niet tegen je, maar je wilt hem ook niet meenemen naar de finale. Ik denk dat het voor hem erg lastig wordt om ooit te gaan winnen. De enige manier zou dan zijn een meerderheidalliantie volledig controleren, maar hij heeft niet de (slechte) eigenschappen van Boston Rob dus dat gaat niet lukken.



Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #177 Gepost op: 23-05-2014, 08:39:19 »
Oh vind ik verrassend! Vond het juist een erg goed seizoen! Gaat aardig goed met survivor, na One World.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #178 Gepost op: 23-05-2014, 15:58:20 »
Oh vind ik verrassend! Vond het juist een erg goed seizoen! Gaat aardig goed met survivor, na One World.

En dat snap ik ook wel, aangezien dit seizoen zeer onvoorspelbaar was en heel veel goede momenten had. Echter als je geen fan van Spencer, Tony of Kass was, was het dit seizoen moeilijk om je in iemand anders te investeren en dat was wat ik miste dit seizoen. Een kandidaat die ik en leuk vond en waar we veel van te zien kregen.


Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #179 Gepost op: 23-05-2014, 22:04:55 »
En dat snap ik ook wel, aangezien dit seizoen zeer onvoorspelbaar was en heel veel goede momenten had. Echter als je geen fan van Spencer, Tony of Kass was, was het dit seizoen moeilijk om je in iemand anders te investeren en dat was wat ik miste dit seizoen. Een kandidaat die ik en leuk vond en waar we veel van te zien kregen.



Ik denk dat je anderzijds wel moet toegeven dat 3 tribes wel een nieuwe dimensie gaf aan het spel, niet?  :)