Auteur Topic: Survivor 28: Cagayan  (gelezen 153081 keer)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #140 Gepost op: 8-05-2014, 23:16:35 »
Dat vind ik nog steeds geen goede reden  ;)


Ok, maar voor de deelnemers daar toen in de jury was dat mss net wel de goeie reden :-) 

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #141 Gepost op: 8-05-2014, 23:17:52 »

Ok, maar voor de deelnemers daar toen in de jury was dat mss net wel de goeie reden :-) 


Dit.
Ik zou hem ook geen miljoen meer geven dan, ookal was hij de aardigste gast van de hele wereld.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #142 Gepost op: 9-05-2014, 08:51:56 »
Dit.
Ik zou hem ook geen miljoen meer geven dan, ookal was hij de aardigste gast van de hele wereld.

Maar het gaat helemaal niet om het miljoen, vind ik. Het gaat er om wie het beste spel heeft laten zien. Je geeft iemand de overwinning.. en ja, daar hoort dan 1 miljoen bij.


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #143 Gepost op: 9-05-2014, 12:21:01 »
Dar is ook zo, maar als je op iemand moet stemmen neem je dat toch mee in je besluit.
We zijn best wel of topic aan het gaan  :P
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #144 Gepost op: 9-05-2014, 12:38:48 »
Dar is ook zo, maar als je op iemand moet stemmen neem je dat toch mee in je besluit.
We zijn best wel of topic aan het gaan  :P

Nou ik zou het toch nauwelijks/niet in m'n besluit meenemen ;) Ik kijk naar het gespeelde spel.

Beetje off-topic ja  :P

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #145 Gepost op: 9-05-2014, 14:59:23 »
Nou ik zou het toch nauwelijks/niet in m'n besluit meenemen ;) Ik kijk naar het gespeelde spel.

Beetje off-topic ja  :P

Ik ben van mening dat iemand met geld minder te verliezen heeft en dus makkelijker risico kan nemen, met dus als gevolg dat het gespeelde spel anders is.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #146 Gepost op: 9-05-2014, 15:34:29 »
Er zijn genoeg spelers die gewoon vol voor de winst gaan, of ze nu rijk zijn of niet.

Natuurlijk heb je minder te verliezen.. maar als je 1 miljoen wil winnen moet je er ook gewoon hard voor gaan.
Als je je baan opzegt en daarna in het spel een beetje meeloopt, dan mag je jezelf gelukkig prijzen dat er een nare bittere jury zit.

Maar jullie stem zou toen dus naar Nathalie (zo heet ze toch?) gegaan zijn? Die van mij naar Russell, als dat nog niet duidelijk was  ;)

Wellicht heeft dit een apart topic nodig  ;)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #147 Gepost op: 9-05-2014, 15:39:47 »
Ik denk dat mijn stem ook naar Russell was gegaan, aangezien ik het spel heel erg respecteer ofzoiets  :P
Maar als Russell echt zo'n vreselijk persoon was als iedereen die met hem op een eiland heeft gezeten zegt, snap ik de jury wel goed en is dat een grote fout van Russells kant.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #148 Gepost op: 9-05-2014, 20:23:46 »
Eindelijk ben ik weer bij. Wat een super seizoen is dit!
Ik vind vrijwel iedereen leuk, veel fans van de show, veel "big moves" en onvoorspelbare afleveringen (en winnaar? Dacht dat LJ zou winnen na een paar afleveringen). :)

Jammer dat Tasha niet de challenge won, maar het was al een wonder dat ze zo lang met Spencer bleef overleven. Ik denk dat de challenges nu ook het enige is waardoor Spencer nog de finale kan halen. De rest moet toch weten dat ze nooit van Spencer kunnen winnen.

Spencer is mijn favoriet, maar ik ben ook tevreden als Trish, Tony of Woo wint, dus dit kan bijna niet misgaan.  ;D
Trish is misschien wat meer op de achtergrond, maar ze is vaak degene geweest die anderen wist te overtuigen om te flippen (Tony bij Cliff, Kass voor die spectaculaire eilandraad)
Tony is hilarisch en een super speler tegelijk. Ik ben ergens ook wel blij dat hij de speciale idol heeft omdat hij er onnodig moeilijk mee doet. Elk ander zou waarschijnlijk gewoon de idol laten zien en zeggen: "jongens, mij kun je toch niet wegstemmen".
Woo is gewoon een chill persoon. Niet per se erg strategisch, maar toch heeft hij ergens een gunfactor.

Kass is verschrikkelijk. Ze is zuur, arrogant en hypocriet (mensen dom noemen als ze willen flippen, terwijl ze het zelf wel doet). Gelukkig is de kans dat ze wint nogal klein.

Wat voor mij zeker is:
-Trish moet Tony nog wegkrijgen om te kunnen winnen.

Ik denk dat dit niet per se het geval hoeft te zijn. Ik denk eerder dat ze wint als ze met Tony en Kass overblijft, omdat ze socialer is dan de andere twee en ook meer cruciale moves heeft gemaakt dan Tony. Jefra en LJ stemmen sowieso op haar en in dit scenario Morgan en Sarah ook.

Maar jullie stem zou toen dus naar Nathalie (zo heet ze toch?) gegaan zijn? Die van mij naar Russell, als dat nog niet duidelijk was  ;)

Ik denk dat je dit moeilijk naar waarheid kunt zeggen omdat je niet met Natalie of Russell op een eiland hebt gezeten, maar slechts oordeelt als kijker die veel meer van Russell heeft gezien dan van Natalie.  ;)
Als Russell op me neerkijkt en Natalie tenminste aardig tegen me is (wat bij de meeste juryleden het geval leek te zijn), zou ik mijn stem aan Natalie geven. Misschien speelde Russell het strategisch beter, maar ik ga niet iemand belonen die geen respect aan me toont. Vooral niet als ik moe en hongerig ben :P

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #149 Gepost op: 9-05-2014, 20:31:07 »
Ik denk dat Spencer een grote kans heeft om te winnen vanwege zijn edit.
We zien veel te veel van hem voor een speler die het hele spel in de minderheid is en vlak voor de finale afvalt.
Daarom denk ik dat hij het gaat redden.

Trish zou wat haar game betreft goeie kans hebben om te winnen, maar als je naar de dit kijkt krijg ik weer het idee dat ze niet gaat winnen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #150 Gepost op: 9-05-2014, 22:12:56 »
Maar jullie stem zou toen dus naar Nathalie (zo heet ze toch?) gegaan zijn? Die van mij naar Russell, als dat nog niet duidelijk was  ;)

Wellicht heeft dit een apart topic nodig  ;)

Als toeschouwer zou ik zeker voor Russell stemmen, moest ik in die jury gezeten hebben weet ik het zo nog niet.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #151 Gepost op: 9-05-2014, 22:59:31 »
Ik denk dat dit niet per se het geval hoeft te zijn. Ik denk eerder dat ze wint als ze met Tony en Kass overblijft, omdat ze socialer is dan de andere twee en ook meer cruciale moves heeft gemaakt dan Tony. Jefra en LJ stemmen sowieso op haar en in dit scenario Morgan en Sarah ook.

Ik dacht eerder dat de jury gezien heeft dat Trish tot 2x toe door Tony buitenspel werd gezet en dat dan zomaar liet. Niet de beste indruk vind ik. Dat ze sociaal sterk is en enkele cruciale moves met betrekking tot een meerderheid vormen heeft gemaakt ga ik volledig mee akkoord.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #152 Gepost op: 12-05-2014, 12:01:42 »
Ik denk dat ik dit zowaar het leukste (in ieder geval 1 van de leukste) seasons tot nu toe vind!

Veel spelers die ook echt het spel spelen (Tony, Kass, Spencer. Tasha en Trish misschien ook wel maar wat minder zichtbaar).


Mijn oorspronkele voorspelling (Kass en Spencer in de finale) kan nog steeds gebeuren maar inmiddels gun ik het Kass niet echt meer.
Tony is echt geweldig. Spencer speelt ook goed. Trish en Woo zijn sympathiek.

Er zijn nog 2 TC's over right? Waarvan Tony alleen bij de eerste nog zijn idols kan spelen? Dan zou ik als ik hem was de normale idol geven aan degene die hem 'garandeert' mee te nemen naar de final 3. Want Tony zal nog 1 TC moeten overleven zonder idol en hij is nog niet echt een immunity challenge kampioen gebleken.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #153 Gepost op: 12-05-2014, 16:38:31 »
Als het goed is wordt het dit jaar een Final 2 dus nog 3 TC's waarvan Tony nog 1x gebruik kan maken van zijn idols.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #154 Gepost op: 15-05-2014, 14:26:15 »
Ik moest echt lachen tijdens TC  ::rofl:: Chaos!


Gogogogo Spencer!


(Edit: Nevermind  :P)
« Laatst bewerkt op: 15-05-2014, 14:35:56 door TheeZakje »

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #155 Gepost op: 15-05-2014, 20:57:26 »
Ik moest echt lachen tijdens TC  ::rofl:: Chaos!


Gogogogo Spencer!


(Edit: Nevermind  :P)

Tony zijn lama was geweldig!  ::tandpastasmiley::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #156 Gepost op: 15-05-2014, 21:35:04 »
Aan de reactie te zien van de jury toen Kass haar middelvinger opstak naar Trish kan die het ook wel schudden bij de FTC.

Ik weet eigenlijk niet of ik de edits nog wel eerlijk vindt naar de kijker toe. Ze laten steeds iets heel anders zien dan wat er werkelijk gaat gebeuren. Er werd ons geen enkele keer de indruk gewekt dat Tony op Trish wilde stemmen. Eén keer is nog wel leuk, maar om het nu week op week te doen.

Ik kan me zelfs voorstellen dat Tony er volgende 2 TC's achter komt dat hij deze week zijn normale idol aan Trish had moeten geven (die was hem trouw geweest tot haar laatste snik) en de ander zelf moeten houden just in case. Hiermee zijn kansen vergrotend om daadwerkelijk in de final te komen.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #157 Gepost op: 15-05-2014, 21:49:08 »
Aan de reactie te zien van de jury toen Kass haar middelvinger opstak naar Trish kan die het ook wel schudden bij de FTC.

Ik weet eigenlijk niet of ik de edits nog wel eerlijk vindt naar de kijker toe. Ze laten steeds iets heel anders zien dan wat er werkelijk gaat gebeuren. Er werd ons geen enkele keer de indruk gewekt dat Tony op Trish wilde stemmen. Eén keer is nog wel leuk, maar om het nu week op week te doen.

Ik kan me zelfs voorstellen dat Tony er volgende 2 TC's achter komt dat hij deze week zijn normale idol aan Trish had moeten geven (die was hem trouw geweest tot haar laatste snik) en de ander zelf moeten houden just in case. Hiermee zijn kansen vergrotend om daadwerkelijk in de final te komen.

Volledig gelijk, ik had het zelf nog niet door dat Tony op Trish had gestemd tot ik dit bericht las...  ???

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #158 Gepost op: 15-05-2014, 23:37:18 »
Tony wil nu dus net doen alsof hij die special idol nog mag gebruiken. Opzich een nice try. Eens zien of de rest er voor valt.

Blijkbaar volgende week nog de family visit (aan de preview te zien)? Best laat?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #159 Gepost op: 16-05-2014, 14:44:08 »
Hu? Ik zag niet aan de preview dat er een family visit zou komen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.