Auteur Topic: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)  (gelezen 76642 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #40 Gepost op: 3-10-2013, 17:37:26 »
Ik ga ervan uit dat je Colton bedoelt? Misschien dat je er toch nog iets te weinig woorden aan vuil gemaakt hebt, waardoor er onduidelijkheid (bij mij) ontstaat :-)

Dat leek me heel logisch toch  ;) Met opzet geen naam er bij gezet omdat ik er vanuit ga dat iedereen weet wie ik bedoel en eigenlijk ga ik er ook vanuit dat iedereen er zo over denkt, hehe  :)

Maar nu alweer meer woorden er aan vuil gemaakt!

EDIT: Oké, ik wil er nog wel wat over kwijt  ;D Wil nog wel even zeggen dat Probst het lekker aanpakte! Bam!
« Laatst bewerkt op: 3-10-2013, 17:44:07 door TheeZakje »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #41 Gepost op: 3-10-2013, 18:12:36 »
Aras omschreef het probleem van Colton heel treffend, er wordt binnen zijn team niet gespeeld op een manier die Colton beheerst. De veteranen zijn ongevoelig voor zijn kinderlijke speltactieken. Colton zat daardoor in een lastig parket omdat hij zich erg moeilijk kan aanpassen (one trick pony van one world). Door op te geven vermijdt Colton te worden weggestemd en op een voor mij onnavolgbare wijze ziet hij dat als een soort overwinning. Gelukkig toonde Probst geen genade en maakte hij kenbaar dat Colton niet uit het juiste hout is gesneden waar het Survivor betreft.

De immuniteitsproef was simpel maar erg doeltreffend aangezien er allerlei verschillende emoties meespeelden bij de geliefden die tegen elkaar moesten strijden. Aras en Vytas bevochten eigenhandig gecreëerde demonen uit het verleden en gingen maar wat graag de strijd met elkaar aan, Laura wilde overduidelijk haar eigen vlees en bloed liever niet bevechten en al helemaal niet vernederen (ze hield zich volgens mij erg in) en Tina en Katie hadden geen enkele moeite met het scheiden van spel en realiteit. Een gevecht tussen Colton en Caleb is ons gelukkig bespaard gebleven. Colton had er waarschijnlijk één groot drama van gemaakt of was zonder noemenswaardige tegenstand het water in gedrukt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #42 Gepost op: 3-10-2013, 19:41:27 »
Tyson 3.0 is best leuk. Ik denk dat we voor het eerst in zijn drie seizoenen een meer serieuze kant van hem te zien krijgen. Ik dacht dat het lief was dat hij aan Rachel vroeg of ze plezier had gehad en het was ook wel mooi om wat emotie van zijn kant te zien. Verder blijft hij toch grappig met zijn cupcake riem ::rofl::

De Vytas-Aras verhaallijn blijft leuk en ze zijn dan ook wel favorieten voor mij (ook om te winnen). Vytas cheapshot was best geniaal en de broers blijven gewoon awesome.

Katie en Ciera vond ik trouwens erg zwak in de opdracht.

Ook ben ik blij dat we wat meer van Hayden te zien hebben gekregen, ik denk dat hij het echt heel goed kan doen. Vooral ook als een van de betere BB winnaars. Alleen jammer dat hij een van de saaiere BB-spelers is. Mensen als Will, Dan en Danielle R. waren naar mijn mening een stuk interessanter geweest om als eerste de oversteek te maken van BB naar survivor.

Verder was John eruit stemmen... dom. Ik snapte Brad totaal niet in zijn logica maar om heel eerlijk te zijn heeft John zijn idolclues ook niet slim gebruikt. Als iedereen weet dat je de clue hebt moet je hem gewoon delen (iig met de mensen in je alliantie). Had even de hoop dat Brad eruit gestemd zou worden, maar helaas het werd een gewone blindside en geen epische :P Het denk ik ook wel duidelijk dat Brad denkt dat hij de controle heeft maar ik heb het gevoel dat het meer bij Caleb en vooral Vytas en Hayden ligt.

Trouwens wel benieuwd wat John of Candice doen als ze een clue winnen, ik denk dat ze het niemand gunnen ::rofl::

Dan Colton... Ik vind het jammer, zeker van een returnee maar ben niet super verbaasd. Het was kinderachtig en ik denk dat het ook wel duidelijk is hoe weinig Colton van het spelletje begrijpt door te denken dat het spel niet gespeeld word in zijn kamp.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #43 Gepost op: 3-10-2013, 22:10:25 »
Vytas cheapshot was best geniaal en de broers blijven gewoon awesome.

Volgens Vytas is het als volgt verlopen: "That challenge was actually best of 3. The sneak attack was effective and I put him in the water. Aras came back and won 2. Proud of him!"

Ik had graag alle drie de rondes gezien :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #44 Gepost op: 3-10-2013, 22:19:17 »
Raar dat hij in een biecht zei dat hij na de cheapshot alsnog verloor.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #45 Gepost op: 3-10-2013, 22:31:25 »
Raar dat hij in een biecht zei dat hij na de cheapshot alsnog verloor.

Hij verloor daarna ook alsnog, alleen blijkbaar niet in dezelfde ronde maar in de twee opvolgende rondes.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #46 Gepost op: 4-10-2013, 10:20:45 »
Volgens Vytas is het als volgt verlopen: "That challenge was actually best of 3. The sneak attack was effective and I put him in the water. Aras came back and won 2. Proud of him!"

Ik had graag alle drie de rondes gezien :P

Wat raar dat ik bij het kijken naar de beelden dit helemaal niet door had. Ik zag wel dat er geknipt was, maar het leek me steeds wel hetzelfde gevecht.
Achteraf herinner ik me wel dat ik dacht waarom hebben die jonge meiden het over steeds weer moeten vechten? Ik dacht dat valt toch best mee, maar ze hebben dus vaker gevochten dan we hebben gezien.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #47 Gepost op: 8-10-2013, 14:36:52 »
Wel grappig.. Jeff zei dat hij One World een mislukt seizoen vond (dat lees ik wel vaker).
Toen bedacht ik me of dat ook zou blijken op dit forum. Wat zie ik?
De threads van S27, S26 en S25 staan helemaal boven in maar S24 (One World) staan 17 threads boven.
Misschien dat dat ook een teken is.

Ik had dit natuurlijk kunnen posten in de thread van One World, maar dan had ik meteen mijn eigen argument om zeep geholpen :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #48 Gepost op: 8-10-2013, 15:46:22 »
::rofl::
Ik vond het trouwens ook lichtelijk geweldig dat Jeff zo hard was tegen Colton en zei dat hij de vorige keer ook al had opgegeven xD. Bij mij was dit niet bekend, bij niemand dacht ik of wel?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #49 Gepost op: 8-10-2013, 15:50:11 »
Nee, dat van Colton kwam bij mij ook als een verrassing. Hij leek vorige keer toch behoorlijk ziek. Maar blijkbaar was dat dan gefaked ofzo? In elk geval wel geweldig hoe Jeff omging met deze opgave. Wat mis ik dat toch bij ER tegenwoordig.

Verder leek 't me nogal dom om John eruit te stemmen. Zoals Jeff al zei, het team wordt alleen maar zwakker. Het zou me zeer verbazen als ze volgende keer niet weer verliezen. Ik hoop dat ze dan wel Brad eruit stemmen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #50 Gepost op: 8-10-2013, 18:06:18 »
Ik vind Jeff tegen Colton ook een beetje redelijk helemaal super.
Je merkt toch wel dat Jeff net ietsje beter is als Dennis Weening.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #51 Gepost op: 8-10-2013, 20:20:57 »
Ik vind Jeff tegen Colton ook een beetje redelijk helemaal super.
Je merkt toch wel dat Jeff net ietsje beter is als Dennis Weening.

::rofl:: Dennis verdient het echt niet om presentator daar te zijn. Niet alleen vind ik hem niks als presentator in het algemeen maar daarnaast heeft hij zelf ER gespeeld en opgegeven. En dan ook nog eens met een debiele reden. Jeff is veel beter in presenteren en in de vragen stellen bij tribal. Go Jeff :)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #52 Gepost op: 10-10-2013, 11:16:36 »
Whoaaaaahhh! Een heerlijk onverwachtse wending! De macht groeide Brad overduidelijk boven het hoofd, hij verstuurde zoveel tegenstrijdige informatie dat zelfs zijn eigen alliantie hem begon te wantrouwen. Caleb ontving meerdere keren negatieve signalen, trok zijn conclusie en beraamde een machtsgreep. Vytas leek te genieten van de wending en Hayden raakte het overzicht kwijt, zijn vertwijfeling tijdens de tweede stemronde sprak boekdelen. Brad nam waardig afscheid en liet de deur naar verdere samenwerking openstaan, knap dat je daar op zo’n moment toe in staat bent. Alhoewel zijn spel gekenmerkt werd door fouten vond ik veel van de haat die hij kreeg op Redemption Island onterecht. Hayden, Vytas en Caleb kozen er wijselijk voor om zich op de achtergrond te houden maar zijn net zo verantwoordelijk als Brad voor de richting die het team bewandelde.

De overwinningsreeks van de Galang zorgt er helaas voor dat de strijd tussen de returnees vooralsnog in de schaduw gevoerd wordt. Laura M, Laura B en Kat verkeren ogenschijnlijk in de gevarenzone daar ze amper in het verhaal voorkomen. Laura M en Laura B maken echter tijdens de uitdagingen wel een constante en sterke indruk. Tyson lijkt een sub-alliantie te hebben met Gervase, Monica is voornamelijk druk met Brad, en Tina en Aras spelen heel erg behoudend (zelfs hun winnaar status raakt ondergesneeuwd).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #53 Gepost op: 10-10-2013, 11:19:45 »
Trouwens, het was hilarisch om te zien hoe Tyson in het tweede gedeelte van de uitdaging zijn bezeerde arm compleet leek te vergeten. Zijn mitella hing er bij als een gescheurd kledingstuk zonder enige functie  ::rofl::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #54 Gepost op: 10-10-2013, 13:49:35 »
Waar heb jij en gekeken?
De site die normaal de afleveringen upload heeft episode 4 nog niet geupload  :-\\
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #55 Gepost op: 10-10-2013, 14:40:37 »
This is why we love Survivor! Al zat het er natuurlijk wel aan te komen. Maar op deze manier (tijdens TC!) had ik het niet verwacht. Hij nam inderdaad waardig afscheid, dat was heel netjes (ook evt goed voor als hij weer in het spel komt).

Tyson  ::rofl:: en Gervase  ;D Nice!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #56 Gepost op: 10-10-2013, 19:58:42 »
Wat een eilandraad zeg  ::bravo::
Hayden die twijfelde bij de tweede stemming vond ik ook heel mooi om te zien  ;D

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #57 Gepost op: 13-10-2013, 12:45:24 »
 ::rofl:: Geweldig, Hayden die het even echt niet meer wist. Bij de komende challenge zullen ze wel weer behoorlijk kansloos zijn met dit team trouwens. Maar was toch wel een mooie wending.  ;D Benieuwd of Monica echt de plek in gaat nemen van Brad.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #58 Gepost op: 13-10-2013, 13:44:32 »
::rofl:: Geweldig, Hayden die het even echt niet meer wist. Bij de komende challenge zullen ze wel weer behoorlijk kansloos zijn met dit team trouwens. Maar was toch wel een mooie wending.  ;D Benieuwd of Monica echt de plek in gaat nemen van Brad.

Ook erg lullig om te zien dat je dan eerst je naam doorgestreept ziet, daarnaast de naam van Brad doorgestreept ziet en dan toch je eigen naam  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #59 Gepost op: 19-10-2013, 16:01:38 »
Mooi om te zien dat het tactische gehalte hoog is dit jaar. Mag ook wel na 27 edities. Had namelijk wel verwacht dat Laura B. eruit zou worden geschopt en dat dat gedoe over Laura M. op het laatst er alleen in was gemonteerd om het nog een beetje spannend te houden. Blij ook dat Candace weg is, hing me te veel het verontwaardigde meisje uit. Een terugkeer van Brad lijkt me interessanter om te zien.

Wel voorspelbaar dat het geliefdenteam ging winnen. Hoe dat gemonteerd was, dat stuk voor de challenge, waarin ze zo harmonisch met zijn allen op een berg zaten en zeiden hoe hard ze een winst nodig hadden, kon alleen maar betekenen dat er een happy end zat aan te komen voor ze. Net als dat mensen ineens heel erg heimwee beginnen te krijgen vlak voor een loved ones challenge of enorme honger vlak voor een veiling.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)