Auteur Topic: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites  (gelezen 59530 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #60 Gepost op: 13-09-2013, 20:20:02 »
Eindelijk dit seizoen ook gezien. Volgens mij ben ik nu voor het eerst bij (nou ja. moet de reunion show nog gezien, maar die vallen vaak tegen).

Wat me opviel was dat Jeff nooit tijdens de TC vroeg of de winnaar van de imm.ketting deze aan iemand anders wilde geven (misschien deed hij dat wel, maar het werd nooit uitgezonden).

Terechte winnaar, maar het was volledig anders gelopen als niet Dawn een aantal keer de plannen van de andere groep wist te verkrijgen en daarmee naar Cochran rende. Maw het was Dawn die de plannen wist (en verklapte) en niet Cochran. Cochran wist wel goed wat met die informatie te doen, maar hij bemachtigde die informatie zelf nooit. Niet dat ik vind dat Dawn een betere winnaar zou zijn (zeker niet), maar ik wil het toch even noemen. Cochran was meer reactief dan proactief. En dat deed hij dan wel weer goed.

Phillip .. net zo erg als vorige keer .. eigenlijk nog erger. Hij vond zichzelf een soort van super pupil van Boston Rob, maar dan eigenlijk nog beter. Door zijn arrogantie en bullying was ik wel blij dat hij eruit lag. Helemaal de onverwachte manier waarop het gebeurde.

Malcolm speelde wel leuk maar hij had niet de numbers maar vertrouwde er desondanks wel (te openlijk) op.

Sherri was even leuk (toen ze nog op hun eigen eiland zaten) maar na de merge was ze niet leuk meer. Meer irritant/oninteressant.

Reynolds werd juist leuker. Van arrogant brat in de highschool-4 naar een sympathieke vent die ik de overwinning wel gunde.

Erik heeft gewoon te weinig persoonlijkheid voor deze show.

Brenda was een stuk sympathieker dan de vorige keer. Ook minder prominent. Maar blijkbaar te likeable om around te houden.

Dawn .. tja .. wat een emotioneel wrak is dat. Dat aspect alleen al is genoeg om geen stemmen te krijgen. Verder speelde ze eigenlijk wel een goed spel.

Alex is te paranoide voor dit spel als je het mij vraagt.


Dit seizoen had niet echte sterren als favorites, had een paar vermakelijke momenten maar ik denk dat ik toch liever een seizoen heb met onbekenden.

Over volgend seizoen: zou er dan toch komen waar ik al een tijdje voor pleit? 2 teams (ouders vs hun kinderen) waarbij niemand weet wie wiens kind/ouder is. Zou voor vermakelijke merge kunnen zorgen.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #61 Gepost op: 14-09-2013, 11:37:05 »
Scary, net de preview van S27 gezien.

Ze hebben dit idee akelig goed gekopieerd van mijn wensen voor Survivor een paar seizoenen geleden (op RI na dan, want daar ben ik niet echt fan van).

<edit>

Niet alleen Erik kwam niet aan het woord in de Reunion show, maar ook Sherri. Sherri had een flinke persoonlijkheid, maar nadat ze onder de vleugels van de fans kwam was daar nog maar weinig van over. Verbaasde me niet dat ze geen stem kreeg van de jury maar ze kreeg kreeg zelfs geen spreektijd in de reunion show.
« Laatst bewerkt op: 14-09-2013, 17:22:36 door Terloops »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #62 Gepost op: 15-09-2013, 10:50:12 »
Nog een beetje op internet gezocht en veel van de deelnemers waren flink verontwaardigd.

Hier Erik die boos is dat hij niks mocht zeggen: http://insidetv.ew.com/2013/05/13/survivor-caramoan-erik-reunion/


Wat had het trouwens voor zin voor Sherri om te zeggen dat ze de baas is over 75 werknemers? Waarschijnlijk om aan te geven dat ze niet een pawn is maar iemand die iets voorstelt. Het resultaat is waarschijnlijk dat ze of arrogant gevonden wordt of dat mensen denken 'Ah die heeft het geld dus niet nodig'.
« Laatst bewerkt op: 15-09-2013, 11:11:12 door Terloops »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #63 Gepost op: 15-09-2013, 14:06:03 »
Oh. interessant om te lezen van Erik. Was al weer helemaal vergeten dat hij mee deed :P. Net als meerdere mensen (A).

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #64 Gepost op: 23-11-2014, 11:51:47 »
Oh ja over dit seizoen wou ik nog kwijt dat ik Dawn en de Reunion Show dit seizoen heel stom vond en dat Corinne, Brenda, Malcolm en Andrea allemaal nog een keer terug mogen komen ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #65 Gepost op: 7-06-2020, 13:37:03 »
Ik heb nu episode 1 gezien.

Francesca... echt  :-[ :-[ :-[

Hoop dat de favorites nu alles gaan verliezen, echt  ::kots::

Rooting voor Brandon en Sherri tot nu toe.
Frankje Lapi

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #66 Gepost op: 7-06-2020, 18:34:39 »
Even belangrijk om te weten over die stemming:

Ze hebben Fransesca niet weggestemd om haar een tweede keer eerste afvaller te maken, Fransesca was na de challenge direct begonnen met Andrea weg te werken. Enkel lag Andrea beter in de groep dan Fransesca. (dixit een interview met cochran)
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #67 Gepost op: 11-06-2020, 21:14:56 »
Pfffff die Dawn spoort niet  ::ohno:: ze was leuk in South Pacific maar hier draaide ze helemaal door

Cochran terechte winnaar, al had ik Sherri graag zien winnen omdat ik haar wel echt een underdog vond (vooral pre-merge dan, post-merge heeft ze vrij weinig gedaan. Maar pre-merge was ze echt heel tof  ::jaja::)

Philip heb ik gewoon een hekel aan gekregen sinds dit seizoen, echt die vent spoort niet  ::ohno::

Brenda  ::love:: ::love:: ::love:: nog 10x leuker dan in Nicaragua  ::bravo::

Ik vond Corinne hier dus echt heel leuk en ook echt goed spelen. Vreemd, in Gabon kon ik haar niet uitstaan. Fijn dat we ook een beetje een andere kant van haar hebben gezien  ::ok::

Verder... de fans waren vrij saai allemaal (op Sherri na dan).

Oké seizoen, niet echt spectaculair op een paar momenten na.

Ben nu klaar met Survivor, alles gezien  ::oink:: ::bravo:: binnenkort Australian Survivor maar kijken dan, heb daar alleen S3 nog maar van gezien.
Frankje Lapi

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #68 Gepost op: 11-06-2020, 23:01:21 »

Cochran terechte winnaar, al had ik Sherri graag zien winnen omdat ik haar wel echt een underdog vond (vooral pre-merge dan, post-merge heeft ze vrij weinig gedaan. Maar pre-merge was ze echt heel tof  ::jaja::)


Brenda  ::love:: ::love:: ::love:: nog 10x leuker dan in Nicaragua  ::bravo::



Zodra Brenda weggestemd was, en Erik afgevoerd had Cochran het spel gewonnen. Dat waren zijn laatste 2 grote tegenstanders. Sherri had een goed idee om Shamar mee te nemen  maar zodra hij ook afgevoerd was, heeft ze amper nog iets gedaan.

Brenda vond ik ok, tot de FTC. Haar gedrag naar Dawn toe vond ik zeer laag.

Australian survivor is de moeite waard (hoewel het bij momenten niet goed ge-edit is omdat er vaak spelers zwaar onderbelicht worden). Ik kan je ook survivor South Africa aanraden. Ik heb daar seizoen 6 en 7 van gezien en beide zijn zeer de moeite waard. (6 is ook een soort Gabon op steroids, zeer absurd)
klaar voor de strijd