Auteur Topic: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites  (gelezen 59532 keer)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #40 Gepost op: 19-04-2013, 08:39:12 »
eigenlijk heb je nu toch wel chaos gecreëerd geloof ik, Erik kan eigenlijk niet anders dan aansluiten bij de fysieke mannen aangezien hij net zo'n fysieke bedreiging vormt als Eddie, Malcolm en Reynold, en met hen nog steeds in het spel houd hij het doel van zichzelf af.

Daarnaast voelt Andrea zich helemaal niet veilig, en heeft tot op zekere hoogte meer zekerheid met Eddie etc, want Brenda liet misschien wat te duidelijk merken dat ze vond dat ze op Andrea moesten stemmen, Dawn was het daar geloof ik wel mee eens maar ze kon de boodschap niet naar Sherri en Cochran brengen, omdat Andrea ertussen zit. Andrea voelt zich waarschijnlijk dus veiliger met Eddie zn clubje, want die willen met iedereen werken die zich aanbied.

Door te vertellen op wie ze gingen stemmen kregen Malcolm etc. een klein kijkje in de dynamiek van de alliantie, ze zagen dat Andrea gelijk werd genoemd, wat duidelijk maakt dat Andrea nu de persoon is om mee te werken.Verder zagen ze dat er een persoon met hun meestemde, al weten ze niet wie het was, ze weten dat er dus wel een persoon is die mogelijk wil overlopen.

Het was naar mijn mening slim, maar slimmer om te zeggen dat ze op phillip zouden stemmen en vervolgens op iemand anders zodat er meer verwarring wordt gezaaid. Aan de andere kant door wel op phillip te stemmen zoals ze zeiden laten ze wel zien dat ze zich aan hun woord houden.
Maar ik ben het met je eens dat er een grote kans is dat Malcolm, Eddie of Reynold de volgende is die het veld moet ruimen.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #41 Gepost op: 19-04-2013, 21:47:33 »
Beste Tribal Council die ik ooit al gezien heb! Blij dat FillUp weg is wegens zijn belachelijk spel.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #42 Gepost op: 21-04-2013, 22:48:19 »
Seizoenen die er bij mij bovenuit steken zijn 6, 7, 16 en 17, dus was benieuwd of die lijn zich zou doortrekken naar 26 en 27 en daar lijkt het wel op met die fantastische eilandraden sinds de samensmelting ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #43 Gepost op: 25-04-2013, 16:51:17 »
leuke aflevering, leuke opdrachten, het enige wat ik niet eerlijk vond aan de immuniteitsopdracht was dat Cochran niet nadat de rest al bij de onderste stuk touw was ook nog na 5 minuten twee keer een knoop naar beneden moest waardoor hij nooit bij het onderste stuk touw kwam, geen wonder dat hij immuniteit won dat was namelijk een enorme voorsprong.
De preview liet zien dat Andrea al bezig was met wie van de ''STU'' alliantie als eerst zal worden weggestemd, ik ben benieuwd of door daar over te beginnen ze een target op haarzelf heeft gezet.

Offline Tony1

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #44 Gepost op: 26-04-2013, 22:29:21 »
Ik was in het begin nog vrij sceptisch over wederom de Fans VS. Favorites twist, maar dit seizoen begint zo langzamerhand tot één van mijn favorieten te behoren. Ik denk zelf dat Cochran, Dawn of Sherry gaat winnen.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #45 Gepost op: 2-05-2013, 11:23:03 »
wederom een spectaculaire aflevering ::jaja::, vooral de tweede tribal tijdens deze aflevering!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #46 Gepost op: 6-05-2013, 09:06:49 »
Balen dat mijn twee favorieten (Andrea en Brenda) zich tegen elkaar keerden. Maar wowie wat een aflevering leverde het weer op!

Dit seizoen is zonder meer één van mijn favorieten. Post-merge is er nog geen suffe aflevering bij geweest!
Nieky grab a life vest!

Offline tvroenho

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #47 Gepost op: 9-05-2013, 03:10:12 »
Ben momenteel op vakantie in Florida en heb zojuist de laatste uitzending 'live' gezien.
Zonder iets te verklappen kan ik wel zeggen dat het weer erg spectaculair was!
De Amerikanen spelen het echt hard, daar kunnen we in NL bij ER nog wat van leren!

BTW: 20 minuten reclame in een uur is wel veel..

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #48 Gepost op: 9-05-2013, 17:51:43 »
Ik jank mee met de afvaller :\'(
Het zat er wel dik aan te komen, maar ik had verwacht dat ze toch eerst voor Eddie zouden gaan.
Nieky grab a life vest!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #49 Gepost op: 10-05-2013, 11:19:39 »
Nog steeds Cochran for the win! Ik zie nu al helemaal niet meer wie er anders nog mag winnen..  :P


Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #50 Gepost op: 10-05-2013, 15:20:42 »
Ergens hoop ik nu dat Eddie een winning streak krijgt ;D Ik vraag me namelijk ernstig af of ze er slim aan deden om Brenda nu al weg te stemmen, waar ze dat ook één of twee rondes verder waarschijnlijk wel hadden kunnen doen. Als Eddie het einde haalt krijgt hij best wel wat stemmen namelijk denk ik ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #51 Gepost op: 10-05-2013, 16:40:30 »
Nee.. Eddie is te onnozel   ::niet-ok:: Geen strategie.. en in de proeven valt ie so far ook best wel tegen.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #52 Gepost op: 10-05-2013, 19:44:35 »
Team Cochran all the way!!! ::tandpastasmiley::

Eerst een Malcolm fan maar nu toch echt wel voor Cochran, speelt goed en ik vind zijn diaries toch wel leuk. Voor de rest zijn er ook weinig mensen over. Dawn lijkt alleen maar te huilen (speelt op zich wel sterk, maar ik vind haar echt te emotioneel), Eddie is volgens mij nog geen enkele TC in gegaan waar hij wist wat er zou gebeuren, Erik is bijna nooit op TV (nu een beetje maar dat heb je als er nog maar 6 mensen over zijn) en dan is er nog Sherri die ik ook niet snel zie winnen (hoewel ze niet slecht gespeeld heeft).

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #53 Gepost op: 10-05-2013, 20:38:53 »
Aww.. Brenda.  :-\\
Gelukkig werd ze wat meer getoond de laatste paar afleveringen en is ze weggestemd als een "Hero" in plaats van als de voetnoot van het seizoen.

Ik denk dat ze er ook beter aan hadden gedaan om Eddie eerst weg te stemmen. Hij heeft sowieso zijn andere amigo's en misschien ook Michael en Andrea die op het einde voor hem zouden kunnen stemmen. Brenda had volgens mij geen enkele zekere stem.

De laatste afleveringen vergeet ik Sherri steeds. Die heeft zich ook goed onopvallend tussen de favorites weten te mengen.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #54 Gepost op: 10-05-2013, 21:50:41 »
Aww.. Brenda.  :-\\
Gelukkig werd ze wat meer getoond de laatste paar afleveringen en is ze weggestemd als een "Hero" in plaats van als de voetnoot van het seizoen.

Ik denk dat ze er ook beter aan hadden gedaan om Eddie eerst weg te stemmen. Hij heeft sowieso zijn andere amigo's en misschien ook Michael en Andrea die op het einde voor hem zouden kunnen stemmen. Brenda had volgens mij geen enkele zekere stem.

De laatste afleveringen vergeet ik Sherri steeds. Die heeft zich ook goed onopvallend tussen de favorites weten te mengen.

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat Eddie alleen Reynold zou hebben, Michaels alliantie met Eddie was meer gedwongen en Malcolm en Abdrea hebben te veel "respect" (bij gebrek aan een beter woord) voor het spel om op Eddie te stemmen.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #55 Gepost op: 13-05-2013, 13:46:24 »
Net de finale aflevering en reunion show gekeken en ik  vind de winnaar helemaal terecht, hoewel deze persoon niet mijn favoriete speler was vanaf het begin is de winst helemaal verdient. Ik vond het echt zielig dat op dag 37 er nog iemand van het eiland werd geëvacueerd, zo dicht bij de finale. Ik vond de reunion show eerlijk gezegd tegenvallen, ik had al een vermoeden dat de boston rob erbij zouden halen, maar vond het toch tijdverspilling, ik had liever gehad dat ze meer vragen hadden gesteld aan verschillende mensen.

De teaser van volgend seizoen, ''blood vs. water'', ik vermoed dat het te maken heeft met familieleden, dus misschien komen de kandidaten in tweetallen?

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #56 Gepost op: 13-05-2013, 16:30:34 »
Cochran ::bravo::

Snelle gedachten over de finale zelf:

Reward is advantage voor de laatste immuniteit ::niet-ok:: Vind ik niet veel aan... Maar aangezien ze anderhalf uur moesten vullen en Erik meteen werd gemedevaced begrijp ik het wel. Challenges waren oké, maar ik mis de ouderwetse endurance comp. Dat was altijd toch wel vet.

De Erik medevac... Jammer voor hem, maar ik kan nu ook niet echt zeggen dat Erik een smaakmaker was.

Eddies idee voor de miljoen dollar... ::rofl:: (Dat deze gast de enige bedreiging vormde voor een Cochran overwinning ::oink::)

De jury speeches:

Cochran was meesterlijk, elk antwoord was gewoon fantastisch. Vooral die op die van Eddie en Malcolm. Sherri was duidelijk erg zenuwachtig.

Ik vond de jury vragen van Erik en Eddie vrij hypocriet (zij hebben kritiek op Sherri? zelf hebben ze ook niet veel gedaan). Ook Eddie vraag van het uitgaan met the three amigos ::) Maar Cochran gaf wel een goed antwoord.

Philip boos op Dawn zonder echte reden. Het lidmaatschap van Sherri intrekken was wel grappig, vooral omdat ik het idee had dat hij had verwacht dat Sherri zou flippen daarom en het haar duidelijk weinig kon boeien.

Reynolds speech vraag aan Dawn vond ik opzich wel grappig, weet niet echt waarom, maar het was entertainend.

Malcolm en Michaels vragen boden een nieuw perspectief op Dawn, wat het nog een beetje spannend maakte wie er zou winnen.

En dan Brenda... Ik weet niet of ze Dawn wilde vernederen (omdat ze uiteindelijk toch niet voor haar gestemt heeft) of dat het kwam hoe Dawn met de vraag omging en ze daarom niet op Dawn wilde stemmen.

De 8-0 overwinning voor Cochran was in ieder geval verdiend.

De reunion:

Ik vond hem wel leuk, hoewel het segment met het meisje awkward was. Malcolm acteer soap ding was ook niet echt nodig. Ik vond het Rudy-Rich segment hilarisch, maar had eigenlijk meer gehoopt dat Rich zijn gedachten over het seizoen zou delen. Boston Robs boek snap ik opzich ook wel.

Uiteindelijk gaat de reunion toch om de mensen die mee hebben gedaan en daar hebben we te weinig van gezien. Voor de rest was er te veel Philip, geen Sherri ???

Dawn-Brenda segment voelde ook een beetje gedwongen en onecht aan.

Dat de pre-mergers niet aan bod kwamen heeft er waarschijnlijk mee te maken dat Brandon niet mocht komen en ze daar de aandacht niet op wilden vestigen.

Ik vond het in ieder geval een leuk seizoen, vooral na de samensmelting.

Mijn favorieten dit seizoen waren: Malcolm en Cochran.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #57 Gepost op: 13-05-2013, 22:32:49 »
Zeeeeeeeeeeer terecht!  ::bravo::

De reunion viel weer erg tegen, dat gaat met het seizoen achteruit heb ik het idee..

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #58 Gepost op: 14-05-2013, 14:47:40 »
Geen spannende finale (wie zag de winnaar nou niet aankomen sinds de laatste paar afleveringen?) maar wel een verdiende winnaar. Ook leuk dat Cochran als enorme fan wint: waarschijnlijk hecht hij veel meer waarde aan zijn winst/titel dan aan de miljoen dollar.

Dat Malcolm en Brenda(?? :o) 71% procent besloegen van de stemmen van de fans is wel erg veel. Ik had veel meer stemmen voor Cochran, Reynold en Andrea verwacht eigenlijk.

En arme Erik. Kom je zo ver en word je amper getoond. Dan moet je op zo'n verschrikkelijke manier het spel verlaten, word je door een finalist afgeblaft in de jury en mag je niet eens iets zeggen bij de reünie. Doet me denken aan Rick van South Pacific  :P

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #59 Gepost op: 14-05-2013, 22:30:35 »
Blood vs water.
Er zullen wel familie leden in zitten. Maar ook mensen die geen familie zijn (het water deel).
En dan neem ik ook aan dat niemand van elkaar weet wie de familie is. Een soort widm wordt er dan ook gespeeld :P