Auteur Topic: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites  (gelezen 59522 keer)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #20 Gepost op: 28-02-2013, 12:18:04 »
aflevering 3 was vermakelijk maar niet heel geweldig.

The favorites
Geweldig dat Malcolm en Corinne de HII hebben gevonden, dit zouden ze heel handg kunnen gebruiken mochten ze erachter komen dat ze een mogelijk doelwit zijn van Andrea. Wat ik wel een grappig momentje vond was dat toen Philip Brenda een paar oefeningen met een steen zag doen, dat hij zelf gelijk ook ging ''sporten''. Ik moet zeggen dat ik Brandon een vreemde vent vind, soms heeft ie ineens van die uitbarstingen, het zou mij niks verbazen als hij bipolair is o.i.d.

The immunuteits pdracht was wel leuk, maar vond ik saai om naar te kijken, ik moet eerlijk zeggen dat ik die ook niet heel spannend vond. Aan de ene kant vond ik het jammer dat de Favorites wonnen, want nu gaat er een Fan naar huis, maar aan de andere kant nu zien we wel meer van het kamp van de Fans.

The Fans, jahoor het was weer zover al bij terugkomst van de eilandraad was Shamar weer boos en luidruchtig, dit zal hem zeker op de lange termijn schaden, men vertrouwd hem niet meer. Ik vin dhet knap van Sherri hoe ze zo goed met Shamar kan omgaan, ik zou zelf echt gek van hem worden. Ik vond het van de alliantie van Julia en Laura etc.  dat ze de stemmen hadden gesplist, precies wat gedaan moest worden, want stel er werd op Laura gestemd zoals ze vreesde had er alsnog met de re-vote op Hope of Eddie gestemd kunnen worden.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De preview van volgende week beloofd drama in het kamp van de Fans, ik ben heel benieuwd.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2013, 12:10:02 »
Oh nee he.. volgende week..

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2013, 12:31:45 »
Zo, de fans verliezen ineens wel heel veel teamleden. Als ik Michael/Matt/Sherri/Julia was zou ik Laura hebben gehouden, want er kan elk moment een herindeling komen volgens mij. Eddie en Reynold vertrouw ik er niet op dat zij loyaal blijven aan de fans.

Ik vind het trouwens grappig om te zien dat Malcolm de eerste aflevering verloor van Reynold met het werpen van die zakken. De volgende twee afleveringen moeten ze weer met van alles werpen (ringen, touw)en dan faalt Malcolm weer, terwijl Philip het wel lukt. De laatste aflevering lieten ze inmiddels het werpen bij voorbaat al aan Philip over.  ;D

Ik wil bij de Favorites minder Philip en meer Brenda en Erik  :-\\

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2013, 14:31:39 »
Wow. Wat een aflevering!  ::oink::

Ik ben trouwens
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2013, 14:34:16 door TheeZakje »

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #24 Gepost op: 14-03-2013, 15:11:09 »
Wow. Wat een aflevering!  ::oink::

idd, dit was een op z'n zachts gezegd opmerkelijke aflevering

Een als ik het goed begreep komt volgende aflevering de tribal swap ::boogie::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2013, 16:33:47 »
pfff...

Sommige mensen snappen echt niet wat respect is. Respect voor anderen en voor jezelf. Ze snappen ook niet hoe je respect verdient van anderen, maar ondertussen vinden ze dat ze het helemaal geweldig gedaan hebben. Fools..

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #26 Gepost op: 16-03-2013, 17:12:45 »
Op een punt dat je denkt alles al gezien te hebben...Wat was me dat allemaal zeg... Zou Brandon dat al van bij het begin van plan geweest zijn? Hoe dan ook: he lost the mindgame...volgens mij kon hij niet verdragen dat Philip hem 'ownde' en nam het de rest kwadelijk dat ze zijn kant niet kozen. Wel jammer die hij nu weg is.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2013, 10:05:46 door planetwave »

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #27 Gepost op: 4-04-2013, 22:57:28 »
Supermove van Dawn! En geweldige blindside!  ::love::
Nieky grab a life vest!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #28 Gepost op: 5-04-2013, 09:32:08 »
Een heerlijke ouderwetse blindside!  ::joehoe::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #29 Gepost op: 5-04-2013, 10:29:16 »
Goed gespeeld, Ik denk dat dit een goede move was. Maar dan moeten een paar favorites alsnog met de fans gaan werken en phillip eruit halen. Although... Ik vraag me af of hij votes zou krijgen in de final. Iedereen vind het super irritant, maar aan de andere kant is hij er wel ver mee gekomen wat vaak ook nog wel respect oplevert. Maar naast bv malcolm maakt hij geen schijn van kans zou ik zeggen.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #30 Gepost op: 8-04-2013, 18:34:30 »
Na 4 en half jaar Survivor kijken loop ik eindelijk bij!

Slecht seizoen voor de mannelijke kijker, met Allie, Hope en Laura achter elkaar weg ;D Deze laatste aflevering was trouwens geweldig, een van die zeldzame onvoorspelbare, alles overhoop halende afleveringen. Wel wat jammer dat Corinne moest gaan. Hoop dat daarmee de kansen voor Eddie en Reynold ook zullen afnemen, want vind die 2 het minst interessant. Het allerliefst zie ik Phillip gaan, vond het al erg om te lezen dat ie dit sezoen terug kwam. Totaal geen sociaal gevoel. Grappig om te zien hoe Erik absoluut nergens van af wist, hoewel dat niet verrassend is gezien zijn geblunder in de eerste Fans vs. Favs. Van Brenda had ik meer verwacht. Malcolm vind ik het tot nu toe het best bezig.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #31 Gepost op: 10-04-2013, 13:26:46 »
Ik denk dat of Andrea, of Cochran het gaat winnen dit seizoen ::jaja:: En ik hoop dat Brenda nog meer in beeld komt en dat ze nog wat moves weet te maken, maar ik ben bang van niet :(
Nieky grab a life vest!

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #32 Gepost op: 11-04-2013, 11:45:10 »
Ik vond het een Geweldige aflevering!!! Tribal council was echt ::oink::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #33 Gepost op: 11-04-2013, 12:54:40 »
Wat een complete chaos weer, heerlijk! Malcolm die geen idee meer heeft wat er om zich heen gebeurt, Andrea die last second zichzelf gered heeft, het seizoen wordt beter en beter ::love::
Nieky grab a life vest!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #34 Gepost op: 11-04-2013, 15:53:29 »
WAUW! Soms heb ik dat, een "wauw" moment.  ::bravo::

Misschien was het stiekem nog leuker geweest als Reynold er wel uit was gestemd  >:D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #35 Gepost op: 18-04-2013, 12:15:16 »
Deze week geen Survivor?

Edit: hmm.. blijkbaar wel. Kan alleen nergens een torrent vinden..
« Laatst bewerkt op: 18-04-2013, 13:16:18 door TheeZakje »

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #36 Gepost op: 18-04-2013, 15:16:43 »
Geweldige aflevering, niet kreeg Brenda zowaar (een klein beetje, maar toch) zendtijd ::love:: ook was tribal GEWELDIG ::rofl::!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #37 Gepost op: 18-04-2013, 15:47:56 »
Malcolm held, hij is echt een leuke underdog ::jaja:: Enige wat een beetje dom was, was iedereen vertellen dat ze op Philip gingen stemmen :-\\

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #38 Gepost op: 18-04-2013, 19:09:31 »
Malcolm held, hij is echt een leuke underdog ::jaja:: Enige wat een beetje dom was, was iedereen vertellen dat ze op Philip gingen stemmen :-\\

Dat was vond dik juist een slimme zet, zo konden de anderen eventueel meestemmen, zoals Erik deed. En gezien het feit dat Malcolm alle immunity idols had gevonden kon hij er niet in het bezit zijn van een, dus was er geen enkel gevaar ik het vertellen op wie ze gingen stemmen.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 26: Caramoan - Fans vs Favorites
« Reactie #39 Gepost op: 18-04-2013, 21:55:38 »
Ja, maar nu heb je Philip eruit, mooi. Maar wat nu?

Vertel het niet en er ontstaat chaos en mogelijkheden voor de toekomst. Het wordt duidelijk wie waar staat binnen, bij gebrek aan een betere benaming, stealth 'r us. Zowel voor de mensen binnen die alliantie als er buiten. Nu heeft Malcolm dat niet bereikt.

Bij dit soort angst en chaos was er zelfs de mogelijkheid geweest dat ze hun HII's hadden kunnen houden (er zijn er niet veel spelers die het risico zullen nemen om op de mensen met HII's te stemmen, terwijl dat kan betekenen dat ze eruit liggen) en zonder te vertellen dat ze op Philip gingen stemmen was hij er naar alle waarschijnlijkheid toch nog uitgegaan (hun 3 stemmen en waarschijnlijk toch wel 1 of 2 van Stealth 'r us).

Ik denk dat het bijna zeker is dat volgende week een van de three amigos ( :P) vertrekt. Vooruitblik zegt misschien wat anders, maar ik denk dat niemand zal gaan samenwerken met de drie grootste fysieke bedreigingen in het spel, die harstikke solide met elkaar zijn en waarschijnlijk gewoon met z'n drieën naar de f3 willen (misschien sherri, maar ik zie ze geen vijfde persoon vinden).