Auteur Topic: Survivor 25: Philippines  (gelezen 52490 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Survivor 25: Philippines
« Gepost op: 21-08-2012, 09:38:08 »


Cast Announcement was gisteren, dus het werd tijd dat de topic gemaakt werd, nietwaar?

Wat de "returnees" betreft, iedereen en hun hond weet WIE het zijn, ookal zijn ze nog niet "officieel" voorgesteld. Indien je het nog niet weet and niet wenst te weten, zet ik deze info in spoilers zodat zij die het WEL willen weten het te weten kunnen komen zonder anderen te spoilen.

De tribes zijn:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Leer meer over de kandidaten op de website van Entertainment Weekly.

De CBS videos zijn op een Euro-vriendelijk kanaal geüploaded, bekijk ze hier.
« Laatst bewerkt op: 21-08-2012, 09:43:02 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #1 Gepost op: 21-08-2012, 09:40:43 »
Inpromptu Cast Ranking

1. Malcolm  ::love:: ::love:: ::love::
2. Lisa  ::love:: ::love::
3. Denise  ::love:: ::love::
4. Dawson
5. Abi-Maria
6. Pete
7. Angie
8. Roxy
9. RC
10. Artis

11. Zane
12. Katie
13. Carter
14. Dana

15. Jeff   >:(
« Laatst bewerkt op: 21-08-2012, 09:44:28 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #2 Gepost op: 21-08-2012, 14:14:11 »
het ziet er uit als een diverse cast, die wel voor wat verassingen kan zorgen Al zijn er wel heel veel mactors (models/acters). Na de introductievideos bekeken te hebben zijn mijn favorieten Roxy, RC en Dana.
Ook eindelijk weer eens een andere locatie dan Samoa, hoewel dat een mooi gebied was werd het te veel van hetzelfde gebied, en ik vind het juist zo leuk dat ze zo veel verschillende gebieden gebruiken om te filmen, dus ja eindelijk een nieuwe locatie.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #3 Gepost op: 21-08-2012, 15:11:25 »
die foto van Denise is echt zoooo raar. Daar lijkt ze echt net een man. Terwijl in dat filmpje ze er normaal uit ziet

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #4 Gepost op: 21-08-2012, 21:38:10 »
Het is al bekend gemaakt dat Michael, Jonathan en Russell Swan degenen zijn die terugkeren op EW.com.
 ;) Dit is de eerste keer dat ik de terugkomers in een nieuwe cast wel leuk vind. Ik hoop alleen dat ze alle drie nog net zo leuk zijn als in hun eerdere verschijningen en niet direct arrogante kampleiders worden die Rob/Coach/Russell/Ozzy wel waren.

Op basis van de cast video's vind ik dat er erg veel leuke personen tussen zitten: Denise, Zane, Dana, Roxy, Pete, Malcolm, Katie, Lisa, Artis, Dawson en Abi-Maria.  :D
Angie en Carter vond ik niet zo boeiend. Jeff lijkt me vervelend en ik vind dat RC te interessant wil overkomen.

Die link naar de video's van de cast is trouwens super, Lexxan.  ::ok:: Het is altijd enorm vervelend om video's te vinden die niet enkel voor Amerikanen zijn.

En ik ben enorm blij dat er weer eens drie kampen zijn op het begin. Hopelijk blijven het drie teams tot er 12 personen over zijn en komt er dan direct een merge. Ik ben benieuwd hoe het spel in zo'n scenario zou verlopen. :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #5 Gepost op: 22-08-2012, 08:49:33 »
Drie kampen is eigenlijk een ENORM goede vondst, en ik ben bereid om drie returnees erbij te nemen als het moet.

Waarschijnlijk is de samensmelting weer bij de laatste twaalf, dus zelfs als een tribe er in slaagt om volledig de samensmelting te halen, zal het toch moeten samenwerken met een andere alliantie om de purpere steen te voorkomen.

Bovendien, moeten er TENMINSTE drie allianties zijn, waardoor de endgame hopelijk een stuk onvoorspelbaarder wordt dat dat van de vorige drie seizoenen.

Ik ben eigenlijk blij dat Penner en Skupin terug zijn, twee van mijn favoriete spelers aller tijden. Ik probeer echter niet te enthousiast te zijn, zeker nadat Rob en Coach volledig VERWOEST werden in RI en SoPa. Ik wil niet hetzelfde meemaken  :\'(
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #6 Gepost op: 30-08-2012, 13:15:47 »
Malcolm en Penner FTW ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2012, 22:54:59 »
Is het niet mogelijk dat ik een Survivor Pool start?  :-X

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2012, 00:19:17 »
kweenie. Er zijn echter veel spoilers over S25 en het zal moeilijk zijn ze te ontwijken, vrees ik.

BELANGRIJKE UPDATE:

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2012, 09:20:54 »
Ja, je hebt gelijk denk ik  ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #10 Gepost op: 18-09-2012, 09:21:40 »
Het gaat deze week los?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #11 Gepost op: 18-09-2012, 09:47:09 »
Ja het begint deze week. Donderdag is het te downloaden :). Ik vind de nieuwe cast helemaal niks, maar de returning cast wel. Ik heb er een beetje zin in dus xD

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #12 Gepost op: 18-09-2012, 15:54:03 »
Ik heb er ook zin in! Mijn eerste live seizoen.  ;D
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #13 Gepost op: 18-09-2012, 16:52:12 »
Donderdag wordt druk ::oink::

Big Brother Finale, Survivor eerste aflevering en de eerste aflevering van the challenge. En dan 's avonds nog eens ER ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #14 Gepost op: 18-09-2012, 17:24:02 »
Heb er ook zin in! Seizoen 25 alweer.. heb er aardig wat Survivor uurtjes op zitten  ;D

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #15 Gepost op: 18-09-2012, 19:50:23 »
Ook een The Challenge kijker? Leuke serie. ::bravo::
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #16 Gepost op: 18-09-2012, 19:54:39 »
Ook een The Challenge kijker? Leuke serie. ::bravo::
Zeker. Zal alleen nooit meer zo worden als het vroeger was :(

Maar goed dat is voor een ander topic.

In ieder geval echt een goed gevoel bij dit seizoen. Leuke returnees, leuke newbies en natuurlijk 3 tribes wat hopelijk gaat zorgen voor een wat onvoorspelbaarder seizoen dan de vorige 3 (en hopelijk hebben de editors ook wat geleerd nadat ze Kim zo belachelijk overduidelijk als winnares hadden geëdit).

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #17 Gepost op: 20-09-2012, 13:21:28 »
En we zijn los! Leuk begin, beetje gek einde!


Russell lijkt z'n eigen glazen direct in te gooien doordat hij het tegenovergestelde doet van wat hij van tevoren had aangekondigd.. Lekker bezig  ::)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #18 Gepost op: 20-09-2012, 15:05:00 »
Een super leuk begin. En ook echt een goede cast. Wel ironisch dat er al zoveel kleine verwondingen ontstaan in het begin van dit seizoen.  ;D

Michael is echt een verademing als returnee. Eindelijk een returnee die niet direct heel de boel overneemt en met een ijzeren vuist bepaalt hoe alles verloopt binnen het team.
Tandang is sowieso wel een leuk team. Alleen weet ik nog niet of ik voor de alliantie van RC en haar aanhang ben. Lisa en Artis lijken namelijk ook goede personages te zijn, dus die ik liever niet zo snel vertrekken.

Kalabaw is het team dat mij het minste trekt. Jammer dat Jonathan liever werkt aan het vinden van een idol dan aan zijn sociale relaties. Ook jammer dat de meeste andere teamleden in Kalabaw (op Jeff na) nauwelijks getoond werden.

Matsing is mijn favoriete team. De alliantie van Malcolm en Denise lijkt me een enorm vermakelijke alliantie. Hopelijk houdt dat dus stand. Angie viel me alleszins mee en Roxanne's sterke religieuze overtuigingen werden gelukkig ook niet nadrukkelijk aan ons getoond.
Russell werd trouwens zo ongemakkelijk, extreem negatief getoond dat het op een gegeven moment gewoon grappig werd. Volgens mij heeft hij wel door dat hij nu voorzichtiger moet zijn met zijn leiderschapsrol.

Zane was geweldig. ::ok:: Vooral zijn plan was geweldig om te zien, maar uiteraard wel extreem riskant en gedoemd te falen. Jammer dat hij nu al weg is, want ik vond hem wel een uniek personage.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #19 Gepost op: 20-09-2012, 17:26:09 »
Ben het eigenlijk wel grotendeels eens met Da Wizz

Kamp blauw is awesome: Malcolm was al een favo maar ben aangenaam verrast dat hij tevens niet de super aggresieve speler is maar toch ietwat meer subtiel. Denise is ook zeer interessant. Vind het vermakelijk hoe ze de anderen probeerd te "lezen". Vind de alliantie van deze twee dan ook super. Voor de rest ontzettend jammer dat Zane al moest vertrekken. Maar ja, veels te vroeg, veels te hard aan het spelen. En zijn plan was vermakelijk maar gewoon dom. Erg jammer want zonder zijn "briljante" testen van de loyaliteit van de anderen, had Russ er wss al uit gelegen. Russell die de leiderrol op zich neemt en niet naar de anderen luistert had voor mij bijna de "Pietertje van de Week"-award opgëeist, maar uiteindelijk doet Zane dat toch. Vooral met ook nog eens de angst er in te brengen dat Russell mss de HII heeft. Hoewel dat aan de andere kant mss wel weer slim was. In ieder geval, Russ en Zane hebben gewoon beiden zeer slecht gespeeld. Voor de rest irriteer ik me erg aan Russell. Angie en Roxey weinig van gezien...

Geel vind ik ook erg leuk: Skupin is een held. Hij heeft denk ik de beste beginspositie van de returnees. De mensen in zijn team willen graag met hem werken en ik denk ook dat het helpt dat het zolang geleden is dat hij gespeeld heeft. Om heel eerlijk voelt hij ook een beetje aan als een nieuwe speler. Tevens speelt hij goed mee en ik denk dat hij het erg goed zal doen. Voor de rest ook hilarisch wat voor een lopend ongeluk hij is. R.C. vind ik ook geweldig. Ze lijkt me een slimme speler. Ik vind het alleen jammer dat ze met Abi (meh) en Pete wilt samenwerken. Goed bezig met Skupin, dat wel. Pete vind ik saai en onsympathiek (totnogtoe). Lisa vind ik wel leuk, hoop dat ze sowieso nog een paar afleveringen rondhangt. Van Artis heb ik weinig gezien...

Rood is... een mysterie? heel weinig van gezien: Penner is natuurlijk een favorietje. Ik hou ervan hoeveel hij van het spel houdt. Hij was volgens mij ook een beetje emotioneel en dat vind ik wel mooi. Dat gezegd hebbende lijkt het erop dat hij een outsider is, ik hoop dat hij dit kan overkomen. Ik dacht dat Jeff een eikel zou zijn die het spel niet zou snappen, maar tot nu valt hij wel mee. Hij heeft de anti-Penner-vibe ingebracht (waar ik geen voorstander van ben als kijker, maar wel slim) en is zich bewust van het doelwit op zijn rug zo klein mogelijk te houden (niets over zijn honkbal carriere en wat er met zijn knie aan de hand was verborgen proberen te houden). Dan de andere momentjes van kamp rood. Dana ziet zichzelf als outsider (niet echt een mening over haar) en Dawson is zoals al bleek uit haar interviews gestoord maar ik moet zeggen dat ik het erg grappig vind dat zij wel al weet van Jeffs honkbal verleden (ben benieuwd naar haar). De andere twee ???

Voor de rest was de challenge aardig, lag de focus helaas wel op de returnees, was er gelukkig wel weer een volledige intro (hopelijk blijft dat ook), is de locatie wel mooi (erg verschillende kampen: Rood heeft een grot en lijkt heel diep in het bos te liggen en bij een meertje en Geel lijkt juist gewoon midden op het strand te liggen, blauw een beetje ertussen in) en was het een erg leuke eerste aflevering. Voor de rest was het ook niet voorspelbaar, hopelijk blijft dat ook de rest van het seizoen zo.

Snelle ranking van mijn favo's op het moment:
1. Malcolm
2. Skupin
3. R.C.
4. Denise
5. Penner

Zane vond ik ook erg leuk maar die ligt er dus al uit... Had toch liever Russell zien vertrekken.

Oh en ik denk dat de HII China-style is. Ik denk dat het de deksel van de rijst is (zal er wel helemaal naast zitten ::rofl::).

Trouwens in mijn filmpje zat geen "next week on". Was die er wel? En zo ja, wat was er te zien?