Auteur Topic: Survivor 25: Philippines  (gelezen 52716 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #20 Gepost op: 20-09-2012, 18:11:24 »
Kalabaw is een entertainment vacuüm, ik hoop dat ze allemaal (behalve JonaGod en Dawson) voor de samensmelting verdwijnen. Matsing en VOORAL Tandang zijn echter geweldig.

RC was een enorme verrassing. Ik had niet verwacht dat zij zo'n evil temptress zou worden. Russell <3333

Ik ben nu vrij zeker wie er wint  ::jaja::

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #21 Gepost op: 20-09-2012, 19:08:39 »
Mooie analyse catshee! ;)

Wij hadden blijkbaar dezelfde download.. ook ik had geen "next week on..."

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #22 Gepost op: 20-09-2012, 19:13:09 »
Er komen wel previews. Ik zal ze wel hier embedden wanneer ik ze tegenkom
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #23 Gepost op: 20-09-2012, 19:18:32 »

Oh en ik denk dat de HII China-style is. Ik denk dat het de deksel van de rijst is (zal er wel helemaal naast zitten ::rofl::).


Volgens mij probeerde de camera's zonder woorden heel duidelijk te vertellen dat het ronde ding bovenop de rijstdeksel de immunnity idol is, dus ik denk dat je gelijk hebt ;D

En Lexxan, weet jij nu al vrij zeker wie er wint?  :o
Toch niet door spoilers, hè?  ;)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #24 Gepost op: 20-09-2012, 19:30:25 »
Wij hadden blijkbaar dezelfde download.. ook ik had geen "next week on..."
Ik heb gelukkig de aflevering op youtube kunnen vinden. Ben niet zo'n downloader :P

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #25 Gepost op: 20-09-2012, 19:37:25 »
Ik heb gelukkig de aflevering op youtube kunnen vinden. Ben niet zo'n downloader :P

Oh ^^ Ik heb elk seizoen op een externe harde schijf staan  ;D

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #26 Gepost op: 20-09-2012, 19:39:39 »
Dat is dan wel weer erg praktisch.


Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #27 Gepost op: 20-09-2012, 21:46:28 »
En Lexxan, weet jij nu al vrij zeker wie er wint?  :o
Toch niet door spoilers, hè?  ;)

Vanzelfsprekend door Spoilers. De drie finalisten zijn gespoild en ik denk te weten waarom er twee zouden kunnen verliezen. Ik ben -natuurlijk- niet voor de volle 100% zeker.

Ik ben niet van plan om mijn gok openbaar te maken omdat ik niemand wil spoilen. Als je't wil weten kun je me altijd PM'en   ;)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2012, 21:56:49 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #28 Gepost op: 20-09-2012, 22:33:05 »
Oh, en dit is mijn cast ranking na aflevering 1:

FAVORIETEN

1) Russell: ZO INCOMPETENT ♥ "I'm not gonna be a leader " *begint orders uit te delen*. Ik vond Russell ENORM grappig, en dat is raar want ik mocht hem eigenlijk niet echt in Samoa.

2) Denise: Wat een FASCINEREND INDIVIDU. Denise intrigeert me enorm. Ze is eigenlijk erg aardig en intelligent, maar toch enorm interessant? Ze doet me inderdaad denken aan één van die psychiaters, met hun bank en hun oneindig geluister, maar ondank haar stilte blijft ze enorm doordringend, als mens en kandidate. Heel verfrissed om iemand zoals zij op Survivor te hebben.

3) Malcolm: Deze man ♥ Malcolm is grappig, slim, vlot, zegt altijd wat ik denk en heeft meestal gelijk. Ik verwacht nog veel goede dingen van hem.

4) RC: Zonder enige twijfel de verrassing van de aflevering. Ik had GEEN IDEE hoe RC zou overkomen in de praktijk, maar "evil temptress/clique leader" was misschien het allerlaatste dat ik verwachtte. Ik heb een zwak voor vlotte New Yorkers, denk ik dan  ::rofl:: (Jonathan <3 Eliza <3 Rob C <3) Ze heeft bovendien een zeer goede smaak in mensen ^__^ (Abi <3 Pete <3 Skupin <3)

5) Skupin: Vóór S25 was Skupin in mijn top dertig van favoriete Survivors, en ik denk niet dat dit met de loop van dit seizoen zal veranderen. Enorm leuk om hem terug te zien, vooral ook omdat hij niet echt bezig lijkt te zijn met de hele "SKUPIN IS EEN MARTELAAR" Hype die al sinds het einde van Australia bezig is.

DEZEN MAG IK OOK WEL

6) Dawson: Ik denk dat Dawson knettergek is om een heel plezante manier ("I spent time with a guy who was really into..... baseball "). Zij is zonder enige twijfel de beste persoon op Kalabore.

7) Peter: Één blik op Pete's twitter volstaat om hem naar de top van elke populariteitspoll te katapulteren. In het spel zelf is hij best ok. Ik hou van zijn Alliance met RC, Abi en Skupin en vond zijn biecht over het vuur duivels charmant  >:D

8) Abi-Maria: BRAZILIANEN ♥ Abi's accent is enorm schattig en haar gelijkenis met Christine Shields is lachen. Ik hoop dat zij en Pete vaak flirten ^__^

9) Lisa: Ik hoop echt dat Lisa niet teveel door onze strot geramd wordt, want ik vind haar best wel aardig en interessant... maar dat kan gemakkelijk verpest worden door een TEVEEL aan zendtijd.

10) Angie: Angie is een wandelende Barbiepop en alleenal daarom vind ik haar grappig (elke scene waarin ze voorkomt lijk op productplacement van Mattel). Bovendien is ze stukken leuker dan ik gedacht zou hebben.

GEMENGDE GEVOELENS

11) Zane: Een zeer entertainende kandidaat die duidelijk de STER was van zijn aflevering. Desalniettemin ben ik blij dat hij weg is. Als hij langer in het spel was gebleven had hij GEMAKKELIJK een verschikking kunnen worden.

ONVERSCHILLIGHEID

12) Penner : ´Één van mijn favoriete spelers, maar hij is eigenlik niet zo interessant deze keer? Ik wil meer oude Penner, niet deze strategierobot. Hij was gelukking HEERLIJK irritant bij de scramble aan het begin.

13) Carter: Onzichtbaar, maar ik het enige dat ik verwacht van Carter zijn kleine willekeurige grappige momenten wanneer hij plotseling in beeld komt. Ik denk dat hij op dat vlak niet tekort zal schieten, tenzij hij een nieuwe Leif Manson wordt.

14) Katie: Ik denk dat ze mettertijd een funbitch kan worden. Maar dat is alles wat er te zeggen is voorlopig.

15) Roxy: Zo Monotoon dat het grappig zou kunnen zijn, maar voor mij is her vooral enerverend.

16. Artis: Wat is een Artis?

17. Dana: God, hoe SAAI kun je wezen? Ik hou mijn vingers gekruisd dat Penner haar uit het spel Idoled wanneer hij de HII vindt.

18. Jeff: Zoveel zendtijd, en toch enorm saai, oninispirerend en gemakkelijk te vergeten. Hoe is dat toch mogelijk? Leg me dat 'ns uit??

Dit is de eerste première in een LANGE tijd waar ik geen overwegend negatieve gevoelens heb t.o.v iemand. Kwam dat door de kwaliteit van de aflevering of de kwaliteit van de cast? Dat zal de toekomst wel ontsluieren.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2012, 22:35:50 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #29 Gepost op: 27-09-2012, 11:00:42 »
Skupin bleedin' from the face!  :o Het is me wat met die man  :P

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #30 Gepost op: 27-09-2012, 13:11:58 »
Matsing moet echt eens stoppen met verliezen. Het blijft mijn favoriete team, maar 4 personen tegenover twee teams van 6 is nogal een groot verschil. Vooral omdat Kalabaw en Tandang nu steeds hun zwakste schakels aan de kant kunnen zetten bij de proeven. :-\\
Roxy begon wel interessant, maar was echt aan het neerstorten en de overduidelijke afvaller.

Kalabaw is echt om te janken, zo oninteressant. Er is gewoon niks anders getoond dan dat Jonathan de idol zocht en uiteindelijk heeft gevonden.  ::niet-ok:: Hopelijk komt er snel een eilandraad voor hen, dan wordt het misschien allemaal wat interessanter.

Bij Tandang was het wel leuk om te zien dat er nu al spanningen ontstaan tussen RC en Abi-Maria, terwijl Michael alweer een ongelukje heeft gehad.  ;D

Een paar dingetjes die een beetje jammer waren deze aflevering:
- De montage bij de teamdiscussies van de proef, waarbij Matsing weer als een slecht functionerende groep werd getoond, waardoor je al wist dat ze zouden verliezen.
- Jeff die Angie's "cookies" antwoord enorm opblaast en serieus neemt, terwijl ze het volgens mij gewoon als grapje bedoelde. Volgens mij mag Jeff haar helemaal niet. Hij zei ook al eerder dat ze totaal niks te zoeken heeft in Survivor.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #31 Gepost op: 27-09-2012, 14:53:12 »
Ik snap niet dat ze roxy er uit hebben gestemd. Ik zou eerst Angie en dan Roxy eruit doen. Nu ben je 2 tegen 2...

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #32 Gepost op: 27-09-2012, 15:35:57 »
was er gelukkig wel weer een volledige intro (hopelijk blijft dat ook

Te vroeg gejuicht :P

Oh en ik denk dat de HII China-style is. Ik denk dat het de deksel van de rijst is (zal er wel helemaal naast zitten ::rofl::).
Heuj!!!

Kamp rood: Enige twee waar we wat van zien zijn Jeff en Johnatan. Ben blij dat de laatste de idol heeft gevonden. Weet van een meisje niet eens de naam, Dawson, Dana en ? Denk dat ? ge-idold gaat worden door Johnatan ofzo. Voor de rest valt er dus echt helemaal niks over deze tribe te melden. Enige leuke andere momentje was Johnatan zijn leugen over wat hij in godsnaam aan het zoeken was onder hun hut ::rofl::

Kamp geel: Weer goed. Niks gezien van Pete en Artis en eigenlijk ook niet veel van Mike. Ben blij met de paranoia van Abi en afgaande op de promo van volgende week denk ik dat het volgende gaat gebeuren. Abi en Pete vs RC en Mike. Pete probeerde Lisa namelijk te overtuigen Mike eruit te stemmen. Voor de rest verklaard het ook wel de underdog edit van Lisa. Hopelijk betekend dat ook dat we wat meer van Artis gaan zien.

Kamp blauw: Fantastisch. Ik haatte het hele geloof stukje van Roxy, maar toen veranderde ze ineens in een bitch. Geweldig ::rofl:: Was helaas wel duidelijk dat ze zou vertrekken aangezien het duidelijk gemaakt was in de vorige aflevering dat Malcolms en Denises alliantie solide is. De Malcolm en Angie showmance levert iig totnogtoe. Zorgt voor wat actie en maakt Angie een iets interessanter karakter. Malcolm blijft natuurlijk een held :P Russell blijf ik me aan irriteren, weet alleen niet precies waarom :-\\
Ik snap niet dat ze roxy er uit hebben gestemd. Ik zou eerst Angie en dan Roxy eruit doen. Nu ben je 2 tegen 2...

Ik heb het gevoel dat de Angie-Malcolm connectie wat is opgeblazen. Ik denk niet dat het zoveel voorstelt. Voor de rest koos Denise sowieso tussen 2 koppels Roxy-Russell of Malcolm-Angie. Haar relatie met Malcolm is sterker, ze heeft een alliantie met hem en ze wilt natuurlijk niet nu al zijn vertrouwen verliezen. Voor de rest was Roxy nutteloos in het kamp. Ik denk dat ze de juiste keuze heeft gemaakt en heb zelfs het idee dat haar alliantie met Malcolm sterker is dan Angies "showmance" (als het dat al is) met Malcolm. Voor de rest zal het wel duidelijk zijn geweest dat Roxy eruitgestemd zou gaan worden en dan is het het slimste voor Russell om gewoon mee te stemmen...


Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #33 Gepost op: 27-09-2012, 17:41:44 »
Ik denk dat Roxanne wegstemmen de juiste beslissing was voor het *kamp*.

Ze was ongeveer even sterk als Angie en was aan het aftakelen. Ik persoonlijk denk dat het voor Russell zeker slimmer was geweest om Angie weg te stemmen, terwijl het voor Malcolm slimmer was om Roxy naar huis te sturen.

Voor Denise... hmmm. Ik denk niet dat Roxy en Denise elkaar mochten (aangezien Roxy nogal wat kritiek had om het enorm harde werk van Denise in het Kampleven), maar we zullen zien.

Matsing is geweldig. Tandang is iets-minder-maar-desondanks-nog-altijd-zeer-goed. Kalabaw... whatever. Jonathan en Jeff zijn eendimensionaal en de rest irrelevant. :-/
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #34 Gepost op: 27-09-2012, 23:02:28 »
True. Maar ik hoop nog steeds dat Penner het ver gaat schoppen!  ::joehoe::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #35 Gepost op: 30-09-2012, 20:39:10 »
Ik sta nog zoveel achter, maar Survivor moest ik gewoon al gezien hebben.

Skupin  ::ok:: ::bravo::

Voor de rest me nog niet geïrriteerd aan iemand, dus dat valt mee.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #36 Gepost op: 4-10-2012, 11:20:10 »
Ik irriteerde me tot nu toe ook nog aan niemand, maar deze aflevering wel! De boot irriteerde me tegen het einde van de episode nogal en was dan ook blij dat ze vertrok.. maar vooral: Abi. Ugh! En wat irritant dat zij nou net de idol vindt! Barf.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #37 Gepost op: 4-10-2012, 14:12:43 »
Geweldig seizoen tot nu toe ::bravo::

Kamp rood was vandaag eindelijk entertainend. Begin Jeff erg te waarderen en vind de mogelijke alliantie tussen hem en Penner interessant. http://www.youtube.com/watch?v=SpWy8Co7aOI&feature=BFa&list=PLFCF0D7D2152DA566 Vooral hierom. Het kan heel erg interessant worden. Voor de rest geeft het Penner ook weer een betere kans. Met de uitleg in het filmpje kan ik tevens beter waarderen dat Penner Jeff zijn HII heeft laten zien. Voor de rest vond ik de fourfingerhandshake ook wel grappig.


Echter valt kamp rood nog steeds in het niets bij blauw en vooral ook vandaag geel. The powershift is zeer interessant. Vooral omdat ik het idee heb dat Lisa meer naar Mike neigt. Eindelijk wat van Pete gezien en ik mag hem wel als speler. Dacht dat hij niet echt goed zou zijn in het spel maar dat kan nog wel eens gaan verassen. Voor de rest blijft het lopende ongeluk grappig en ben ik blij dat we ook eindelijk wat van Artis hebben gezien.

Malcolm en Denise zijn gewoon fantastisch. Denise is een beest, ze was echt goed in die challenge. Angie en Russell waren beschamend. Denk dat Angie wegstemmen de beste keuze was maar vind het jammer dat blauw alleen maar verliest. Ik ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren en of er dan al naar twee kampen overgeschakeld gaat worden. Voor de rest irriteer ik me nog steeds aan Russell.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #38 Gepost op: 4-10-2012, 15:00:45 »
Matsing  :(
Hopelijk gaan ze de volgende keer wel eens winnen. Volgens mij zou het ook geen verschil hebben gemaakt als Zane of Roxy langer was gebleven. Zij hadden de andere proeven waarschijnlijk ook niet beter gedaan, schat ik zo.

Ik irriteerde me tot nu toe ook nog aan niemand, maar deze aflevering wel! De boot irriteerde me tegen het einde van de episode nogal en was dan ook blij dat ze vertrok..

Ja, Angie was nogal hypocriet na de proef. Hoezo was het Russell die opgaf bij de proef. Zij was juist degene die na één poging zei het niet meer aan te kunnen en daarmee dus opgaf.  :-\\
Toch was Angie al met al wel leuk.

Michael's ongelukken elke aflevering zijn echt fantastisch  ::rofl::

Ik was even verbaasd toen Jeff ineens riep "Carter in the water". Oja, Carter... die doet ook nog mee dit seizoen. Ik gok dat dat de persoon is waar we het hele seizoen niks van horen  ;D

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 25: Philippines
« Reactie #39 Gepost op: 4-10-2012, 21:48:44 »
Angie was geweldig. Malcolm sloeg wel de spijker op de kop tijdens de eilandraad. Angie was het ENIGE meisje (Dana telt niet lol) dat aan die proef meedeed, terwijl Tandang en Kalabaw hun grieten konden laten uitzitten. Ze had zeker het nadeel erbij.

Wizz: Eigenlijk vond ik het feit dat Russell de ladder niet kon opklimmen STUKKEN erger dan Angie die niet kan duiken. Uiteindelijk leerde ze van haar fouten, terwijl Russell OPNIEUW het water indook, waardoor dat Matsing juist voldoende tijd verloor om de proef op één haar te verliezen.

Russell IS echter wel goed imo. Zijn passie is enorm aanstekelijk. Met Malcolm en Denise hebben we twee erg rationele, maar interessante persoonlijkheden. Het is enorm spijtig dat Matsing al die proeven aan het verliezen is, terwijl ze gemakkelijk het meest interessante team waren  ::niet-ok::

Tandang is ook een goed team. Mike is heerlijk onhandig, Pete is het brein achter de organizatie, Abi is KNETTER. Lisa's positie binnen Tandang intrigeert me. RC was, zoals altijd, best wel goed. Artis's enige biecht totnogtoe was ook grappig, wat spijtig dat we hem niet meer te zien krijgen.

Ik hoop dat de 6 Kalabaws te volgende 6 exits zijn. Wat een dooie boel is me dat, zeg.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*