Auteur Topic: Survivor 24: One World  (gelezen 55843 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Survivor 24: One World
« Gepost op: 20-12-2011, 21:19:51 »


Citaat
Survivor: One World is the twenty-fourth season of the American CBS competitive reality television series Survivor, which will premiere in February 2012. Unlike previous seasons where tribes lived at separate camp sites, the two tribes will be living at the same camp together. While the concept of two tribes living at the same camp also appeared in Survivor: Thailand, this is the first time it was employed at the beginning of the game.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #1 Gepost op: 20-12-2011, 22:30:43 »
Ik heb er zo veel zin in! Ziet er heel erg leuk uit. Ik kan me nog herinneren dan een keer voor een paar dagen gebeurde met het seizoen waarin Jan zat.  De veroorzaakte wat wrijvingen en dat is altijd leuk :P.
Zo kun je als tribes elkaar ook goed in de gaten houden.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2011, 09:55:44 »
De cast is al grotendeels achterhaald. Voor zij die niet kunnen wachten, Survivor Fever  heeft alles al op een rijtje gezet :)

De pagina die ik gelinkt heb bevat geen echte "boot spoilers", maar naar het schijnt zijn er wel indicaties wie er de "jury" haalt en wie niet. (Blijkbaar niet meer dat een mogelijke persoonsbeschrijving van de "Early Boots"). Pas dus op en kijk niet verder dan de pagina, hmm? :)

Ik kijk er alvast naar uit. De screencaps ZIJN effectief screencaps van het seizoen zelf (dat in Augustus/September opgenomen werd)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #3 Gepost op: 27-12-2011, 13:42:53 »
Trouwens ik begreep dat het mannen vs vrouwen werd (leuk want dat is eigenlijk al weer te lang geleden en dan is het makkelijk om de twee kampen uit elkaar te houden) en dat RI vervalt om de rewardchallenges terug te halen (dubbel leuk, want RI was saai en met een groep met reward en een groep zonder reward in één kamp kun je wel heel veel drama verwachten :P)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #4 Gepost op: 27-12-2011, 16:15:38 »
Geen oudgedienden en geen RI. Klinkt goed.

En allemaal op 1 eiland? Allemaal mogelijkheden voor allianties M - F voor de merge. Dat kan handig zijn voor na de merge maar wellicht ook een reden om je eruit te stemmen voor de merge als je kampgenoten je door hebben. Ben benieuwd!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2012, 09:59:50 »
It's AWN!!!!




Entertainment Weekly preview: http://insidetv.ew.com/2012/01/18/survivor-one-world-new-cast-revealed

Leif X___X
Chelsea X____X

de rest <3

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2012, 17:02:44 »
Leif X___X
Hij ziet eruit als een karikatuur van Russell :P

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2012, 17:58:05 »
Hij ziet eruit als een karikatuur van Russell :P
::rofl::

Gebaseerd op dat filmpje lijkt de meerderheid van de kandidaten niet zo heel boeiend eigenlijk. De meeste zeggen iets wat je kunt interpreteren als "ik doe er alles aan om te winnen". Al kunnen de kandidaten natuurlijk ook nog niet te veel van zichzelf tonen in 5 seconden per persoon :P

Ik kan eigenlijk nergens cast-interviews vinden, behalve op de officiële site maar die kunnen Nederlanders niet zien. Weet iemand waar je wel de cast interviews kunt zien?

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2012, 17:59:45 »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2012, 18:25:03 »
Geweldig Lexxan, enorm bedankt!  ::ok::

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2012, 19:27:21 »
Geen Probleem. Ik wist dat mezelf aansluiten bij Sucks een goed idee was. ::ok::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #11 Gepost op: 21-01-2012, 21:29:12 »
Ik vind de meeste spelers eigenlijk iets te jong. Over het algemeen vind ik de heel jonge spelers niet zo interessant.
Ze zijn te vaak te simpel om de tuin te leiden.

Zal wel voor de kijkcijfers zijn, maar anders zou ik wel eens een aflvering willen zien met alleen maar 35+ spelers.

@lexxan - thx! goede link

Van de mannen vind ik Bill en Greg het leukste en van de vrouwen Kim en Monica. Toch weer de oude lui.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2012, 22:13:53 door Terloops »

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #12 Gepost op: 23-01-2012, 19:45:53 »
Mijn eerste indrukken:

1. Colton
2. Michael
3. Monica
4. Greg
5. Kim
6. Sabrina
7. Bill
8. Troy

9. Kourtney
10. Alicia
11. Kat
12. Jonas

13. Christina
14. Jay
15. Matt
16. Nina
17. Leif

18. Chelsea

 ::love::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #13 Gepost op: 16-02-2012, 10:35:30 »
En we zijn weer begonnen! Weet nog niet precies wat ik er van moet zeggen  :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #14 Gepost op: 16-02-2012, 11:31:31 »
Oh is ie alweer bezig? Moet dringend de pagina van dit seizoen eens maken!  :-\\

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #15 Gepost op: 16-02-2012, 15:59:37 »
Hartstikke leuke aflevering. Leukere personages dan ik had verwacht.  ::ok::

Voor de zekerheid maar even in spoilers:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #16 Gepost op: 16-02-2012, 16:03:28 »
Leuke aflevering, helaas dat een van de leuke personen zo snel het spel moest verlaten. Erg leuke twist ook weer!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #17 Gepost op: 16-02-2012, 20:24:02 »
Even officieel maken:


Survivor 24: One World

Deze reeks werd in de buurt van Upolu, Samoa gefilmd, net als seizoen 19 (Samoa), 20 (Heroes vs Villains) en 21 (South Pacific).

Redemption Island is opgedoekt, maar komt ooit misschien nog wel eens terug. Dé twist dit seizoen is dat de tribes, die verdeeld zijn in mannen en vrouwen, zullen samenleven op één eiland.
Een andere twist gaat over de Immunity Idols. Als je er eentje vind van je eigen kamp, mag je die Immunity Idol uitspelen. Maar als je er eentje vindt voor het andere kamp, moet je hem afstaan aan iemand van dat andere kamp.

Verder zouden er dit seizoen "Do-It-Yourself" opdrachten zijn op verschillende momenten in het spel. Opdrachten zonder leiding van de presentator.
De hele reeks zal op Youtube, maar ook via de bekende wegen te downloaden zijn. Meer info vind je op deze pagina.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #18 Gepost op: 17-02-2012, 22:48:32 »
Michael
Alicia
Sabrina
Christina
Kim
Chelsea
Greg
Kat
Monica
Colton
Troy
Nina
Jonas

Bill
Kourtney
Leif

Jay
Matt


Ik denk dat de laatste keer dat ik een Survivor cast zo overweldigend mocht geledan was van ..Amazon?

Geweldige cast, goede premiere, ik kijk alvast uit naar de volgende aflevering. Het is nu al stukken beter than S22/S23 ^__^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #19 Gepost op: 19-02-2012, 00:08:32 »
Het valt me wel op dat de jonge athletische mannen weer samenklikken en zichzelf weer onoverwinnelijk achten. Als ik ze hoor praten krijg ik sterk het gevoel dat ze de vorige 23 seizoenen niet echt gezien hebben.