Auteur Topic: Survivor 24: One World  (gelezen 56037 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #60 Gepost op: 5-04-2012, 10:28:24 »
Met plaatsvervangende schaamte heb ik gekeken naar de performance van de heren deze aflevering

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #61 Gepost op: 5-04-2012, 10:42:17 »
Blah, deze aflevering was pokkesaai.

Op naar de volgende.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #62 Gepost op: 5-04-2012, 10:46:26 »
De grootste sukkel Troyzan heeft met zijn idol nog kans om de boel op stelten te zetten, maar helaas is hij niet zo slim en ook dan zijn ze nog outnumbered.

Het is duidelijk dat de mannen het moeten hebben van Jay (en die weet volgens mij niet van de idol).

<edit>
Ik kijk simultaan ook Season 9 (Vanuatu) en ik zie griezelige overeenkomsten.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2012, 23:21:24 door Terloops »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #63 Gepost op: 6-04-2012, 16:08:57 »
De grootste sukkel Troyzan heeft met zijn idol nog kans om de boel op stelten te zetten, maar helaas is hij niet zo slim en ook dan zijn ze nog outnumbered.

Het is duidelijk dat de mannen het moeten hebben van Jay (en die weet volgens mij niet van de idol).

<edit>
Ik kijk simultaan ook Season 9 (Vanuatu) en ik zie griezelige overeenkomsten.

Dan komen de betere afleveringen er dus aan :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #64 Gepost op: 10-04-2012, 22:32:03 »
Ik denk niet dat de laatste zes allemaal vrouwen zullen zijn. Ik persoonlijk vermoed dat de "Final Six" zal bestaan uit Kim, Chelsea, Sabrina, Troyzan, Alicia + ofwel Kat, ofwel Tarzan. Ik ben zo goed als zeker dat Troy de laaste man in het spel is.

Mijn gok wat de F3 betreft is (op dit ogenblik) Kim/Sab/Chels of Kim/Chels/Alicia. Ik denk dat Kim wint.

Terloops, waar precies ben je in Vanuatu?
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #65 Gepost op: 12-04-2012, 09:13:59 »
Ik heb net de aflevering gezien dat Chad de klos is. Ik merk dat het arrogante gedrag van de dames me stoort. Vooral Ami. De 2 oude vrouwen lijken sympathiek richting de underdogs maar blijken keer op keer uiterst onbetrouwbaar. De kerels vind ik wel sympathiek, maar ze komen zo ontzettend dom over door steeds zoveel vertrouwen in de dames te stoppen terwijl iedere sukkel kan zien dat ze 1 voor 1 worden weggestemd. Wat ik niet begrijp is dat ze niet harder voor hun leven vechten. Ik denk steeds aan makke lammen als ik ze zie. Ze moeten de verhoudingen tussen de dames veel meer op scherp zetten door sommigen keer op keer uit te leggen dat ze de eerste dame(s) zullen zijn die er na de mannen uit zullen vliegen en dus als ze niet iets bijzonders doen ook het miljoen _niet_ zullen winnen.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #66 Gepost op: 12-04-2012, 14:11:18 »
Wat heb ik me toch geergerd aan de aflevering van gisteravond...

De mannen zijn zulke makke lammetjes. Niet alleen snappen ze weinig van strategie, ook zijn er kerels die met de meiden meestemmen of hun mond voorbij praten. En er zijn zoveel mogelijkheden om het evenwicht te verplaatsen.

Dit zijn precies de momenten dat ik wens dat Russell meedeed. Die zag het gevaar vanaf buiten het melkwegstelsel al aankomen en zou met een fatsoenlijk tegenoffensief komen.


Dingen die je kan doen als je echt outnumbered bent:
- Alle immun. challenges winnen (duh) :)
- De leider van de alliantie (Kim) duidelijk maken dat als ze haar belofte die avond breekt en jou toch wegstemt, dat zij niet alleen jouw stem niet zal krijgen tijdens een final tribal maar dat jij in de komende weken geen seconde onverlet zal laten om iedereen die er ook uit ligt te overtuigen niet op haar te stemmen. Anyone but her.
- Andere mensen overtuigen dat het niet in hun belang is om door te gaan met de alliantie zoals hij dan is. Het is een gegeven dat maar 2 of 3 de finale zullen halen. Dus er zijn er een heleboel die het spel zullen gaan verliezen als het zo door gaat en die hebben er alle belang bij om de pecking order te wijzigen. Je moet alleen weten wie dat zijn (gemakkelijk) en dan hen overtuigen dat zij zich in die positie bevinden (iets moeilijker). Er zijn reward challenges speciaal gedesigned om dit duidelijk te maken.
- Uitleggen aan persoon x dat hij naast persoon y,z,etc in de final 3 geen kans maakt. Dit is alleen wat lastig hard te maken maar het kan wel voor twijfel zorgen.


<edit> nog steeds gaat alles zoals Vanuatu tot waar ik gezien heb


Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #67 Gepost op: 12-04-2012, 14:54:05 »
Mjah, deze aflevering was nogal zwak.

Er was maar weinig variatie in wat er getoond werd. Alleen maar pure strategie en steeds herhalen van diezelfde strategie. Pas vanaf de immuniteitsproef werd het weer wat interessanter.
Daarbij werden Tarzan, Christina en Leif's gedachten volledig genegeerd, waardoor hun stemmen totaal niet verklaard kunnen worden door de kijker. Hoezo gaat Tarzan mee met de vrouwen tegen Jay?

Vooral jammer ook dat de producers zo duidelijk de aflevering lieten beginnen met Jay's droom. Dat was naar mijn mening iets te duidelijke symboliek en haalde de spanning weg de rest van de aflevering.

In elk geval legt de preview wel zo ontzettend veel nadruk op Troyzan dat hij het waarschijnlijk wel een ronde zal overleven. Ik heb de goede hoop dat de volgende aflevering beter wordt.  ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #68 Gepost op: 12-04-2012, 20:01:49 »
Inderdaad.. die stem van Tarzan op Jay?  ???

Gelukkig zit Troy er nog in, still rooting for him!  ::ok::

Erg jammer dat de mannen zo dom zijn verder inderdaad  :P

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #69 Gepost op: 12-04-2012, 22:29:25 »
Ik hoop inderdaad dat we nog iets moois van Troyzan te zien krijgen.

Over wie in de finals komt .. heeft Sabrina niet nog een idol op zak? Daar hoor je ook weinig van. Volgens mij heeft ze al 2 of 3 uitzendingen niks meer op camera gezegd terwijl zij de ringleader was toen de mannen en vrouwen nog gescheiden waren.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #70 Gepost op: 18-04-2012, 22:23:20 »
even lekker random ertussendoor

Een aantal weken geleden had monica op twitter verkondigt dat zij t-shirts aan het uitdelen was, en ik heb mijne net een paar dagen binnnen! ::boogie::


Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #71 Gepost op: 19-04-2012, 11:01:32 »
Eindelijk speelt Troyzan zoals het moet, zegt de dingen die hij moet zeggen en dan nog snapt de rest het niet.

1 van Tarzan/Leif heeft zelfs op de ander gestemd! Het voelt als een gevangene die het werk van de cipier doet.

Ik ben uiterst tevreden dat Troyzan er nog in zit. Ik vind Kim wel een goede speler maar ik ben nou eenmaal altijd voor de underdog. Daarnaast is Kim ook te arrogant. De rest zijn eigenlijk alleen maar volgers geweest (ook al hebben sommigen van hen dat zelf niet door).

Gaan we nou volgende week iets zien van die idol van Sabrina? Als ze die aan een Troyzan zonder immunity zou geven zou dat uiterst verbaasde gezichten en spectaculaire gevolgen tot gevolg hebben :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #72 Gepost op: 19-04-2012, 18:51:56 »
Het is gewoon echt zielig voor Troyzan dat ie met die mensen opgescheept zit die er niks van snappen  :(

Ik ben bang dat hij het niet volhoudt.. maar je weet maar nooit!

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #73 Gepost op: 26-04-2012, 17:13:33 »
Wel jammer dat Troyzan voor het plan eigenlijk Christina nodig had maar nu niet kon.

Over Christina gesproken. Of ze begrijpt er echt helemaal niks van haar situatie in het spel of ze wil haar situatie gewoon niet verbeteren. Ze heeft ongeveer de wilskracht van een slagroomgebakje.

Sowieso als je zegt dat je niet denkt dat er gesproken is over wie top3 worden, dan moeten er meteen alarmbellen afgaan en het besef dagen dat jij dus blijkbaar niet in de loop zit. laat ik er maar over ophouden want ik wind me weer te veel op.

Ik verwacht dat ik de rest van dit seizoen niet erg leuk meer zal vinden. Als er nog seizoenen Survivor komen dan hoop ik op spelers als Rob M (en ik mag hem niet eens). Overigens moet ik zeggen dat het Kim wel erg gemakkelijk afgaat om in het centrum van de macht te blijven.


Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #74 Gepost op: 26-04-2012, 17:16:15 »
Hmm er viel me net iets op:

In de intro van de cast (zie begin van deze thread) zie je Jeff zeggen: We have a bunch of smart people (en dan zoomen ze in op Christina (met Kim meer op de achtergrond)).
Apart!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #75 Gepost op: 26-04-2012, 21:53:01 »
Bah bah bah.. Vanaf nu is het saai  :P Echt jammer van Troyzan! Maar.. hij wint toch vast wel de.. hoe heet het.. Sprint player of the year award? ^^

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #76 Gepost op: 26-04-2012, 23:23:06 »
Overigens lijkt Sabrina me te slim om tevreden te zijn met de 4e plek. Zou ze het plannetje gewoon meespelen en dan gokken op haar idol (waar al weken niet meer over gerept is)?

Als alles volgens plan gaat, gaan Chelsea en Kim naar de finale. Maar het kan zijn dat Kim liever een nog ergere geit meenemt .. Christina bijv. Maar dat wordt wel lastig.

Een ding wat nog erger is dan straks moeten kiezen tussen Kim en X is kiezen tussen 2 spelers die het echt niet verdiend hebben.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #77 Gepost op: 28-04-2012, 13:16:36 »
@terloops  Sabrina heeft geen idol, de idol die zij heeft gevonden moest zij geveaan een van de mannen, ij gaf hem toen aan colton. De enige die een idol heeft op dit  moment is kim.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #78 Gepost op: 1-05-2012, 13:30:12 »
Is de idol die de mannen konden vinden en aan 1 van de dames moesten geven nooit gevonden dan?

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #79 Gepost op: 1-05-2012, 16:06:18 »
Dat was de idol die kim vond. Er waren toen maar twee idols, een voor de mannen en een voor de vrouwen, sabrina vond die van de mannen en moest hem dus weggeven. Kim vind die van de vrouwen en mocht hem houden. Als ik het goed heb is er nu dus nog een idol over, eentje die nog niemand gevonden heeft, maar dit weet ik niet helemaal zeker.