Auteur Topic: Survivor 24: One World  (gelezen 56036 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #20 Gepost op: 23-02-2012, 04:23:59 »
Via welk youtube kanaal is deze reeks te bekijken?
Want het vorige seizoen kon ik heel fijn bekijken via een handige site,
maar via daar is het opeens niet meer mogelijke als je vanuit europa kijkt...

*Ik heb het kanaal gevonden :) ga nu aflevering 1 kijken!!! :D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 04:29:40 door Expeditie Rob »
There's no show like a reality show ;)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #21 Gepost op: 25-02-2012, 15:04:40 »
Aflevering 1 gekeken, en die was echt geniaal.
Maar alle youtube acounts die survivor afspeelde zijn inmiddels geblokkeerd.

Weet iemand een site of iets via waar ik het kan kijken?
En met die torents heb ik geprobeerd, dat lukte niet...
There's no show like a reality show ;)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #22 Gepost op: 25-02-2012, 15:46:59 »
Wat lukte er niet met de torrents dan? Ik vrees namelijk dat het lastig wordt om nog plekken te vinden om nog online te kijken.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #23 Gepost op: 25-02-2012, 16:14:34 »
Probeer deze http://www.youtube.com/playlist?list=PL99AC3DCFEA760BBA&feature=g-playlist Ik weet niet hoe lang ze er nog zullen staan maar ik zou sowieso dcdice in de gaten houden want als ze weer verwijderd worden heeft hij meestal vrij snel weer nieuwe erop staan ;)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #24 Gepost op: 26-02-2012, 15:53:25 »
Ik ben net zo computervaardig als een bejaarde die voor het eerst op het internet zit,
dus ik denk dat het niet werken van de torents aan mezelf ligt!

En reuze bedankt voor de youtube link, hij werkt :D
Heb de aflevering gisteren meteen bekeken.

Een geweldige aflevering weer.
Al moet ik nog wennen aan proeven zonder het commentaar van Jeff op de achtergrond,
het is toch een hele vooruitgang met voorgaande seizoenen.
Colton, Kat en Alicia mogen er van mij nu al uit, heel iritante persoonlijkheden.
En Sabrina, Christina, Monica (al begreep ik haar laatste stem niet echt), Chelsea, Micheal en Troy hebben mijn sympatie gewekt.
Kan niet wachten op de volgende aflevering!
There's no show like a reality show ;)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #25 Gepost op: 1-03-2012, 12:47:59 »
Het valt me wel op dat de jonge athletische mannen weer samenklikken en zichzelf weer onoverwinnelijk achten. Als ik ze hoor praten krijg ik sterk het gevoel dat ze de vorige 23 seizoenen niet echt gezien hebben.

Matt snapt toch eigenlijk niet echt hoe het spel werkt. Een chicken heeft net zoveel stemrecht als een rooster. De eerste 8 dagen veel te gemakzuchtig geweest...

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #26 Gepost op: 8-03-2012, 12:31:39 »
Vervelend ventje die Colton.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #27 Gepost op: 8-03-2012, 15:21:31 »
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand van Survivor zo verafschuwde als Colton. Ga alsjeblieft weg  ::niet-ok::

Daarnaast..
De vrouwen zeggen me allemaal nog steeds niks..
En, waarom gingen de mannen nou naar tribal? Kom op zeg..

Next season please!  :P

(Of laat Colton iig vertrekken..)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #28 Gepost op: 8-03-2012, 16:46:35 »
Ondanks dat ik me scheel erger aan Colton vind ik het wel een veel beter seizoen dan de afgelopen 3.

Er gebeurt tenminste wat.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #29 Gepost op: 8-03-2012, 17:50:45 »
Ik vond Colton wel leuk tot vorige week. Maar inderdaad wat een arrogante kwal zeg. Ik vind sowieso erg weinig mensen sympathiek dit seizoen. Maar toch is het seizoen wel amusant. Er gebeurt inderdaad een stuk meer dan de afgelopen seizoenen.  ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #30 Gepost op: 8-03-2012, 23:15:46 »
Waar halen ze mensen als Colton in hemelsnaam vandaan? Deze zelfingenomen kwal speelt niet ‘slechts’ de slechterik maar heeft gewoon een plaat voor zijn kop zo groot als Eurazië. Voordat hij de immuniteitsketting kreeg was het een bang onzeker jongetje dat zich niet thuis voelde tussen de macho mannen maar toen hij een klein beetje macht kreeg steeg het hem ook direct naar zijn hoofd. Ik zie graag dat het spel keihard gespeeld wordt, echter Colton speelt niet alleen het spel maar valt kandidaten ook zonder enige tactische/strategische reden aan vanwege hun levensstijl. Zich niet beseffende dat zijn eigen bekrompenheid haaks staat op de ‘open’ levenswijze die de homoseksuele gemeenschap over het algemeen verdedigt. Juist Colton zou moeten begrijpen hoe het is om gestigmatiseerd te worden. Los daarvan, een ieder die op een dergelijk stompzinnige manier anderen veroordeeld en beoordeeld zou onmiddellijk een verbale storm over zich heen moeten krijgen van alle aanwezigen.

Het verbaasde mij dan ook dat de overige mannen zich op de achtergrond schuil hielden en dat Tarzan het zelfs waagde om het voor Colton op te nemen. Het lijkt wel alsof de angst regeert. De macho mannen lopen als angstige puppies achter een verwend kind aan. Wat voor een bizar rollenspel is dit? Waar is hun ruggengraat gebleven? Waarom besluiten ze niet gezamenlijk om de immuniteitsketting van Colton onschadelijk te maken? De mannen maken zich druk over het tamelijk onschuldige ‘verraad’ van Leif (je gaat je bijna afvragen of ze ooit Survivor hebben gekeken), accepteren vervolgens zonder enig weerwoord dat Colton zijn verderfelijke denkbeelden etaleert en stemmen dan Bill weg omdat koningin Colton schijnbaar door hem geïntimideerd is.

Onnavolgbaar! Evenals de wijze waarop ze ertoe kwamen om ondanks het winnen van immuniteit toch naar de eilandraad te gaan. Bill/Leif staan niet volledig aan onze kant dus stemmen we ze weg voordat de samensmelting plaatsvindt! GENIAAL! Want daardoor bereikt een extra vrouw de samensmelting en die zal vast eerder met ons willen samenwerken dan één van onze eigen teamleden.....Hoe verstandeloos kun je zijn? Om nog maar niet te spreken over de gevolgen in het geval van een mogelijke tussentijdse teamswitch. Hetgeen erg waarschijnlijk is bij deze teamindelingen (zie ook: Survivor Amazon en Survivor Vanuatu).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #31 Gepost op: 8-03-2012, 23:45:53 »
Colton is een nachtmerrie en maakt de hardcore fanbase belachelijk.

Ik heb eigenlijk met Colton gechat op het net vlak voor het seizoen begon, en ik kan je garanderen dat hij werkelijk even erg in het echt als in het programma.

Hij heeft gelijkaardige dingen gezegd over Bill en wel... rassen als hetgeen dat hij in de laatste aflevering zei. ("o ik ben niet racistisch hoor, want ik heb een zwarte huishoudser :-)")... en hij had ook nogal onaardige dingen te zeggen over Monica's kinderen, en dat vond ik vooral erg onder de gordel.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Tony1

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #32 Gepost op: 9-03-2012, 12:33:22 »
Volgende aflevering vind er waarschijnlijk een tribe-switch plaats (dat baseer ik op de promo) en Colton komt blijkbaar niet in t goede kamp terecht (ook gebaseerd op de promo). Hopelijk word hij dan voor de samensmelting weggestemd. Ik hoop persoonlijk dat hij zijn HII niet inzet en word weggestemd, dan word hij toch een "James" zoals hij hetzelf in aflevering 3 noemde.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #33 Gepost op: 9-03-2012, 17:20:25 »
Colton is misschien niet de leukste jongen op de wereld (understatement) :P Maar ik vind dit seizoen tot nu toe wel super. En iemand om te haten is altijd fijn/goed voor een seizoen, plus met een edit als hij krijgt kan ik me niet voorstellen dat hij zal winnen :P

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #34 Gepost op: 9-03-2012, 20:21:53 »
Volgende aflevering vind er waarschijnlijk een tribe-switch plaats (dat baseer ik op de promo) en Colton komt blijkbaar niet in t goede kamp terecht (ook gebaseerd op de promo). Hopelijk word hij dan voor de samensmelting weggestemd. Ik hoop persoonlijk dat hij zijn HII niet inzet en word weggestemd, dan word hij toch een "James" zoals hij hetzelf in aflevering 3 noemde.

Ik hoop dat dit uitkomt.
Colton is echt walgelijk. Ik snap vooral niet dat iemand als hij die waarschijnlijk vaak tegen vooroordelen moet vechten over zijn homoseksualiteit zo neerbuigend kan zijn over iemand anders enkel op basis van iemands ras en beroep. ::ohno::

Bill vond ik echt enorm veel klasse behouden en ik vind het knap dat hij zo beheerst om wist te gaan met Colton's opmerkingen.  ::ok::

Het seizoen vind ik tot nu toe wel oké, ik ben alleen een beetje bang dat het extreem veel om Colton gaat draaien en daar heb ik niet zo'n zin in  :P

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #35 Gepost op: 9-03-2012, 21:03:59 »
Colton is misschien niet de leukste jongen op de wereld (understatement) :P Maar ik vind dit seizoen tot nu toe wel super. En iemand om te haten is altijd fijn/goed voor een seizoen, plus met een edit als hij krijgt kan ik me niet voorstellen dat hij zal winnen :P

Ik ben het hiet me eens. Ik vind dit seizoen ERG goed, en aflevering vier was fenomenaal.

Zonder Colton was het echter beter geweest :-/
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #36 Gepost op: 10-03-2012, 13:01:19 »
Ik ben het hiet me eens. Ik vind dit seizoen ERG goed, en aflevering vier was fenomenaal.

Zonder Colton was het echter beter geweest :-/

Maar denk je dat aflevering 4 net zo goed was geweest zonder alle drama rondom Colton?

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #37 Gepost op: 12-03-2012, 21:47:07 »
Waar halen ze mensen als Colton in hemelsnaam vandaan?
Uit Alabama  ;) Daar bestaan dit soort mensen blijkbaar nog.......

Ik ben het hiet me eens. Ik vind dit seizoen ERG goed, en aflevering vier was fenomenaal.

Zonder Colton was het echter beter geweest :-/

Ik denk dat je onderschat hoe belangrijk dit soort kandidaten voor het programma zijn. Ze creëren drama, waarmee andere karakters ook weer beter uit de verf komen. In die zin zou Colton eigenlijk beter kunnen blijven. In de montage hebben ze hem nu echter wel zo neergezet dat ik hem ook liefst zo snel mogelijk zie vertrekken. Ik heb er geen greintje sympathie voor. Zelfs iemand als Phil Sheppard kon ik nog best goed hebben. Op de een of andere manier kon ik daar nog wel enigszins om lachen. Met Colton heb ik dat absoluut niet.

Door de montage is me nu nog niet helemaal duidelijk waarom niemand op Leif stemde. Was de reden om naar 'tribal council' te gaan toch gewoon om Bill eruit te werken en was Leif's 'verraad'  ::) daar een mooie aanleiding voor?

Mooi onderhoudend seizoen verder. Ik ben erg blij dat 'Redemption Island' weg is en de 'reward challenges' terug zijn. De vaart zit er weer lekker in: het format werkt op deze manier gewoon beter.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #38 Gepost op: 14-03-2012, 10:38:25 »
Het vreemde vind ik vooral dat ze unaniem hebben gekozen om naar tribal te gaan. Dat betekent dus ook dat Bill voor heeft gestemd. Hij moest toch geweten hebben dat Colton hem liever vandaag dan gisteren eruit wilde hebben. De enige reden die ik kan bedenken is dat hij wat goodwill wilde kweken door met de groep mee te stemmen, maar die goodwill heeft helemaal geen waarde als je weet/voelt dat je eruit gestemd gaat worden. Dan kan je het nog beter proberen 3 dagen uit te zingen in een hostile groep en hopen dat er een twist komt (onenigheid in de groep waar je je voordeel uit kunt halen of iets radicaals als een tribe switch).

M.a.w. ik vond Bill erg dom (nog even aangenomen dat ze uberhaupt unanimiteit nodig hadden om tegen de gewoonte in naar tribal te gaan). Zijn daar eigenlijk regels voor? Het lijkt er nu op dat het team dat de immunity idol heeft niet naar tribal hoeft. In dat geval zou ik 's nachts de idol van het andere team gaan jatten en begraven op het strand.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #39 Gepost op: 15-03-2012, 12:20:57 »
Jammer dat deze persoon eruit werd gestemd. Was mijn favoriet in het verliezende kamp.

Vraag me af hoe dit kamp nog kan recoveren. De krachtsverhouding in de immunity challenge was zo ontzettend scheef dat ik dacht 'maak er snel een einde aan en verlos ze uit hun lijden'.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2012, 12:27:42 door Terloops »