Auteur Topic: Survivor 23: South Pacific  (gelezen 101654 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #20 Gepost op: 5-06-2011, 13:57:33 »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #21 Gepost op: 5-06-2011, 15:53:36 »
coach... Daar heb ik weinig trek in.
En die ozzy, wie was dat ook al weer? Zijn naam komt me wel bekend voor maar zijn acties niet. Zat hij toen niet met stephanie in hetzelfde seizoen?

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #22 Gepost op: 5-06-2011, 16:11:38 »
Nee dat was Bobby-Jon (ofzoiets)

Ozzy is van de Cooks en FvF

Ozzy is challenge beest: http://www.youtube.com/watch?v=HpYNOFVsfTk

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #23 Gepost op: 5-06-2011, 16:50:47 »
ojah, nou weet ik het weer. Ook niet echt een favoriet van mij.
Beide zijn wel leuke mensen om erin te hebben denk ik, kunnen het nog interessant maken. En qua complotten zullen ze niet per se domineren.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #24 Gepost op: 6-06-2011, 09:13:15 »
Ik heb Ozzy nooit gemogen. Ik vond hem een onuitstaanbare, arrogante zak, die alleen maar super populair was omdat hij in bomen kon klimmen of proeven won O__O Vooral dan in Cooks. Ik kon hem ietsjes beter hebben in Micro. (Vooral omdat hij stukken minder positief geportreteerd werd, wat volgens mij ook dichter bij de realiteit lag).

Coach... Ik haatte hem in Tocantins and hield van hem in HvV, maar werkelijk er is geen enkele reden om hem terug te laten komen. Voor Ozzy hetzelfde. Gelukkig zijn beidden nogal incompetent op strategisch vlak, dus met wat geluk zullen ze hus tribes minder snel in een zombiecolonie veranderen zoals Rob dat deed.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #25 Gepost op: 6-06-2011, 20:52:14 »
Hmm ik ben stiekem wel fan van Ozzy, maar om hem nu straks in de eerste paar rondes roemloos eruit te zien vliegen heb ik weinig trek in. Jammer dat ze op hun huidige locatie geen echte zwemproeven kunnen doen.

Coach heb ik altijd een rare snuiter gevonden, maar dan niet op een manier waarop ik het interessant vond wat hij te zeggen had.

Ik zie ook niet waarom zij nu precies samen gekozen zijn. Het Parvati argument vind ik erg vergezocht. Wat gaat Parvati hen nu helpen of tegenwerken in dit seizoen? Onzin.

Coach was eigenlijk nergens goed in, behalve vaag zijn. Ozzy was strategisch zwak (op de HII truc na) en ook naief, maar hij compenseerde dit met zijn proeven en ik had het idee dat de meeste spelers hem wel mochten (zie tribal Cook I.) of in awe waren om samen met hem te mogen spelen (FvF).

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #26 Gepost op: 6-06-2011, 22:59:34 »
Coach is overduidelijk gekozen vanwege het feit dat hij 1) ERG bekend is 2) Een favoriet is van Jeff 3)Omdat RI hem "op het lijf geschreven" i.v.m. zijn characters in Tocantins en HvV.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #27 Gepost op: 6-06-2011, 23:33:12 »
Ik denk dat dat inderdaad de belangrijkste redenen zijn: hij levert volgens hen leuke tv op met zijn extravagante gedrag en Jeff heeft vaak laten merken dat hij groot fan van hem (net als Rob M).

Persoonlijk zie ik liever (als er dan toch 2 moeten terug komen) die nog een appeltje met elkaar te schillen hebben of heel erg goed zijn en daardoor (ondanks dat Rob M het wel redelijk verneukt heeft voor toekomstige returnees) misschien nog nog kans zien de merge te halen.

Ik denk dat een returnee alleen een kans maakt als hij ondanks dat hij een returnee is, niet gezien wordt als threat of als er een splitup is in een kamp waarbij ze zijn/haar stem nodig hebben om een alliantie in stand te houden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #28 Gepost op: 9-06-2011, 19:11:45 »
Ik heb geen problemen met een terugkeer van Coach en/of Ozzy. Ze zijn vermakelijk op verschillende vlakken: Ozzy vanwege zijn vaardigheden en Coach wegens zijn unieke karakter en bijzondere invalshoeken. We hadden het veel slechter kunnen treffen (Jane of Matt). En aangezien seizoen 24 wel eens een All-Star seizoen kan gaan worden heb ik liever dat mijn echte favorieten daarin uitkomen dan dat ze een verloren strijd aangaan in Redemption Island 2.0.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #29 Gepost op: 9-06-2011, 20:05:30 »
Uit het voorfilmpje voor dit seizoen leek het alsof er wel een Matt/Fabio achtig persoon terug zou komen. God verhoede dat Matt terug zou komen. Op zijn impressive reeks na was hij eigenlijk uitzonderlijk saai. Ik luister nog liever naar Penner dan naar dat saaie voorspelbare god gepraat van hem.


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #30 Gepost op: 15-06-2011, 17:43:12 »
Ik heb Ozzy nooit gemogen. Ik vond hem een onuitstaanbare, arrogante zak, die alleen maar super populair was omdat hij in bomen kon klimmen of proeven won O__O Vooral dan in Cooks. Ik kon hem ietsjes beter hebben in Micro. (Vooral omdat hij stukken minder positief geportreteerd werd, wat volgens mij ook dichter bij de realiteit lag).


Ozzy was in Cook Islands een grote provider, had werkethiek en was een proevenmonster. Met die troeven en door de lamzakkerij van de anderen moest hij zich niet al te tactisch opstellen...
Vergeet niet dat het verraad van de 2 overlopers de kansen van zijn team opmerkelijk deed afnemen, alsook had hij de pech op de manier hoe de HII gespeeld moest worden die de andere rechtstreeks naar de finale heeft geloosd en uiteindelijk heeft gewonnen. 

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #31 Gepost op: 15-06-2011, 22:55:11 »
Ik weet niet was dat te maken heeft met Ozzy's gameplay, als dat hetgeen is waar je op doelt.

Wat je zegt is natuurlijk waar, maar voor mij is dat geen reden om Ozzy te mogen. En dan als je hard werkt? IEDEREEN doet dit. Ik vond hem elitistisch en arrogant. Zijn gedrag jegens Billy bijvoorbeeld vond ik ronduit wansmakelijk. (Zelfs voor iemand die zo waardeloos is, als Vergilio Garcia)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #32 Gepost op: 16-06-2011, 19:22:15 »
Ik vond hem elitistisch en arrogant. Zijn gedrag jegens Billy bijvoorbeeld vond ik ronduit wansmakelijk. (Zelfs voor iemand die zo waardeloos is, als Vergilio Garcia)


Ik moet toegeven dat hij op gebied van tact wel iets minder mocht afgeven op Billy...

Die arrogantie vond ik ergens wel geoorloofd --> als je iets goed kan en denkt in het belang van jezelf wat in dit geval ook het beste was voor de groep, waarom niet?  Zijn houding vond ik echter nog op het randje dan ver erover, itt van sommige uitingen die vorig jaar hier op het forum over Iwein werden gedaan.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #33 Gepost op: 3-07-2011, 17:50:25 »
Geen idee wat ik hiervan moet denken maar post het toch maar: http://www.realityblurred.com/realitytv/archives/survivor_south_pacific/2011_Jul_01_brandon_hantz

WTF? ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #34 Gepost op: 3-07-2011, 20:38:01 »
oh nee!! help!

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #35 Gepost op: 4-07-2011, 22:45:21 »
Ach, hij is nieuw en onbekend. Ik heb er geen moeite mee. Als hij maar niet zo dom is om te zeggen dat hij Russell's neefje is want dan vliegt hij er zo uit :)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #36 Gepost op: 22-08-2011, 19:06:08 »

Het Hantz verhaal is dus waar :-\\
Heb zijn interview gezien en hij is in ieder geval niet van plan zo als Russell te gaan spelen.

http://www.realityblurred.com/realitytv/archives/survivor_south_pacific/2011_Aug_22_cast
Denk dat de veranderingen die op het einde worden genoemd wel verbeteringen zijn te noemen...
« Laatst bewerkt op: 22-08-2011, 19:09:26 door catshee »

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #37 Gepost op: 22-08-2011, 23:54:22 »
Ik ben voor Edna, hoop dat ze wint!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #38 Gepost op: 24-08-2011, 17:57:57 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=drhqqoqlsPI&feature=channel_video_title[/youtube]

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #39 Gepost op: 3-09-2011, 15:22:12 »
Is het al begonnen?  ::hypocriet::