Auteur Topic: Survivor 22: Redemption Island  (gelezen 157034 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #220 Gepost op: 5-05-2011, 21:34:20 »
Hmm ondanks dat het eindelijk een blindside was, was het toch niet erg verrassend. Vorige week dacht ik al dat Andrea eruit zou gaan.

Ik heb het idee dat Mike zijn genereuze gebaar niet nodig heeft als het hem zou lukken in de finale te komen. Er zullen dan 4 Zapatera in de jury zitten en Matt en Andrea. Lijkt me dat je wel iets heel doms moet zeggen tijdens de final tribal council om daar de stem niet meer van te krijgen.

Je ziet Rob wel even twijfelen of Philip niet een heel slim spel aan het spelen is, maar uiteindelijk lijkt hij toch te denken van 'naaah'. Maar ook Philip zelf beweert een heel slim spel te spelen waarbij hij van het zwarte schaap opeens het witte schaap kan worden. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen wat dat zou zijn. Lijkt me niet dat het een oorlogsheld is want naast hem staat er al 1 (Mike).

Valt het jullie ook op dat er al een tijdje helemaal niet meer naar de idol wordt gezocht? Als ze nu mensen hadden gecast die het spel Survivor wel kenden 2 uur voordat ze besloten mee te doen dan hadden ze geweten dat Rob fanatiek genoeg is om door te gaan met zoeken totdat de idol (door hemzelf) gevonden is.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #221 Gepost op: 6-05-2011, 00:09:56 »
Phillip en Andrea zijn diegenen die "twijfel" brengen in het verhaal van het seizoen... Een verhaal waarin Boston Rob S22 wint. (Voor mij is er geen twijfel meer. ROB wint.)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #222 Gepost op: 6-05-2011, 10:53:05 »
De enige manier waarop ik Rob zie winnen is wanneer het hem lukt om geen enkele van {Zapatera, Matt} in de finale naast zich te krijgen. En ik kan me voorstellen dat bij de final 3 (2 Ometepe, 1 RI) het hem wel lukt om die andere Ometepe zover te krijgen dat ze die RI weg stemmen, want ze weten dat ze dan geen schijn van kans hebben.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #223 Gepost op: 6-05-2011, 11:13:23 »
We zullen zien. Voorlopig gok ik op een F3 van Rob, Natalie en Phillip, maar wie weet? Misschien weten Matt of Andrea zich erbij te wurmen. (Maar zelfs dan zie ik hen niet winnen, eigenlijk).
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #224 Gepost op: 6-05-2011, 12:47:53 »
Philip speelt het toch ook wel goed hoor. Anders... maar goed  ;D

Ik hoop dat Rob wint, maar anders Philip! En Ashley (zo heet ze toch?) moet er nu uit hoor, wie is ze eigenlijk?

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #225 Gepost op: 6-05-2011, 12:55:48 »
Ashley is diegene die nog nooit iets heeft gezegd, net als Natalie. Ik denk dat de meeste deelnemers denken dat zij van de catering zijn.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #226 Gepost op: 6-05-2011, 13:09:54 »
Gave aflevering, met ongetwijfeld de beste uitdaging van het seizoen! Respect voor de inzet van Boston Rob, kijkend naar zijn concurrentie (Grant en Andrea) is het toch wel bewonderenswaardig dat een dertigplusser die uit vorm is deze fysiek zware uitdaging weet te winnen. De exit van Andrea was voor haarzelf waarschijnlijk verrassender dan voor de gemiddelde kijker maar vergeet niet dat wij bijna alle relevante scènes te zien krijgen. Rob en co. hebben Andrea goed weten te bespelen, ze leek er echt van overtuigd dat in ieder geval Phillip voor haar zou vertrekken. De beste zet voor Natalie en Ashley is mijns inziens nog steeds een alliantie met Phillip maar gezien de vooruitblik is dat ijdele hoop. In één van de insiders video's laat Ashley bovendien blijken dat ze naast Rob in de finale wil staan omdat ze denkt dat de jury hem niet zal belonen maar afstraffen. Interessant blijft ook de relatie tussen Rob en Grant, ze zijn elkaars grootste concurrenten op het gebied van uitdagingen maar hebben elkaar ook nodig i.v.m. de mogelijke terugkeer van allrounders Matt en Mike. Er van uitgaande dat de winnaar van Redemption Island terugkeert op het moment dat er nog vier personen in het spel zijn er twee kansen om diegene uit te schakelen. Als Rob niet naast Grant in de finale wil zitten maar hem wel wil gebruiken als buffer tegen de 'returnee' zullen de laatste twee uitdagingen de nodige spanning met zich meebrengen.

Overigens opmerkelijk is dat uit de interviews met Julie en Steve blijkt dat Ashley en Natalie zeer positief worden omschreven en Andrea als een bitch. Dat terwijl de editors met name voor de samensmelting hebben gepoogd om een heel ander beeld te schetsen. Ik vraag me af of hier een specifieke reden voor is, wellicht zal Ashley/Natalie één van de verliezende finalisten zijn?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #227 Gepost op: 8-05-2011, 00:13:24 »
Ik vond overigens de proef op RI wederom erg suf. Ik was eerst ff bang dat de proef memory voor 4 man was, dan had ik hem op fast forward gezet. De main proef was alleen zo interessant omdat iedereen behoorlijk verzwakt is en er toch een paar waren die tot het gaatje gingen. Vooral Andrea verbaasde me, Grant niet echt, maar dat Rob van Grant won bij zo´n fysieke proef was verrassend.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #228 Gepost op: 8-05-2011, 10:33:36 »
De main proef was alleen zo interessant omdat iedereen behoorlijk verzwakt is en er toch een paar waren die tot het gaatje gingen. Vooral Andrea verbaasde me, Grant niet echt, maar dat Rob van Grant won bij zo´n fysieke proef was verrassend.

Opvallend vond ik dat Grant nog genoeg energie overhad getuige zijn allerlaatste sprint naar boven toe, daar waar Rob zichzelf als een levende dode naar boven sleepte kon je aan Grant amper merken dat het om een fysiek zware opgave ging. Grant moet dus wel aardig wat steken hebben laten vallen bij het puzzelgedeelte van deze uitdaging.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #229 Gepost op: 8-05-2011, 10:54:59 »
Je zag ook Andrea steeds eerst goed naar de volgende trede kijken voor ze terug ging om hem te halen.

Echter zagen jullie ook dat Rob vals speelde? De opdracht was toch in volgorde de tredes plaatsen? Volgens mij sloeg hij aan het begin 1 trede over bij het plaatsen. Ik heb de aflevering nog niet terug gekeken om dit te controleren.

<edit> Na nogmaals terug kijken, zie ik dat moment niet meer waarbij zowel ik als mijn vriendin dachten dat hij een trede oversloeg.

@Goyathlay: Grant ligt ook voor bij de start van de 3e set met tredes. Maar dan brengt hij de verkeerde trede naar boven, haalt een nieuwe en dat blijkt ook een verkeerde te zijn. Aan het einde maakt hij ook nog een fout. Dat kostte hem idd veel tijd.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2011, 11:16:16 door Terloops »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #230 Gepost op: 12-05-2011, 12:34:50 »
Wederom een geweldige aflevering met bijzondere wendingen. Vanuit het niets krijgt Ashley opeens een verhaallijn en lijkt haar invloed op Natalie gevaarlijke vormen aan te nemen. Natalie zal op enig moment moeten kiezen tussen Ashley en Rob en ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat ze Rob zal gaan kiezen. In deze fase van het spel kunnen zelfs naïeve opeens het licht zien en voor de winst gaan spelen. Indien Natalie op tijd tot het besef komt dat Phillip en Ashley te verslaan zijn in de finale zal het schip van Rob net voor de finale kunnen stranden. Het wegstemmen van Grant is een risicovolle zet maar ook het wegstemmen van Natalie zou een waagstuk zijn. Rob heeft gekozen voor het uitschakelen van de grootste bedreiging maar het probleem is dat hij zich als gevolg daarvan niet meer kan verschuilen achter een andere kandidaat. Natalie houdt nu zijn kaarten vast en dat kan een grote vergissing zijn. Evenwel heeft Rob nog altijd een schild in de vorm van de immuniteitsketting, waardoor ik het wegstemmen van Grant iets beter kan begrijpen. Phillip is naast Natalie gek genoeg de enige kandidaat die een relatief veilige positie inneemt. In de finale zullen Rob, Ashley en de winnaar van Redemption Island ongetwijfeld de grootste doelwitten zijn. De laatste twee immuniteitsuitdagingen zijn voor hen allesbeslissend. Hopelijk zijn die laatste uitdagingen finalewaardig zodat dit seizoen op een grootse wijze kan worden afgesloten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #231 Gepost op: 12-05-2011, 16:03:54 »
Het verbaasde me toch wat dat Rob koos voor het verwijderen van de grootste competitor ipv de meeste controle behouden. Hij is een controlefreak en Grant behouden zou hem meer controle (qua stemmen) geven dan wat hij nu koos.

Hij lijkt vast te houden aan een 3-way finale van hem, Philip en Natalie.

Tot welke ronde mag hij de HII gbruiken? Wordt niet speciaal gementioned.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #232 Gepost op: 12-05-2011, 17:09:55 »
Jammer dat Ashley immuniteit won  ::hypocriet::


Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #233 Gepost op: 14-05-2011, 13:10:22 »
Kijken jullie ook wel eens de Deleted Scenes?
http://www.ew.com/ew/video/0,,20354695_20340298,00.html

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #234 Gepost op: 16-05-2011, 11:53:19 »
Op facebook staat dat de winnaar bekent is, maar ik keek net de aflevering en het is nog niet bekent gemaakt in deze aflevering... Heb ik een verkeerde download?
Het enige was hij (=Jeff) zei was.  see you in New York City

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #235 Gepost op: 16-05-2011, 12:55:02 »
Op facebook staat dat de winnaar bekent is, maar ik keek net de aflevering en het is nog niet bekent gemaakt in deze aflevering... Heb ik een verkeerde download?
Het enige was hij (=Jeff) zei was.  see you in New York City

Download de Reunion Show, daarin wordt de Soul Survivor onthuld.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #236 Gepost op: 16-05-2011, 19:27:49 »
Jah ik was even vergeten dat die altijd the reunion heet :P.
Dus ik zat te zoeken op aflvering 15 :P.
Heb het inmiddels gezien en vind het een terechte winnaar. Als had ik liever anderen in de finale gezien.
Natalie heeft het hele seizoen niks gedaan en vond niet dat ze het verdiende om in de finale te staan.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #237 Gepost op: 16-05-2011, 20:22:33 »
Rob!  ::joehoe::

Heel erg spannend was het niet, de andere 2 drukten hem eigenlijk de overwinning in handen (+ David). Philip was weer gek geniaal en Julie was weer zo fout als altijd.

De proef op Redemption Island was echt weer een saaie bagger proef. Daar moeten ze mee stoppen, al helemaal op zo'n belangrijk punt in het spel!

En met wie trouwt David nou? Ik herkende haar niet! En het was ook best wel awkward  ::hypocriet::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #238 Gepost op: 16-05-2011, 20:33:03 »
haha ja. Ik wist ook die toekomende vrouw van David niet te plaatsen. En het was best awkward. even dacht ik dat ze nee zou zeggen. Misschien wilde ze dat ook wel, maar vond ze dat gemeen om op tv te doen :P.
way to force someone to marry you :P.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #239 Gepost op: 16-05-2011, 21:55:11 »
Zeer terechte winnaar. Ben blij dat hij eindelijk eens heeft gewonnen ;D